Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 214
Ainakin itseen verrattuna. Mulla taitaa olla yhet kesätennarit, yhdet talvikengät, sandaalit ja landet :D En ole oikein kenkäihmisiä.
Täällä samat kengät ympäri vuoden. Kun noin neljässä vuodessa kuluvat loppuun, haen sievin kaupasta uudet samanlaiset tilalle. Viides pari menossa.

muoks: unohdin että mökillä on kyllä sievin nahkaiset topatut talvisaappaat erikoistilanteisiin joita tapahtuu harvemmin kuin kerran vuodessa ja crocsit saunomista varten.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.01.2019
Viestejä
577
Ainakin itseen verrattuna. Mulla taitaa olla yhet kesätennarit, yhdet talvikengät, sandaalit ja landet :D En ole oikein kenkäihmisiä.
Tässä vielä ne seitsemän paria, kuvassa kuusi ja yhdet tulossa. Pitäisiköhän johonkin terapiaan lähteä:)

IMG_6739.jpg
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 859
Tässä vielä ne seitsemän paria, kuvassa kuusi ja yhdet tulossa. Pitäisiköhän johonkin terapiaan lähteä:)

Kengät ovat jostain syystä enemmän naisten juttu vrt. Imelda Marcos tuhansine kenkineen, koskaan tajunnut miksi? Minullakin on Hyvin varakas sukulaisnainen jolla oli jo 20v sitten ainakin 40-50 kenkäparia, halvimmatkin varmasti vähintään 300€. Varallisuutensa on sittemmin vain kasvanut enkä onnekseni ole nähnyt kenkävarastoaan sittemmin. Koskei hänellä ole perillisiä niin toivottavasti on tehnyt testamentin enkä peri kenkävuorta! Muutenkin kaikin puolin ilkeä ihminen joten ei haittaa vaikken perisi senttiäkään, ikävä kyllä raha nousee joillekin aina päähän :rolleyes:
Mutta kevennetääs vähän...

Bob_is_not_my_cat.jpg
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 034
Olenko miespuolinen Imelda... Kuvasta puuttuu uusimmat seitsemän paria:)

Kieltämättä melkoinen kasa urheilujalkineita, onko vain keräilyn ilosta? Itse oon aina ollut aika pihi ostelemaan vaatteita, pidän kenkiäkin hyllyssä vain pakollisen määrän. Muuten erilaisia tennareita ja rock-henkisiä saappaita olis varmasti riesaksi asti :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 132
Viestejä
4 239 975
Jäsenet
71 309
Uusin jäsen
Tale97

Hinta.fi

Ylös Bottom