.

Ehkä kannattaisi tarjota tukea myös Applen tuotteille, jos työ otti enempi aikaa, niin eikös tuo ole teille positiivinen asia laskutusmielessä? Ottamatta kantaa asiakkaan mielipiteeseen, niin olisihan tämän erikoistapauksen oikean yrityksen nimissä voinut jättää julkaisematta, vaikka asiakkaan nimeä ei tässä kuitenkaan kerrottu. Ei muuta kuin verkkosivuillenne päivityksenä mm. se, että Apple-laitteille ei anneta tukea.

Kysymys on laaja ja vastauksena lyhyesti tähän, että ovat parempia, ja eivät ole parempia. On hyviä ja on huonoja puolia, erilaiset toteutustavat ja puutteet, riippuu keneltä kysyy, mihin on tottunut, mitä laitteella tekee jne. Syynsä kullakin.

Näistä löytynee lisää infoa: Apple vs. Android väittely-/vertailu-/vääntöketju ja Apple iOS & iPadOS.

Nyt kannattaa vaan ottaa voitto :)

Saitte laskutettua asiakasta. Hyvä.

Asiakas sai pitää Applensa. Myöskin hyvä.

En minä olisi ensimmäisenä kertomassa asiakkaalle, että "Windowsin kanssa olisi mennyt vain tunti" (oletin), vaan ottaisin rahat ja kertoisin, että olemme tuessa jatkossakin käytettävissä, jos tulee lisää ongelmia.

(ja itse olen sitä mieltä, että Applen tuotteet ovat "ihan hyviä", mutta ylihinnoilteltuja)

koska Windows k*settaa omia ostajia ja kaikki Windows tuotteet ovat täyttä p*askaa.
Tottahan tuo on.
Nyt loppuun kysymys. Ovatko oikeasti Applen tuotteet paljon parempia kuin Windows ja Android?
IT tuki nimenomaan perustuu siihen ettei käyttäjä osaa käyttää sitä tietokonetta. Ongelma ei ole windows, android, mac, linux tai mikä lie vaan se ettei käyttäjä kykene sisäistämään niitä asioita siinä tietokoneessa. Jokaisessa tietty jotain suunnitelmallisia lapsuksia mutta mikään niistä ei ole vaikea käyttää jos vain vähän viitsii.
Kuitenkin täällä Varkaudessa eikä lähialueilla kukaan halua tarjota tukea Apple tuotteiden kanssa.
Sen ymmärrän jos koskee jotain rautapuolen korjausta, koska eikös applella ole aika tiukat säädökset näiden kanssa siitä että kuka saa asennella ja mitä. Mutta että softapuolella myös kieltäydytään?

• Tykkää
Reactions: lko
Melko erikoinen IT-tuki, kun huutelee foorumilla asiakkaan mieltymyksistä.

Lisäksi herää kysymys, miksi tuella meni samoihin asioihin merkittävästi enemmän aikaa. Mikä on se ohjelmistopäivitys, tiedonsiirtotoiminto tai sähköposti asia, jossa Windows on merkittävästi nopeampi? Itse väittäisin näiden sujuvan Macilla vähintään yhtä nopeasti, ellei nopeammin. Olisko kyseessä IT-tuen kokemattomuus Apple ekosysteemissä?

Käytön molempia itse. Apple on geneerisesti nopeampi ja sulavampi raudasta-softaan (uudempien M-prosessorien myötä), mutta joitakin vanhempia ohjelmistoja ei tueta.

Statistiikka

Viestiketjuista
274 561
Jäsenet
77 191
Uusin jäsen
VekePeke88

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom