Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
30€ postikuluineenMitä pidät tuolla gigabytellä hintaa postitettuna?
30€ postikuluineen
Sopii tämäkin, testaan että emo toimii vielä varmasti, viimeksi 2017 oli päivittäisessä käytössäKäviskö 25€ postikuluineen?
Mahtavaa! Laita vaikka yv sitten kun oot saanu testtattua niin saadaan osotteet yms kuntoon!Sopii tämäkin, testaan että emo toimii vielä varmasti, viimeksi 2017 oli päivittäisessä käytössä
Tämän hetken tiedon mukaan, niin kyllä.Menikö gigabyte aloittajalle?
Tässä illan olen värkkäillyt tuota gigabyteä, vähän vaikuttaa että siitä on verkkokortti kärähtänyt kun ei toimi linuxillakaan netti. Kiinnostaisiko tuo asus tai sitten parilla kympillä posteineen tuo gigabyte, heitän mukaan verkkokortin siihen?Mahtavaa! Laita vaikka yv sitten kun oot saanu testtattua niin saadaan osotteet yms kuntoon!
Mitä piät sitten asuksella hintaa?[Tässä illan olen värkkäillyt tuota gigabyteä, vähän vaikuttaa että siitä on verkkokortti kärähtänyt kun ei toimi linuxillakaan netti. Kiinnostaisiko tuo asus tai sitten parilla kympillä posteineen tuo gigabyte, heitän mukaan verkkokortin siihen?
Sama 25€ siitäkin kun sovittiin jo hinnastaMitä piät sitten asuksella hintaa?[
Selvä homma, pistänkö postiennakolla? En pysty vastaamaan YV:eehen jostain syystäJoo! No laitellaan sitte se! Jatketaan yv.
En pysty laittaa sulle yv:tä, mutta mulla ois yks emo joutavana tuolla lga1150 kannalla, vieläkö tarvetta?Menikö gigabyte aloittajalle?