Ostettu Halpa yhden näytön teline

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Mozi Basic Stand with Joint -pöytäjalka yhdelle näytölle 31,90

Tuon kaltaista ja suunnilleen hintaista yhden näytön telinettä kaipaan. Minulla on mahdollisuus kiinnittää pöytään sekä seinään! Tulee minun tietokoneiden kasaukseen tarkoitetulle työpisteelle, joten esimerkiksi kunnolla ei ole mitään merkitystä, kunhan se toimii. Tarkoitus on päästä tässä mahdollisimman halvalla. Verkkokaupan hinta ei missään nimessä ole liian kova, mutta koitetaan kepillä kuitenkin jäätä koska minulla ei ole kiire.

Jos olet miettinyt näyttötelineen heittämistä roskiin kun se vaan lojuu kaapissa, niin tarjoa sitä ennemmin minulle!

Sijaintini on Lieto/Turku jos se auttaa haun kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 046
Seinäteline, kympin smartpostilla. Se on kyllä jossain, että joudut odottamaan, että etsin sen, mutta tuolla hinnalla saat sitovan varauksen!

Lisärahasta etsin nopeammin. Ei ole tarkoitus tehdä rahaa, on vain oikeasti ylimääräinen teline.. Nyt se on piilossa/varastossa, ettei häiritse silmiä.
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Seinäteline, kympin smartpostilla. Se on kyllä jossain, että joudut odottamaan, että etsin sen, mutta tuolla hinnalla saat sitovan varauksen!

Lisärahasta etsin nopeammin. Ei ole tarkoitus tehdä rahaa, on vain oikeasti ylimääräinen teline.. Nyt se on piilossa/varastossa, ettei häiritse silmiä.
Onko jotain säätöä, tilttiä tms et saa kulmaa vaikka alaspäin? Kuulostaa hyvältä nimittäin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 651
Viestejä
4 197 365
Jäsenet
70 762
Uusin jäsen
JaffaTheNeste

Hinta.fi

Ylös Bottom