Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ketkä tuntee lääketieteen sanastoa, ei varmaankaan halua syödä tuolla, Bursa = limapussi
Arabiaksi markkinat taikka kauppatori tietääkseni.Ketkä tuntee lääketieteen sanastoa, ei varmaankaan halua syödä tuolla, Bursa = limapussi
Hauska kuva
Mitäs hauskaa tuossa on? Koroke tehty väärin...
Tuota on muokattu kuvan perusteella eikä ole jaksettu viimeistellä kunnolla. Käsittääkseni liittyi siihen että käärijä voitti yleisön.Mitäs hauskaa tuossa on? Koroke tehty väärin...
Sillä välin Saksassa
No kyllähän se masturbointikin on urheilua, onhan siitä kisojakin järjestetty...Iltsarin urheilu-uutinen hymyilytti
Tässä vähän lisää:Varmaan menee hetken aikaa muistaa oikea rappu ja kerros
Tämmöseen, eikä ees näin pahaan itsemurhakuutioelämään oli joskus 30 vuotta sitten Tekniikka ja Talous lehdessä Mikaman pilapiirros.Menee varmaan hetken aikaa muistaa oikea rappu ja kerros
Menee varmaan hetken aikaa muistaa oikea rappu ja kerros
Ei sinänsä hauska kuva, koska aikalailla totta. Estettiin ihmistä nukkumasta ja "kuulemasta" omia ajatuksia eli kidutettiin. Toisaalla taas hauska kuva, ku noin rennosti asiasta kirjoitetaan ja on luokassa viihde ja kulttuuri
En tiedä onko se vaan minä mutta en pidä erityisen hauskana noita sukellusvenemeemejä.
Alkoi naurattamaan viela enemman.En tiedä onko se vaan minä mutta en pidä erityisen hauskana noita sukellusvenemeemejä.
Eikö vitsit uppoa?En tiedä onko se vaan minä mutta en pidä erityisen hauskana noita sukellusvenemeemejä.
Toki uppoaa, kuten mustakin huumori, mutta jotenkin en näe kyseisessä tilanteessa huumoria kovin paljon.Eikö vitsit uppoa?
Ilmeisesti liian pinnallisia, ilman riittävää syvyyttä?Eikö vitsit uppoa?