Max Cherry
Team Retro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvän matkaa yli 190cm pituisena pystyn samaistumaan. Tekisi melkein mieli hommata noita kortteja.
Kaverilla oli 90-luvulla sitten corolla, jonka rekisteri oli NAZ-666
Näin joskus ysärillä auton UFO-666Kaverilla oli 90-luvulla sitten corolla, jonka rekisteri oli NAZ-666
Ainakin itseen verrattuna. Mulla taitaa olla yhet kesätennarit, yhdet talvikengät, sandaalit ja landet En ole oikein kenkäihmisiä.
Täällä samat kengät ympäri vuoden. Kun noin neljässä vuodessa kuluvat loppuun, haen sievin kaupasta uudet samanlaiset tilalle. Viides pari menossa.Ainakin itseen verrattuna. Mulla taitaa olla yhet kesätennarit, yhdet talvikengät, sandaalit ja landet En ole oikein kenkäihmisiä.
Mitkä kengät on landet?Ainakin itseen verrattuna. Mulla taitaa olla yhet kesätennarit, yhdet talvikengät, sandaalit ja landet En ole oikein kenkäihmisiä.
Kumisaappaat.Mitkä kengät on landet?
Kengät ovat jostain syystä enemmän naisten juttu vrt. Imelda Marcos tuhansine kenkineen, koskaan tajunnut miksi? Minullakin on Hyvin varakas sukulaisnainen jolla oli jo 20v sitten ainakin 40-50 kenkäparia, halvimmatkin varmasti vähintään 300€. Varallisuutensa on sittemmin vain kasvanut enkä onnekseni ole nähnyt kenkävarastoaan sittemmin. Koskei hänellä ole perillisiä niin toivottavasti on tehnyt testamentin enkä peri kenkävuorta! Muutenkin kaikin puolin ilkeä ihminen joten ei haittaa vaikken perisi senttiäkään, ikävä kyllä raha nousee joillekin aina päähän