Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Nimenomaan. Olen bussikuskina ollut kesällä risteyksessä, jossa 3 kaistaa menee suoraan/kääntyy. Siinä sitten suojatietä on kulkenut vähäpukeinen nainen ja meistä ei yksikään liikahtanut vihreiden vaihtuessa. Valot ehti mennä takas keltaselle ennnekuin takaa painettiin torvea.
Minä ajattelin niin, että kun mulle sattuu vastaava tilanne, niin vakuutuslappuihin kirjoitan tarkalleen syyn, että peräänajo johtui liian vähäpukeisesta naisesta. Mitä sitä kiistämään/valehtelemaan kun asia kerta on näin niinkuin se on.Em. on tottakin joskus. Tuttu ajoi aikanaan helteisenä kesäpäivänä 90-luvulla keskustaristeyksessä kevyen pusun edelläajavan takamukseen koska mielenkiintonsa oli "keskittynyt toisaalle". Hyvin pienen pusun eli pientä lommoa lokariin tmv. Mutta kertoi jottei katunut sitä lainkaan koska näkymät jalkakäytävällä olivat koko summan arvoiset.
Kumpikin on pannu.
Ei oo hauska kuva

No onhan se nyt. Ainahan toisten kurjuudelle on naureskeltu.Ei oo hauska kuva![]()
Kannata nii vakava ollaNo onhan se nyt. Ainahan toisten kurjuudelle on naureskeltu.
En näe kuvassa mitään hauskaa liittyen tekstiin.
On jo tossa muutama viesti takaperin. Vähän voisi näitä katsoa taakseppäin ennen postaamista.
Upeaa yliajattelua/ylitulkintaa.Heeetkonen... Onko tuossa 2x SFP-porttia, jotain valokuituporttia, vai USB:tä?
Tosin toi muutenkin taitaa olla reititin, eikä kytkin (switch), kun tuolla vasemmassa reunassa on portti, joka omaan silmään näyttää myös RJ-45 -portilta. Se voi olla toki hallinta portti, mutta mitään 12x RJ-45 -porttisia kytkimiä ei taida hirveästi olla olemassa. Ja noi RJ-45 -portitkin hämmentää kun nekin näyttää, että ne ois plugareita SFP-porttiin, tjms.
Vai onko toi tosiaan joku 90-luvun kytkin? Silloin ei viellä ollu USB:tä, ainakaan koko ysärin ajan kun se keksittiin vasta 1996. Hämmentävä kuva... Ja päälle se, että ajattelin noiden olevan SFP-paikkoja, mutta SFP taas keksittiin vasta 2000-luvulla...
Arghhhh... Luovutan...
Kuva on aika paska laadultaan mutta itse sanoisin että tuo on Cisco ME-3400-24TS-A ja nimenomaan kytkin.Heeetkonen... Onko tuossa 2x SFP-porttia, jotain valokuituporttia, vai USB:tä?
Tosin toi muutenkin taitaa olla reititin, eikä kytkin (switch), kun tuolla vasemmassa reunassa on portti, joka omaan silmään näyttää myös RJ-45 -portilta. Se voi olla toki hallinta portti, mutta mitään 12x RJ-45 -porttisia kytkimiä ei taida hirveästi olla olemassa. Ja noi RJ-45 -portitkin hämmentää kun nekin näyttää, että ne ois plugareita SFP-porttiin, tjms.
Vai onko toi tosiaan joku 90-luvun kytkin? Silloin ei viellä ollu USB:tä, ainakaan koko ysärin ajan kun se keksittiin vasta 1996. Hämmentävä kuva... Ja päälle se, että ajattelin noiden olevan SFP-paikkoja, mutta SFP taas keksittiin vasta 2000-luvulla...
Arghhhh... Luovutan...
Tuotteen virallinen sarja on kuitenkin Cisco ME 3400 Series Ethernet Access Switches. ME taitaa tulla Metro Ethernet lyhenteestäNo osaa se sitten reitittääkin, jos on ME.
Vittu Jatkat. loppuu se offtopic
![]()
Kuva on aika paska laadultaan mutta itse sanoisin että tuo on Cisco ME-3400-24TS-A ja nimenomaan kytkin.
Sen mitä pikaisella googletuksella sain oli kaikki 24-porttisia. Vissiin sun antaman "koodi" on just 24-porttisile, eli toi "24TS".
[edit] Muuten on kyllä kohdillaan!
![]()
Eiköhän tuo juurikin ole 24 porttinen...
ps. Siinä jotain hauskaa mukaan tähän kuvavalituslankaan
![]()
Kylläpä näyttää "väärältä" tuo vaalea teema.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.