Guild Wars 2

Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
233
Ei löytynyt kyseiselle pelille ketjua. Pelaileekos IO porukka miten tätä? Jos peliä ei ole vielä kokeillut, kannattaa omasta mielesäni kokeilla.

Pelin saa ilmaseksi ladattua pelin kotisivuilta. F2P versiossa on kylläkin joitain rajotuksia, mutta saa jonkinmoisen käsityksen kuiteskin pelistä.

GuildWars2.com
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
130
Välillä tulee hinkattua aktiivisestikin, ja välillä pitkiä aikoja kun ei tahdo oikein ollenkaan jaksaa. Ihan hyvä tekele kuitenkin. :tup:
 

El-Reino69

Cunning Stuntman
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
980
Peli on loistava omasta mielestä mutta välillä on pitkiä pausseja pelaamisessa :D
Koittanu hieroo Ascended gearia ittelleni ja en oo saanu ku 3 palaa vasta tehtyä ja pelannu jo useamman vuoden sitä :D:D
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
130
Minkäsmoisia guildeja porukalla on? Itsellä vähän jäänyt tuo osio pelistä vajaavaisemmalle hinkkaamiselle, koska olen vain pienessä kaveriporukan guildissa, joka rajoittaa tuota osuutta aika tavalla.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
130
Legendary vaatii aika paljon pelin hinkkaamista craftausta varten, materiaaliluettelo kun on niin laaja. Lisäksi tuuria tai pelivaluuttaa precursoria varten. :p

Ascendedit vaatii sitten vähän vähemmän.
 

El-Reino69

Cunning Stuntman
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
980
Sain oman precursorin magic toiletista ja siinä oli kyllä pirusti tuuria mukana :D

Armorsmith mulla on kyllä 500lvlillä mutta ascended gearin valmistaminen on ihan h......n kallista :D
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
130
Sain oman precursorin magic toiletista ja siinä oli kyllä pirusti tuuria mukana :D

Armorsmith mulla on kyllä 500lvlillä mutta ascended gearin valmistaminen on ihan h......n kallista :D
Yhden precun sain toiletista myös. Toisen jouduin ostamaan pelivaluutalla joltain kiskurilta. :wtf:
On siis Juggernaut sekä The Flameseeker Prophecies.
Ascendedia en ole jaksanut craftailla, mutta jotain Ascended-aseita on tullut HoT collectioneista.
 

El-Reino69

Cunning Stuntman
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
980
voi kun oliski jo legendary mutten oo missään kiltassa ja ainoo ajankohta kun pääsen pelaileen niin on ilta myöhään :D

Itellä on Dusk jonka haluaisin Twilightiks vääntää :hammer:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
762
no onkos täällä PoF:n ostajia? Oma mielenkiinto tyyssäsi täysin hieman ennen HoT:ia, mutta tätä tekisi kyllä mieli kokeilla todella suurena GW1:n ystävänä.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
130
no onkos täällä PoF:n ostajia? Oma mielenkiinto tyyssäsi täysin hieman ennen HoT:ia, mutta tätä tekisi kyllä mieli kokeilla todella suurena GW1:n ystävänä.
Tunnustan. Ihan kamalasti ei ole pelitunteja kylläkään ehtinyt kertyä kun aina jotain muuta olevinaan. Mutta sen aikaa kun on tullut pelailtua, niin hyvä tekeles tämä minusta on. :tup:
 

El-Reino69

Cunning Stuntman
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
980
Tämä GW2 on siitä hyvä MMO ettei tää pakota sua grindaan ihan koko aikaa ja tähän on aina helppo palata takaisin vaikkakin välillä venähtää tauot tämän osalla niin aina on ollut helppo palata :)
+ei tartte subscriptionia
 

Axu

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
Pelasin aikoinaan julkaisun aikoihin yhden hahmon lvl80, mutta en ihan loppuun asti juonta pelannut.
Kannattaako tässä vaiheessa Hearth of Thornsia pelata ollenkaan, vaan hypätä suoraan Path of Fireen?
Lisäksi näyttäisi olevan jotain living story season 2/3 quest logissa.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
130
Enpäs tiedä täytyykö tuosta Heart of Thornsista maksaa vielä jotain kun Path of Fire on pihalla. Jos ei, lienee se ja sama pelaako vai ei. Nuo living storyt on johdatteluita lisureihin, 2 HoTiin ja 3 PoFiin.
 

El-Reino69

Cunning Stuntman
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
980
Juu siis ilman muuta ostaa tuo PoF koska siihen sisältyy ne kaikki silloin
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Tuli taas pitkästä aikaa latailtua, hahmo vasta lvl58 ja personal storya piti alkaa ruotimaan. Mahtaakohan olla mitään suomikiltaa mihin pääsisi jauhamaan mukavia? :kahvi::comp::cigar:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Miten tällä pelillä menee nykyään Onko miljoonia pelaajia?

Tykkääkö tästä jos on pelannut wowia 14 vuotta? Sopiiko soolopelaajalle?
 

El-Reino69

Cunning Stuntman
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
980
Tuntuu menevän kohtalaisen hyvin ainakin nykyään ja omasta mielestä turhan aliarvostettu mmo. Itse pelailen molempia tällä hetkellä :D Sopiiko soolopelaajalle niin tarvitsee vähän tarkennusta että minkälaista sooloamista tarkoitat :kahvi:
 
Liittynyt
04.08.2017
Viestejä
157
Joo täällä kans aloitettiin pitkästä aikaa. Viimeksi pelannut vuonna 2013 engineerin levelille 80 ja nyt ostin tuon Path of fire lisärin. Liian pitkä aika siitä kun viimeksi tuolla engineerillä pelannut ja nyt pitäis aloitella jollakin uudella hahmolla.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
665
Tuli taas pitkästä aikaa latailtua, hahmo vasta lvl58 ja personal storya piti alkaa ruotimaan. Mahtaakohan olla mitään suomikiltaa mihin pääsisi jauhamaan mukavia? :kahvi::comp::cigar:
Frozen Dawnissa on ainakin porukkaa.
 

El-Reino69

Cunning Stuntman
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
980
HoT:ssa saatiin uus class:Revenant ja en ole kauheesti sitä classia pelannu mutta vaikutti asialliselta mitä vähä kokeilin sitä
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
130
Minkälaisia guildeja teillä löytyy? Itse olen pienessä, alkuperäisen pelin julkaisun aikaan hyvinkin aktiivisessa, mutta nykyään käytännössä kuolleessa guildissa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Tuntuu menevän kohtalaisen hyvin ainakin nykyään ja omasta mielestä turhan aliarvostettu mmo. Itse pelailen molempia tällä hetkellä :D Sopiiko soolopelaajalle niin tarvitsee vähän tarkennusta että minkälaista sooloamista tarkoitat :kahvi:
:) AngryJoe kehui tätä peliä hulluna arvostelussaan 2012.

No raidaaminen ei mua oikein kiinnosta niin sillä kait tarkoitin sooloamista. :oops:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Asensin ilmaisversion.

Onko suosituksia serverille? Joku very high kait paras että paljon pelaajia mutta missä noista olisi eniten suomalaisia ja vähiten jotain häiriköiviä venäläisiä?

 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
665
Asensin ilmaisversion.

Onko suosituksia serverille? Joku very high kait paras että paljon pelaajia mutta missä noista olisi eniten suomalaisia ja vähiten jotain häiriköiviä venäläisiä?

Itse olen desolationilla mutta serverillä eikai ole enää mitään väliä paitsi WvWvW osalta. Muutenkaan en ole kohdannut venäläisiä häiriköitä tai muitakaan. Apua sen sijaan olen aina saanut, hyvä community.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Okei. :)

Entä kannattaako minun ostaa ensin toi vanhempi Heart of Thorns lisäri vai heti Path of Fire?
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
28
Okei. :)

Entä kannattaako minun ostaa ensin toi vanhempi Heart of Thorns lisäri vai heti Path of Fire?
Molempi parempi ;)

HoT:ssa on mielestäni enemmän contenttia, mutta PoF antaa ratsut käyttöön (eikä siinäkään content varsinaisesti puutteellista ole).

Jos haluaa rauhallisen aloituksen peliin niin jättäisin Path of Firen vielä hyllyyn. Ratsut tuo huomattavasti lisää vauhtia kartalla liikkumiseen, mutta osa peliä on kyllä tuo samoilu ja uusien paikkojen löytäminen. Jollain Raptorilla loikkii kartan päästä toiseen kyllä näppärästi mutta eipä siitä matkalta kyllä jää mitään mieleen.

Ja sitten jos miettii loppupeliä niin tällä hetkellä kova stats-combo raidaamiseen monellakin classilla on saatavilla vain Heart of Thorns -alueelta (Vipers).

TL;DR

Osta molemmat, mutta HoT ensin jos haluat rauhassa tutustua maailmaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Rikoin neitsyyden, ja pistin vihdoin Herran vuonna 2017 Guild Wars 2:sen latautumaan - mitäs luulette, voiko tämmöinen vuodesta -05 RuneScapea pelannut koukuttua?
 

El-Reino69

Cunning Stuntman
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
980
Ajattelin kanssa aloittaa aktiivisemman guild warsin pelaamisen kaverin kanssa ja itse pelaan Underworld servulla ja jos oikein innostuis viritteleen omaa guildia kuntoon oikein 2 pelaajan voimin XD
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
1 380
Alotin ite viikko sitten ~4 vuoden tauon jälkeen ja onhan tämä pirun mukava peli. Ostin molemmat lisärit ja jatkoin lvl 80 Thieffillä, pari päivää meni oman hahmon uudelleenoppimisessa ja tuskin siinä vieläkään ihan mestari olen. Ainakin 1-50 Fractalit menee nyt randomeiden kanssa. Nyt on lisäreistä 2 boosti-itemiä hahmoille lvl 80, mutta en tiedä koska tohtii käyttää kun ensin tekee mieli saada edes 1 ascended armor pala päälle. Tuota kamojen craftaamistä nyt tutkinut ja on muuten ensimmäinen peli missä craftatty pala ei tunnu siltä että sen saa liian helposti :D Tavaraa menee niin maan pirusti ja isoa osaa ei voi ostaa, vaan peliä joutuu oikeasti pelaamaan. Mukavaa tässä on se että melkeinpä mitä vain tekemällä saa palkintoja jossakin muodossa, ja usein ne palkinnot ovat oikeasti hyödyllisiä, vaikkakin niitä palkintoja tarvii järkyttävän määrän noihin kovimpiin kamoihin.
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
1 380
Speccasin Thieffin Deadeyeksi ja tuo paukuttaa ihan mukavaa single target damagea, ~sekunnin välein autoattack crittailee 5-7k ja hetken jälkeen 4-skill riflellä mightien kanssa 35-55k riippuen groupin buffeista. 40k yleensä, >50k harvemmin. Ja kamat ei vielä ole kuin pari Ascendedia, muuten exoticia hieman väärillä statseilla (kaikki ei berserker liitteellä). Raiditouhuakin tekisi nyt mieli aloitella, ilmeisesti Hovi kilta raidaa? Tuosta killasta ei vain löytynyt mitään tietoja, täytynee pelissä yrittää saada kontakteja josko porukkaan mahtuisi :)
Mikähän classi olis mukava altti thieffin lisäksi? Thieffi kun on aika puhdas DPS, niin mietin jotain healeria / group supporttia. Elementalist on ilmeisesti aika kova healauspuuhissa ja suhteellisen helppo alottaa? Druidi olisi kai se toinen kova healeri, mutta Ranger taitaa olla liian lähellä Deadeye-thieffiä pelityyliltään.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
2 053
Ilmeisesti tää on vaan hemmetin raskas peli kun frendin asetuksia koitin tutkia

i7-2600K 4.0ghz
GTX 1060 6GB
16GB DDR3 1600mhz

Kaikki täysillä paitsi
LOD distance LOW
Character model limit LOW

nyt fps about 50fps? Ilmeisesti vaan hemmetin raskas peli kun katsoin tuota ylempää Ryzen1700/GTX970
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
1 380
CPU-bottleneckaa tässä todella pahasti. En ole tutkinut, mutta veikkaan että kovin laadukasta optimointia useammalle säikeelle ei ole tehty. Monestihan MMORPGt ovat täysin CPU-rajoitteisia.
 

Jyg

Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
240
Tulipa mieliteko palata pitkästä aikaa GW:n maailmaan mutta jäin tutkailemaan noita lisäreitä kun molemmat on hankkimatta. Tuo heart of thorns ei ole kovaa suitsutusta saanut mutta uusin POF vaikuttaa kiinostavalta. Menettääkös tässä paljonkin jos hankkii pelkän POFn peruspelin päälle?
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
139
Tulipa mieliteko palata pitkästä aikaa GW:n maailmaan mutta jäin tutkailemaan noita lisäreitä kun molemmat on hankkimatta. Tuo heart of thorns ei ole kovaa suitsutusta saanut mutta uusin POF vaikuttaa kiinostavalta. Menettääkös tässä paljonkin jos hankkii pelkän POFn peruspelin päälle?
Guild Wars 2: Path of Fire FAQ

Gliding on varmaan suurin menetys, mikä on ihan kiva ja pelastaa tippumiskuolemilta. Tosin PoF:n mountit on muuten liikkumiseen ihan näppäriä. Ihan kivoja on myös ne map-eventit HoT:ssa.
 

Jyg

Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
240
Tulipa nyt sitten samantien investoitua molemmat lisärit ku halvalla molemmat sai ja kyllähän tuo heart of thornsinkin tarjoama sisältö on oikein mukavaa ja viikko on mennyt pelin parissa taas oikein mukavasti :D
 
Liittynyt
25.12.2017
Viestejä
116
Vieläkö porukka pelaa guild wars 2:ta itse alottelin muutamia kuukausia pelaan ja molemmat lisäritkin jo löytyy. nyt alkaa se armoton max lvl raidaus.
kiinostelis liittyä johonkin aktiiviseen suomi klaaniin jos vaikka joskus raideja pääsis vetään pelailen kahden kaverin kans jotka varmasti liittyy mukanani jos sellanen klaani löytyy
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
665
Vieläkö porukka pelaa guild wars 2:ta itse alottelin muutamia kuukausia pelaan ja molemmat lisäritkin jo löytyy. nyt alkaa se armoton max lvl raidaus.
kiinostelis liittyä johonkin aktiiviseen suomi klaaniin jos vaikka joskus raideja pääsis vetään pelailen kahden kaverin kans jotka varmasti liittyy mukanani jos sellanen klaani löytyy
Oma pelaaminen on aika ON/OFF -tyyppistä, mutta edelleen vuosienkin jälkeen tulee peli käynnistettyä säännöllisesti. Frozen Dawnilla on ainakin suomikilta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Vieläkö porukka pelaa guild wars 2:ta itse alottelin muutamia kuukausia pelaan ja molemmat lisäritkin jo löytyy. nyt alkaa se armoton max lvl raidaus.
kiinostelis liittyä johonkin aktiiviseen suomi klaaniin jos vaikka joskus raideja pääsis vetään pelailen kahden kaverin kans jotka varmasti liittyy mukanani jos sellanen klaani löytyy
Tulee sooloiltua ja hengailtua vanhalla ”jenkkiserverillä” jossa ollut 4 hahmoa julkaisusta saakka.

Ei mitään vakavaa kun kiltakin on kuihtunut jo vuosia sitten.
 

TeddyX

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.11.2016
Viestejä
571
TLA eli thousand Lake alliance.. ei elämässä aika riitä tälle pelille . 10 hahmoa ja necroon en koske.. pelaa vähän jokaisella niin melkein muistaa mitä tapahtuu . Wvw tuhoaa omasta mielestä isot muutokset AINA... Sen verran vinkkiä että kannattaa noita suositeltuja buildeja koitella peli mukavuus nousee huomattavasti.. gw1 perhana vielä kesken ko Nightfall puolella shiroa vastaan ei täys järkisiä koskaan löytynyt. Monk silloin vielä pysty ne taistelut Shirolle asti soloamaan....
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 542
Viestejä
4 203 308
Jäsenet
70 917
Uusin jäsen
Zlama

Hinta.fi

Ylös Bottom