Häippäsin Matkapuhelinfoorumilta

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
223
Häippäsin Matkapuhelunfoorumilta.Kirjoitusvirheestä syntyi "pienehkö" sinänsä alkujaan lievä episodi. Foorumin kuvioon ei kuitenkaan kuulu anteeksipyytäminen, joten homma meni sitten jo pojitteluksi jne... Ko foorumilla kuvio menee niin, että vittuilun uhri poistuu. Niin nytkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 805
???

Koskaan kuulutkaan. Kerro, mitä oletuksia sinulla siihen liittyi ja varsinkin ne jotka petti.

Näin saat alustavan aloituksen kys. foorumia tietämättömille lukijoille.
Tuo mainitsemasi kaava on arkinen 98% foorumeissa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
461
Eipä tuolla enää paljoa tule aikaa vietettyä. Edes muista koska viimeksi asian vierestä- osiota lukenut saati sinne kirjoittanut. Lähinnä jos jotain ongelmaa on puhelimen kanssa tai muuta infoa luureista haluaa, niin tulee poikettua lukemassa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 477
Eipä tuolla enää paljoa tule aikaa vietettyä. Edes muista koska viimeksi asian vierestä- osiota lukenut saati sinne kirjoittanut. Lähinnä jos jotain ongelmaa on puhelimen kanssa tai muuta infoa luureista haluaa, niin tulee poikettua lukemassa.
Tämä näin. Lähinnä käyn lukemassa foorumin kokemuksia puhelimesta, jota olen hankkimassa. Myös ongelmatilanteissa esitän kysymyksen herkästi siihen suntaan ja usein olen sieltä apua saanutkin. Muita osioita tuolla en ole ikinä lukenut.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 805
Myös ongelmatilanteissa esitän kysymyksen herkästi siihen suntaan ja usein olen sieltä apua saanutkin. Muita osioita tuolla en ole ikinä lukenut.
Kun saan ongelman, kirjoitan sen piirteet googleen ja löydän lähes 100% vastauksen.

On tämän jälkeen suuri kysymys, mitä edes tekee sivustolla jonka nimi on matkapuhelin.net.

Hyväntekeväisenä mummoille ilman forumia varmaan se menisi, mutta forumilta ne suurimmat ongelmat, jotka vailla asetuksien jälkitarkastusta löytynevät.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 477
Kun saan ongelman, kirjoitan sen piirteet googleen ja löydän lähes 100% vastauksen.

On tämän jälkeen suuri kysymys, mitä edes tekee sivustolla jonka nimi on matkapuhelin.net.

Hyväntekeväisenä mummoille ilman forumia varmaan se menisi, mutta forumilta ne suurimmat ongelmat, jotka vailla asetuksien jälkitarkastusta löytynevät.
Jos googletan puhelimeen liittyvää ongelmaa niin hyvin usein löydän sen matkapuhelin.net sivuston kautta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 805
Jos googletan puhelimeen liittyvää ongelmaa niin hyvin usein löydän sen matkapuhelin.net sivuston kautta.
Juuri näin. Itse ongelmat eivät katoa, mutta ne muodostavat sitten uuden domaininin, kuin matkapuhelin.net.

Tuota sivustoa minua ei sitten ole mikään vastaan, kuulin tänään osoitteen olemassa olon, mutta itse sivustosta tietämättömyydestä en sitten ole varma, vaikka olisinkin käynnyt.
 

jeppe82

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.08.2017
Viestejä
693
Kiva tietää (no ei oikeestaan). Olisko vielä muuta mielenkiintoista kerrottavaa?

Ainiin muuten, mä en kerran päässyt rekisteröitymään jatkoajalle, joten jäi se sitten kokonaan. Ai ketään ei kiinnosta? No ei väkisin.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 710
Viestejä
4 238 619
Jäsenet
71 242
Uusin jäsen
Miohe

Hinta.fi

Ylös Bottom