Max Cherry
Team Retro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Geenimanipulointia... pekoni-särki.
Jos noita pikkutyttöjä ei lasketa, en näe mitään harhakasvoja missään.Löytyykö sellaisia, jotka EIVÄT näe tässä kuvassa kasvoja? Itse näen tämäntyyppiset harhat aina välittömästi.
Tarkoitatko kasvoja vaalea tytön paidassa hiusten ja leuvan kohtaa silmät?
Löytyykö sellaisia, jotka EIVÄT näe tässä kuvassa kasvoja? Itse näen tämäntyyppiset harhat aina välittömästi.
Isolla näytöllä ei näe, kokeile puhelimen ruutua. Pienestä kuvasta nuo on helpompi hahmottaa, varsinkin jos katsoo syrjäsilmällä.Jos noita pikkutyttöjä ei lasketa, en näe mitään harhakasvoja missään.
Natural face
Kyllä mä tuon siirtäisin poliittisiin, kun mun perusfingerpori oli liian poliittinen tänne.katso liitettä 1195377
Jos joku vetää tästäkin melonin nenään niin siirretään poliittisiin. Nykyisistä meloni-nenistähän ei koskaan tiedä...
Jos katu ei ole sunnutailenkin varralle, tai muuten tuttu, niin kannattaa lukea hesarin artikkellin tuosta "äänestyksestä". siinä myös kuvia jotka vähän selittää valintaa , jos huomio sen että osa äänestäjistä on aitoja paikallisia, prosentti ei kuitenkaan ollut jyrääviä ja siellä oli myös niitää malaismaisemaa haikaileville paremin sopivia kautja kärkikahinoissa.Olen lumoutunut kauneudesta
Silmälasit päässä näkyy vaan nuo tytöt ja ilman laseja näkyy vaalean tytön kohdalla jotain naamaa, paitsi jos katsoo lähempää niin häviää. Tämä 32" näytöltä, en tiedä miten toimii kännykän näytöstä.
Löytyykö sellaisia, jotka EIVÄT näe tässä kuvassa kasvoja? Itse näen tämäntyyppiset harhat aina välittömästi.