HBO Max (Nordic)

Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 269
Black Adam oli muuten ihan ok viihdettä, mutta alkoi ärsyttämään se liiallinen hidastuksien käyttäminen. Vähempikin olisi riittänyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
557
Eikö se uusi Batman tullut tänä vuonna? Kyllä se (Batman) oli paljon parempi mitä tämä Black Adam. Minun mielestä tuo ei mikään hyvä ollut, jotenkin hengetön tekele. Jotenkin toi vahvisti, että ihan hyvä jos reboottavat kokonaan tämän DC universumin. Uusin Batman, Jokeri ja se viimeisin Suicide Squad on ollut hyviä. Sitten ollut enemmän tai vähemmän heikkoja leffoja. Onneksi HBO jatkuu taas tuo Doom Patrol, joka törkeen hyvä.. :tup:
 

Cuthalu

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 411
HBO se jaksaa kunnostautua: tarjolla lähinnä FHD SDR, idioottimaiset geoblokkaukset (tätä tosin tekevät muutkin epäpalveluntarjoajat), exclusive lippulaivasarjoja poistetaan palvelusta.

Selkeästi rahanarvoinen palvelu.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 907
HBO se jaksaa kunnostautua: tarjolla lähinnä FHD SDR, idioottimaiset geoblokkaukset (tätä tosin tekevät muutkin epäpalveluntarjoajat), exclusive lippulaivasarjoja poistetaan palvelusta.

Selkeästi rahanarvoinen palvelu.
Niinpä, minulla on se puolen hinnan tarjous ja vaikka joskus mennyt viikkoja etten ole katsonut yhtään, esim. ilmaista CMore- tai Viaplay-tarjousta hyödyntäessä, niin olen antanut rullata. Otin äskettäin SkyShowtimenkin puoleen hintaan ajatuksella että olkoon molemmat, katsoo sieltä missä on kiinnostavaa. Nyt jos sisältöä leikataan lisää niin minunkin olisi vuositasolla edullisempaa pitää satunnaisia kuukausia kutakin täydellä hinnalla ja hyödyntää paremmin tarjoukset, olipa ilmainen tai Viaplayn kolme kk yhden hinnalla. Tuskin nostaisi yritysten kassavirtoja mutta itsepähän tietävät miten pitää asiakkaat tyytyväisinä :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 494
Tosiaan poistivat nyt näköjään Raised by the woivesinkin. Ei sitten jatketa senkään katsomissa kun oli vielä itsellä ykköskausi menossa.
 
Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
291
Oho, juuri olisi se raisedwolves menossa katseluun... Kun nyt joulun alla aikaa. Tämä aika tuleekin sijoitettua sopivasti vuodenvaihteessa uusiutuvan vuositilauksen cancelointiin. Heippa hbo, kiva oli katsoa house of the dragon.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
235
Onko tuo streamin laadun heikkeneminen omasta netistä kiinni vain oikeasti nuo hbo:n palvelimet aivan surkeita. Käytössä 150 megan netti ja ei ongelmaa muilla vastaavilla streamaus palveluilla. Varsinkin siis jos selaimella katsoo niin ei välillä tule mitään. Ei siis bufferoi, mutta laatu heikkenee aivan pikselimössöksi.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 781
No joo. Molemmat sarjat oli kesken. Ei sit vissiin katsota loppuun. Mitähän tuolta nyt uskaltaa aloittaa? Että saa katsoa loppuun asti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 494
Osoittaa todella huonoa pelisilmää firmalta että omia ydinsarjoja poistetaan missään tilanteessa. Kuluttajat pitää voida luottaa että jokin osa sisällöstä on (lähes-) pysyvää ja sitten ne kolmannen osapuolen tekemät niitä jotka ovat volatiilejä.

Plus Hbo ei kyllä palvelussaan tiedota paskaakaan että jotain on poistumassa, siinä iso oppimisen paikka toisilta toimijoilta, flixiltä etupäässä, pitää tulla esim 1kk ennen ilmot että ihmiset osaavat varautua.

edit. Onko jollain tietoja onko jenkeissä vaan hyväksytty toimet vai onko ollut isoakin porua siellä ilmassa?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 767
Osoittaa todella huonoa pelisilmää firmalta että omia ydinsarjoja poistetaan missään tilanteessa. Kuluttajat pitää voida luottaa että jokin osa sisällöstä on (lähes-) pysyvää ja sitten ne kolmannen osapuolen tekemät niitä jotka ovat volatiilejä.

Plus Hbo ei kyllä palvelussaan tiedota paskaakaan että jotain on poistumassa, siinä iso oppimisen paikka toisilta toimijoilta, flixiltä etupäässä, pitää tulla esim 1kk ennen ilmot että ihmiset osaavat varautua.

edit. Onko jollain tietoja onko jenkeissä vaan hyväksytty toimet vai onko ollut isoakin porua siellä ilmassa?
Westworld oli liian kallis sarja katsojamäärään ja kk-maksullisen streamauspalvelun tuottoihin nähden. Se siirtyi muutaman muun sarjan kanssa erilliseen mainosrahoitteiseen palveluun.

Update on December 14, 2022:
Warner Bros. Discovery confirmed today that it will be moving over 10 HBO Max original series to third-party free ad-supported streaming TV (FAST) services. Titles moving off HBO Max include “Westworld,” “The Nevers,” “Raised by Wolves,” “FBOY Island,” “Legendary,” “Finding Magic Mike,” “Head of the Class,” “The Time Traveler’s Wife,” “Gordita Chronicles,” “Love Life,” “Made for Love, “The Garcias” and “Minx.”
Veikkaan, että noissa laatu laskee kuin lehmän häntä ja lopulta ne kuopataan kokonaan. Tai no, Westworld jo kuopattiinkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 494
Missähän palvelussa suomessa näkyvät. Koomista jos kohta jossain Netflixissä tai Amazonissa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 767
Missähän palvelussa suomessa näkyvät. Koomista jos kohta jossain Netflixissä tai Amazonissa.
Eivät tällä hetkellä näy täällä käsittääkseni missään. Meidän markkinat ovat niin pienet, ettei sillä ole noissa kuvioissa mitään merkitystä. Oikeudet noihin varmaan saa kuka tahansa, kuka vaan maksaa tarpeeksi. Westworld oli aikoinaan yksi HBO:n sisäänheittosarja, mutta kun se ei sellainen enää ole, niin tuskin pihtaavat lisenssejä loputtomiin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
36
No onpas hiton hienoa huomata kesken toisen kauden katselun että Raised by Wolves lähti pois. Joku ennakkoilmoitus poistumisesta on ilmeisesti liikaa vaadittu.
Täytyypä vissii ottaa vanhat keinot käyttöön jos meinaa sarjan loppuun kattoo ku ei muualtakaan näe...
 
Liittynyt
03.12.2021
Viestejä
4
Doom Patrol 4x02 jaksossa kahdesti pätkäs takakanavissa äänet, sellaista häiriökohinaa. Tarkistin ja sama tapahtui uudelleen samoissa kohdissa eli ole kaiuttimista/vahvarista kiinni. Onko muilla sama vikaa? Tv LG oled.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
293
Täytyypä vissii ottaa vanhat keinot käyttöön jos meinaa sarjan loppuun kattoo ku ei muualtakaan näe...
Tämmöisissä tilanteissa ei omatunto soimaa tippaakaan jos käy seilailemassa seitsemällä merellä, vaikka teoriassa onkin vielä laillisesti katsottavissa Suomessakin (esim. Westworld näyttäisi Justwatchin mukaan mm. Microsoftilta olevan ostettavissa n. parikymppiä kausi..).
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 781
Tämmöisissä tilanteissa ei omatunto soimaa tippaakaan jos käy seilailemassa seitsemällä merellä, vaikka teoriassa onkin vielä laillisesti katsottavissa Suomessakin (esim. Westworld näyttäisi Justwatchin mukaan mm. Microsoftilta olevan ostettavissa n. parikymppiä kausi..).
Aika haista paska hinta kyllä. Oma ratkaisu taitaa olla se, että jääkööt katsomatta. Toinen kausi ollut ja melkoista soopaa kummassakin sarjassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 832
Mua ei sinänsä haittaa tai ihmetytä, että sarjoja ja leffoja tulee ja menee kun oikeuksia myydään ja ne umpeutuvat. Se on ihan business as usual. Mutta se olisi kyllä hienoa, jos poistumiset voisi tiedottaa edes muutamaa viikkoa etukäteen. Ja luuisin, että suuressa osassa tapauksista nuo muutokset on tiedossa hyvissä ajoin eli tuon pitäisi olla mahdollista.

Sinänsä en päässyt koskaan edes 1. Westwordliä kautta loppuun. Jotenkin lopahti mielenkiinto kohdallani vaikka alku oli koukuttava.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 494
Netflixistä mallia, siellähän on normaalisti se~kk tms jota ennen ilmo näkyy tittelin kohdalla. Primessäkin ainakin jonkin aikaa ennen, mutta tämä Hbon "ei mitään ilmoa" palvelussa tosiaan on haistapaska-perseilyä.
 
Liittynyt
21.06.2019
Viestejä
1 919
Mua ei sinänsä haittaa tai ihmetytä, että sarjoja ja leffoja tulee ja menee kun oikeuksia myydään ja ne umpeutuvat. Se on ihan business as usual. Mutta se olisi kyllä hienoa, jos poistumiset voisi tiedottaa edes muutamaa viikkoa etukäteen. Ja luuisin, että suuressa osassa tapauksista nuo muutokset on tiedossa hyvissä ajoin eli tuon pitäisi olla mahdollista.

Sinänsä en päässyt koskaan edes 1. Westwordliä kautta loppuun. Jotenkin lopahti mielenkiinto kohdallani vaikka alku oli koukuttava.
Hyvin samantyyppinen kokemus: Laadukkaita näyttelijöitä, komeita maisemia ja alkuun ihan mielenkiintoista juonikuviotakin. Silti ei vain oikein jaksanut pitää otteessaan, vaikka 1. kauden jaksoinkin loppuun vääntää.
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
866
Liittynyt
28.02.2019
Viestejä
409
Tälle suosittelut myös minulta. Todella hyvä sarja ja lavasteet viimeisen päälle. Pitäisi melkein uudestaan katsoa, sen verran aikaa etten enää muista edes kaikkia käänteitä.
Mutta 8.5/10 ja iso peukku itseltä tälle.
Positiivisen erillainen sarja.
Ei ollut sellaista perinteistä juonta, että jotain tapahtuu alkuun ja sitten lopussa tapahtuma saa loppuhuipennoksen, vaan juoni aaltoili mukavan epäjärjestelmällisesti.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
220
Eikös tätä "hbo" palvelua mainostettu alkujaan sillä että kaikki hbon oma sisältö olisi palvelussa uudesta vanhaan. https://www.imdb.com/list/ls059217471/
Rupea olemaan aika turhanpäiväsiä nämä striimauspalvelut, kun niistä ei löydy ikinä mitä haluisi katsoa. Missä vanhat Batmanit, Indyt tai Austin powerit... noi nyt tuli ekaksi mieleen mitä ei enään löydy mistään palvelusta kuukausi maksua vastaan.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 781
Eikös tätä "hbo" palvelua mainostettu alkujaan sillä että kaikki hbon oma sisältö olisi palvelussa uudesta vanhaan. https://www.imdb.com/list/ls059217471/
Rupea olemaan aika turhanpäiväsiä nämä striimauspalvelut, kun niistä ei löydy ikinä mitä haluisi katsoa. Missä vanhat Batmanit, Indyt tai Austin powerit... noi nyt tuli ekaksi mieleen mitä ei enään löydy mistään palvelusta kuukausi maksua vastaan.
Ei taida Austin powers olla edes vuokrattavissa missään. Ihme juttu.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 109
Eikös tätä "hbo" palvelua mainostettu alkujaan sillä että kaikki hbon oma sisältö olisi palvelussa uudesta vanhaan. https://www.imdb.com/list/ls059217471/
Rupea olemaan aika turhanpäiväsiä nämä striimauspalvelut, kun niistä ei löydy ikinä mitä haluisi katsoa. Missä vanhat Batmanit, Indyt tai Austin powerit... noi nyt tuli ekaksi mieleen mitä ei enään löydy mistään palvelusta kuukausi maksua vastaan.
Indiana Jonesit on tällä hetkellä ainakin Viaplayssä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Minua risoo eniten, kun 12 apinaa sarja ei ole missään.

Pitääkin Smallville rykiä läpi äkkiä ettei katoa yhtäkkiä, kun ei tiedä. 10 kausi menossa.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
220
Minua risoo eniten, kun 12 apinaa sarja ei ole missään.

Pitääkin Smallville rykiä läpi äkkiä ettei katoa yhtäkkiä, kun ei tiedä. 10 kausi menossa.
12 apinaa on syfyn sarja ja tainut olla jo aika monessa palvelussa jo?
Itekkin haluis kattoa tuon Smallvillen, mut kun 10 kautta 217 jaksoa niin aika urakka olisi taas.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
12 apinaa on syfyn sarja ja tainut olla jo aika monessa palvelussa jo?
Itekkin haluis kattoa tuon Smallvillen, mut kun 10 kautta 217 jaksoa niin aika urakka olisi taas.
Viaplaysta taisin katsoa viimeksi kokonaan. On minusta aivan huippu ja heti menisi uusiksi.

Smallville on tosiaan urakka. Aika raivolla olen katsonut. Tykännyt kyllä. Aikoinaan katsoin ehkä ekan kauden.
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Henk.koht. on aivan ylitsepääsemätön asia katsoa noita sarjoja, joissa tuotantokaudet on ~20 jaksoa. Mm. Fringe ja Supernatural -sarjoja aika usein kehutaan, mut ei vaan pysty lähtemään siihen urakkaan, vaikka vähän kiinnostaisikin. Joskus kun on käynyt niin, että selkeä täytejakso tullut vastaan ja se oli sitten kiinnostus siinä.

Tuon vuoksi HBO:n tuotannot onkin niin hyviä, kun on minisarjoja tai lyhyitä tuotantokausia ilman täytejaksoja. Useimmiten osataan vielä lopettaa ajoissa. Luottoa sarjojen poistumis -uutisista huolimatta HBO:n ratkaisuihin ainakin vielä on ja nyt vaan malttamattomana odottaa ensi vuoden (uusia) sarjoja. Vähän jännittää, että saadaanko True Detectiveen uutta eloa ilman Nic Pizzolattoa ja miten The Last of Us toimii, koska pitää palvella muitakin kuin meitä pelisarjan faneja.
 
Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
134
Doom Patrol 4x02 jaksossa kahdesti pätkäs takakanavissa äänet, sellaista häiriökohinaa. Tarkistin ja sama tapahtui uudelleen samoissa kohdissa eli ole kaiuttimista/vahvarista kiinni. Onko muilla sama vikaa? Tv LG oled.
sama vika myöskin lg:n oledilla, vaikka tuskin se telkkarista johtuu. taitaa muutenkin lähteä poistoon koko palvelu kun sarjatkin poistetaan säästöä se on pienikin säästö.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 186
Henk.koht. on aivan ylitsepääsemätön asia katsoa noita sarjoja, joissa tuotantokaudet on ~20 jaksoa. Mm. Fringe ja Supernatural -sarjoja aika usein kehutaan, mut ei vaan pysty lähtemään siihen urakkaan, vaikka vähän kiinnostaisikin. Joskus kun on käynyt niin, että selkeä täytejakso tullut vastaan ja se oli sitten kiinnostus siinä.
Itse taas just kaipaan niitä aikoja kun tuotantokausi tarkoittu jotain 20+ jaksoa eikä 5-10 kuten tänä päivänä. Sai noi juonikuviotkin vähän pidemmiksi eikä aina jääny homma kesken odottamaan vuotta seuraavaa kautta. Ihan perseestä nää nykyiset tynkäkaudet.

Kyllä ne pitkätkin kaudet menee kun on oikeasti hyvä sarja, sehän on vaan hyvä että on paljon katsottavaa kun alkaa katsomaan.

Tuo on kyllä totta että joskus noita täytejaksoja jaksettiin tehdä ohjelmiin, niistä on onneksi nykyään aika hyvin päästy eroon, mutta itse olen ratkaissut asian aikasemminkin niin että olen skipannut jakson saman tien jos on alkanut haisemaan täytejaksolta (holiday special, unijakso tjsp). Eivät koskaan kuulu tarinaan niin skippaamisella ei menetä mitään.

Edit: ja se Fringe muuten on oikeasti aivan helvetin hyvä, kannattaa ottaa työn alle. Tiedät kyllä parin jakson jälkeen jaksaako katsoa loppuun asti. Jos alkaa tökkiä niin jätä kesken, se on samaa kamaa alusta loppuun mutta kehittyvällä juonikuviolla.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 863
Olen odotellut His Dark Materials kolmatta kautta. En ole huomannut puhetta missään, mutta nyt sitä löytyykin jo 6 jaksoa HBOlta ja IMDBn mukaan kaksi olisi vielä tulossa. Aiemmin luulin, että sarja jatkuisi vasta ensi vuoden puolella ja alkaisi ensin BBCllä. Onkohan enää mitään odotella tämän jälkeen HBO:lta, jos pistäisi palvelun tauolle.

On kyllä erikoinen tilanne, että HBOlla ei ole maksaa omien sarjojensa rojalteja ja poistavat palvelusta. Tosin Raised by Wolvesin vika kausi oli aika tuubaa ja Westworldiä en iljennyt edes aloittaa. Sinänsä harmillista, kun meni isoja scifituotoksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
557
Olen odotellut His Dark Materials kolmatta kautta. En ole huomannut puhetta missään, mutta nyt sitä löytyykin jo 6 jaksoa HBOlta ja IMDBn mukaan kaksi olisi vielä tulossa. Aiemmin luulin, että sarja jatkuisi vasta ensi vuoden puolella ja alkaisi ensin BBCllä. Onkohan enää mitään odotella tämän jälkeen HBO:lta, jos pistäisi palvelun tauolle.

On kyllä erikoinen tilanne, että HBOlla ei ole maksaa omien sarjojensa rojalteja ja poistavat palvelusta. Tosin Raised by Wolvesin vika kausi oli aika tuubaa ja Westworldiä en iljennyt edes aloittaa. Sinänsä harmillista, kun meni isoja scifituotoksia.
The Last of Us alkaa tammikuussa, että se nyt ainakin kannattaa odottaa. Doom Patrol alkoi nyt joulukuussa, josta itse olen pitänyt.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
470
Kenelle HBO maksaa rojalteja itse tuottamistaan/omistamistaan ohjelmista? Vai saavatko ohjaajat näyttelijät jne. jotain jos joku ohjelma roikkuu vuosikymmeniä jossain palvelussa?
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 762
Kenelle HBO maksaa rojalteja itse tuottamistaan/omistamistaan ohjelmista? Vai saavatko ohjaajat näyttelijät jne. jotain jos joku ohjelma roikkuu vuosikymmeniä jossain palvelussa?
Ainakin ennen (TM) tapasivat näyttelijät saada rojalteja, sekä miksei myös ohjaajat, säveltäjät jne. riippuen siitä miten sopimus tehtiin. Esim. ehkä hieman tunnetumpi sarja kuten frendit niin siitä tulee vieläkin näyttelijöille ihan mukava siivu per vuosi:
"
According to Parade, the cast members of Friends earn nearly $20 million as residuals from syndicated reruns every year, which is 2% of the $1 billion in revenue received by Warner Bros. Television. After the show's 2004 finale, the cast began to receive residuals from syndication.
"

+ " Actors aren't the only people who earn residuals. Writers, producers, directors, and some crew members receive them also. Residuals are not a share of profits. "
 
Viimeksi muokattu:

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 109
Henk.koht. on aivan ylitsepääsemätön asia katsoa noita sarjoja, joissa tuotantokaudet on ~20 jaksoa.
Babylon 5 on muuten aika lailla harvinaisuus sarjasta, jossa oli perinteisen täysimittaiset kaudet mutta täytejaksoja vain muutama ja nekin vähät käytännössä vain ekalla ja viimeisellä kaudella. Kaudet 2–4 menee silkan tarinan edistämisessä, vaikka jaksoja riittää viikoiksi katsoa putkeen.

B5:n luoja käsikirjoitti itse 92 jaksoa 110:stä, mikä on ihan absurdi määrä viidessä vuodessa, eikä se tosiaankaan pelkästään käsikirjoittanut jaksoja. Vaatii jonkinlaista omistautumista moinen.

Valitettavasti asia ei toistaiseksi liity HBO Maxiin ellei kikkaile VPN:llä.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 907
According to Parade, the cast members of Friends earn nearly $20 million as residuals from syndicated reruns every year, which is 2% of the $1 billion in revenue received by Warner Bros. Television.
Sori OT, mutta tämä muistuttaa viihdeteollisuuden järjettömästä koosta. Sarja jonka suunnilleen jokainen on nähnyt pystyy edelleen tahkoamaan miljardin vuodessa o_O Oiotaan oletuksissa hieman, jos esitykset kattaisivat puolet maailman väestöstä = 4 miljardia → tuotto $0,25 henkeä kohden → Mtv maksaisi $1,4 miljoonaa vuodessa oikeudesta alkuillan ja aamuyön esityksiinsä + lähetys ym. kulut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 494
Itse vannon sen nimiiin että kausia/jaksoja pitää olla paljon. Esim Star Trekissä(mitä pitäisi tehdä aina vaan lisää) se 7 kautta ja ~25 tms jaksoa/kausi, ainoa oikea sapluuna. Ja mitä B5:een niin sehän loppui kesken pakotettuna, ei olisi 10:nkään kautta itse haitannut.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 109
Ja mitä B5:een niin sehän loppui kesken pakotettuna, ei olisi 10:nkään kautta itse haitannut.
Nyt en ymmärrä. B5 suunniteltiin 5 kauden mittaiseksi kaareksi, joka myös toteutui.

Ainoa ongelma oli että 4. kausi uhkasi jäädä viimeiseksi, joten tarinan tahtia nopeutettiin 4. kaudella, jotta tarina olisi saanut tyydyttävän lopun, mutta sitten 5. kausi toteutuikin. Siksi 5. kauden alkupuolella iso tarina onkin vähän joutokäynnillä, kun sille suunniteltuja juonikuvioita tuli ratkaistua jo nelosessa.

Eri asia on sitten spinoff-sarja Crusade, joka jäi täysin raakileeksi eikä saanut edes kunnon mahdollisuutta edetä mihinkään, eikä myöskään myöhemmät B5-yritelmät ole johtaneet tuloksiin. Mutta alkuperäinen sarja sai toteutua kuten pitikin ja sai arvoisensa lopun, mikä on aika harvinaista.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 254
Itse vannon sen nimiiin että kausia/jaksoja pitää olla paljon. Esim Star Trekissä(mitä pitäisi tehdä aina vaan lisää) se 7 kautta ja ~25 tms jaksoa/kausi, ainoa oikea sapluuna. Ja mitä B5:een niin sehän loppui kesken pakotettuna, ei olisi 10:nkään kautta itse haitannut.
En oikein tiedä... oma henk.koht. mielipide on, että aika on vähän ajanut ohi noiden 20+ jaksoa per kausi sarjojen. Se toimi silloin, kun ohjelmat katsottiin televisiosta jakso viikossa tahtiin ja uutta jaksoa odotettiin koko viikko innokkaasti. Ja silloin vähän heikompikin jakso upposi. Nyt streamauspalveluiden myötä itse tykkään katsoa kauden tiiviimpänä, 10-13 jaksoa max, omaan tahtiin. Tosin nyt on siirrytty takaisin jakso viikossa tahtiin (pl. Netflix) mutta silti pidän lyhyemmistä ja tiiviimmistä kausista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 902
On aika iso kynnys ruveta katsomaan jotain jo julkaistua isompaa sarjaa,Esim. The Blacklist sarjaa piti pähkäillä jonkin aikaa,tuossa taitaa olla jotain 200 jaksoa,melkoinen maraton edessä.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 675
On aika iso kynnys ruveta katsomaan jotain jo julkaistua isompaa sarjaa,Esim. The Blacklist sarjaa piti pähkäillä jonkin aikaa,tuossa taitaa olla jotain 200 jaksoa,melkoinen maraton edessä.
Minä aloin katselemaan Teho-osastoa. Riittää tuossakin jaksoja vissiin sen 200.

Noh tuo nyt on enemmän semmoinen katson jakson tai kaksi jos on tylsää eikä mikään pakko. Laadukas sarja kyllä jos lääkärileikit uppoaa.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 907
Ottakaa huomioon että usein noissa 20+ jakson sarjoissa jaksojen pituudet ovat n. 40 min, kun taas 10 jakson sarjat voivat olla tunnin jaksoilla. Tasoittaa aika paljon sisällön määrää.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 789
Ottakaa huomioon että usein noissa 20+ jakson sarjoissa jaksojen pituudet ovat n. 40 min, kun taas 10 jakson sarjat voivat olla tunnin jaksoilla. Tasoittaa aika paljon sisällön määrää.
Toi on totta. Itselle yleensä miljoona jaksoa ja miljoona tuotantokautta on nounou, jos jaksot on tunti tai yli. Esim. Law&Order:ssa on List of Law & Order episodes - Wikipedia kohtuullinen määrä kausia ja jaksoja mutta jakso on 40-48 min. niin ei tuntunut edes pitkältä sarja.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 109
No nyt se Babylon 5 poistuu jenkki-Maxistakin 25.1.2023. Ei taidettu nähdä sitä ihmettä että HD-versio tulisi suomipalveluihin.

 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
220
No nyt se Babylon 5 poistuu jenkki-Maxistakin 25.1.2023. Ei taidettu nähdä sitä ihmettä että HD-versio tulisi suomipalveluihin.

Se voi myös tarkoittaa sitä että se voi ilmestyä johonkin muuhun palveluun esim amazoniin tai jos ne julkaisee sen bluräynä :rofl:
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 556
On aika iso kynnys ruveta katsomaan jotain jo julkaistua isompaa sarjaa,Esim. The Blacklist sarjaa piti pähkäillä jonkin aikaa,tuossa taitaa olla jotain 200 jaksoa,melkoinen maraton edessä.
Tämä olisikin hyvä jos tämä näkyisi HBO:lla. Viaplaystä saanut kuitenkin katsottua kaikki tähän asti tulleet.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 979
Jäsenet
71 092
Uusin jäsen
Joose Roivas

Hinta.fi

Ylös Bottom