Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
614
Mulla on joku muistiharha ku muistelen et olisin nähny tän kuvan jo aikaisemmin täällä, mut en nyt löytänyt sitä kun selasin about 5-sivua taaksepäin (noin reilun kk ajassa)... Tosin en tarkistanu "rikkinäisiä" postauksia joissa kuva ei näkynyt suoraan.

Vai oonkohan mä uneksinu, tai nähny tuon jossain muualla :hmm: ...? Déjà-vu kait?
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
490
Mulla on joku muistiharha ku muistelen et olisin nähny tän kuvan jo aikaisemmin täällä, mut en nyt löytänyt sitä kun selasin about 5-sivua taaksepäin (noin reilun kk ajassa)... Tosin en tarkistanu "rikkinäisiä" postauksia joissa kuva ei näkynyt suoraan.

Vai oonkohan mä uneksinu, tai nähny tuon jossain muualla :hmm: ...? Déjà-vu kait?
On tuo kuva täälläkin ollut useammankin kerran, mutta eipä tuo ole minusta suuri synti, kunhan ei nyt ihan muutamalla edellisellä sivulla ole jos uusintapostaa.

1692815522862.png
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 287
Koulun bändin manageri suojaa bändiä väärään aikaan käynnistyneiltä sadettajilta harjoituksissa. Iteltä tuo kyllä näyttää enemmänkin siltä manageri pierasi, joka laukaisi alueen NBC-anturit ja alkoi suojaamaan ympäristöä suuremmalta tuholta:
Screenshot 2023-08-25 090305.png
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 594
FB_IMG_1693041642028.jpg


Edit, ja tarkoitus ei ole pilkata pikaruoka-alalla, ravintoloissa jne työskenteleviä. Ikäni olen aspa duunia tehnyt ja tiedän ettei palkka ja työn arvostus aina ole huipussaan.. palkka ei koskaan.

Nostan hattua ihmisille jotka mielummin tekevät näitä vähemmän arvostettuja duuneja kuin makaavat kotona ja sylkevät kattoon. Ja kertovat ettei mitään "kunnon työtä" ole tarjolla.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 771
Viestejä
4 240 534
Jäsenet
71 244
Uusin jäsen
Vapaa-aikaheebo

Hinta.fi

Ylös Bottom