Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 887
Siirretty poliittisiin koska joku meloninenä vetää kuitenkin hyvästä pilakuvastakin poliittisen.
 
Viimeksi muokattu:

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 617


Jos joku vetää tästäkin melonin nenään niin siirretään poliittisiin. Nykyisistä meloni-nenistähän ei koskaan tiedä...
Kyllä mä tuon siirtäisin poliittisiin, kun mun perusfingerpori oli liian poliittinen tänne.

Mutta henkilökohtaisesti mulle ei ole mitään väliä.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
17 359
Olen lumoutunut kauneudesta :hmm:
Jos katu ei ole sunnutailenkin varralle, tai muuten tuttu, niin kannattaa lukea hesarin artikkellin tuosta "äänestyksestä". siinä myös kuvia jotka vähän selittää valintaa , jos huomio sen että osa äänestäjistä on aitoja paikallisia, prosentti ei kuitenkaan ollut jyrääviä ja siellä oli myös niitää malaismaisemaa haikaileville paremin sopivia kautja kärkikahinoissa.

Kuva linkki tuskin toimii

Huvilakatu ilmeisesti hävis sen yhden talon takia.

Tuosta kuvakulmasta osa "rumista" kaduista on paremman näköisiä kuin ratin takaa.

Edit: siis yritän ymmärtää äänestystulosta,

Edit, kaivoin vielä hauskojen-kuvien-keskusteluketju. linkin, jos kovasti provoisuidutaan äänestykstä.
Edit2 no postasin tämän tuonne toisenkin ketjun perällä , ja linkki vie sinne
 
Viimeksi muokattu:

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 876

Löytyykö sellaisia, jotka EIVÄT näe tässä kuvassa kasvoja? Itse näen tämäntyyppiset harhat aina välittömästi.
Silmälasit päässä näkyy vaan nuo tytöt ja ilman laseja näkyy vaalean tytön kohdalla jotain naamaa, paitsi jos katsoo lähempää niin häviää. Tämä 32" näytöltä, en tiedä miten toimii kännykän näytöstä.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 289
Ei tartte tossa yllä jäädä selittelemään miks teki hommia ilman valjaita ja telineitä jos käy vahinko… :whistling:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 089
Viestejä
4 298 722
Jäsenet
71 773
Uusin jäsen
w9ndz

Hinta.fi

Ylös Bottom