Helium -selain

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tabbe
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
484

Minkälaisia kokemuksia tästä ? Chromium pohjainen, ublock integroituna, todella nopea sekä ei mitään turhaa AI roskaa. Hyvin samanlainen kokemus kuin Brave mutta ilman mitään cryptohommia jotka itselle aiheutti allergioitua, tiedän että ne saa pois päältä mutta silti.

Ainoa negatiivinen on tullut vastaan että passkeyt ei toimi itsellä nordpassista windowsissa, veikkaan että vika on nordpassin lisäosassa.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
309 083
Viestejä
5 239 877
Jäsenet
83 440
Uusin jäsen
ttumppi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom