• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut HBO Max Neste-appin käyttäjille 1kk 0€

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossid
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 262
Tuote: HBO Max Neste-appin käyttäjille
Tarjoushinta: 0€/1kk, jatkuu normaalihinnalla ellei peru
Normaalihinta: 8,99€/kk
Kauppa: Neste-appin käyttäjille
Voimassa: touko-kesäkuun aikana tehty tankkaus tai pesu
Linkki: -
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta:
Huom. vain uusille käyttäjille
Screenshot_20220505-131655_Chrome.jpg
 
Vielä kun toimisi joskus tuo Neste-äppi. Oon kokeillu useammalla asemalla ja eri korteilla, mutta aina tulee jotain virhettä. Arvostelujen (2.2 tähteä Play Storessa) perusteella en oo ainoa kenellä ongelmia.
 
Vielä kun toimisi joskus tuo Neste-äppi. Oon kokeillu useammalla asemalla ja eri korteilla, mutta aina tulee jotain virhettä. Arvostelujen (2.2 tähteä Play Storessa) perusteella en oo ainoa kenellä ongelmia.
Hmm. Emäntä tuolla "avaa" tankin etänä mulle ja muille eikä se ole koskaan vielä jättnyt toimimasta. IOS versio, jos sillä mitään väliä...
 
Vielä kun toimisi joskus tuo Neste-äppi. Oon kokeillu useammalla asemalla ja eri korteilla, mutta aina tulee jotain virhettä. Arvostelujen (2.2 tähteä Play Storessa) perusteella en oo ainoa kenellä ongelmia.

Käyttöä takana useampi vuosi eri android-laitteilla eikä koskaan ongelmia.
 
Kyllä oli Neste apilla Androidilla todentamisongelmia huhtikuussa pitkään ennekuin tuli päivitys. 5c/l kampanja meni pahasti ohi ja metsään näiden ongelmien vuoksi.
 
Eilen yritin viimeksi tankata sovelluksella, mutta eipä onnistunut, kun virhettä maksuvaiheessa ilmoitti.
 

Kampanja on muutenkin vähän kehno kun sen alen saa vain Neste asemilla, ei Expresseillä joita suurin osa kylmäasemista on.

Eilen yritin viimeksi tankata sovelluksella, mutta eipä onnistunut, kun virhettä maksuvaiheessa ilmoitti.

Mielenkiintoista, tankkaan itse säännöllisin väliajoin kahden eri pankin kortilla (credit + debit) eikä kyllä ole ollut mitään vikaa aikoihin.
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 019
Viestejä
4 416 631
Jäsenet
73 283
Uusin jäsen
Onni9001

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom