• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Hästens Vividus

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jopii
  • Aloitettu Aloitettu
" Erämaksu ei ole mahdollista tälle tuotteelle. "
Ei mennyt ostoon :lonely:
 
Muuttaa tilannetta, on aikaa vähän säästää taskurahaa tuohon mennessä :tup:
 
89€ kotiin toimitus kuullostaa vähän liian kovalta...
 
tai kohta joku tulee sanomaan että hevosenjouhia ei saa käyttää sänkyyn....
 
1499240941.jpg
 
160 000 euroa sängystä.

:speak:

Mikäpä minä olen tuomitsemaan. :hmm:
Kyllä varmaan nukuttaa hyvin. Ettei vaan joka yö mieti, tulikohan tehtyä hyvät kaupat.

:srofl:
Nyt, oikeasti jotain tolkkua ja sassiin. :facepalm:
 
Kannattaa pitää paino kurissa, kun tuollaisen Unikulman ryöstöhintaisen laukaisualustan kerran on menny tilaamaan.

Unikulmahan tunnettiin kasarilla myös mm. "Vesisänkyjen asiantuntijana" vaikka eivät olleet myyneet siihen asti tuskin muutamaa sänkyä enempää :geek:

Mut hei, pannaan valkotakki päälle ja alat näyttää "Asiantuntijalta" hehee
 
160 000 euroa sängystä.

:speak:

Mikäpä minä olen tuomitsemaan. :hmm:
Kyllä varmaan nukuttaa hyvin. Ettei vaan joka yö mieti, tulikohan tehtyä hyvät kaupat.

:srofl:
Nyt, oikeasti jotain tolkkua ja sassiin. :facepalm:

Mites 160 000 ruostuvaan peltilootaan? Kummassakos vietät enemmän aikaa elämässäsi?
 
No vaikka Teslaan, Mersuun, BeeEmDoubleuun, eiks ne oo pellistä tehty :tup:

Ja onnistuit väistämään silti kysymykseni, että nukutko vai ajeletko autolla enemmän tunneissa/ vrk? Entäs /vuosi?
En väistele mitään. Alusta hieman enemmän asiaa jatkossa, niin ei tule tyhjäkäyntiä keskusteluun. :tup:

Nukuttua tulee varmasti enemmän. Mutta 160 000 euroa autoon on sekin aivan tähtitieteellistä. :sori:
 
Juu
En väistele mitään. Alusta hieman enemmän asiaa jatkossa, niin ei tule tyhjäkäyntiä keskusteluun. :tup:

Nukuttua tulee varmasti enemmän. Mutta 160 000 euroa autoon on sekin aivan tähtitieteellistä. :sori:

No sehän on selvää, että 160Keur sänky ei ole 160 x parempi kuin 1 Keur maksava.
Kysymys onkin siinä vaiheessa siitä, että kun massia on tarpeeksi, ei mikä tahansa enää kelpaa.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
256 208
Viestejä
4 453 172
Jäsenet
73 674
Uusin jäsen
Eemeli77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom