Myyty GTX 980 Ti (VANTAA)

Liittynyt
19.05.2021
Viestejä
15
Myytävä tuote: Gigabyte WindForce GV-N98TG1 GAMING-6GD
Hinta: 150
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 12/2015
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Poistunut käytöstä jo jonkin aikaa sitten, en takaa täydellistä toimivuutta. Korttia ei ole ylikellotettu sen jälkeen kun se on tehtaalta lähtenyt. Ei sisällä kuvan pakettia vaan myydään irtotavarana.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Vantaa
Toimitustapa: Haku tai voin tarvittaessa toimittaa lähelle.
Maksutapa: mobilepay

EDIT: Kortti on siis poistettu käytöstä helmikuun lopulla, silloin toiminut vielä ihan hyvin. Ainoat ongelmat mitä mulla on tällä ollut on se että joskus on tullut alle sekunnin mittaisia hetkiä kun ruutu on mustana. Tämä johtunee lämmöistä tai firmwaresta jonka päivittämiseen on näillä foorumeilla jotain ohjeita. Itse löysin ohjeet sattumalta vasta kortin jo maatessa hyllyllä joten en ole firmistä päivittänyt.
Jos kortti ei toimi kuten 2015 käyttöönotetulta kortilta voisi odottaa niin kaupat saa aina perua testaamisen jälkeen. Nouto mieluiten.



Kuva:IMG_20210611_075713.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.05.2021
Viestejä
15
Kuvassa oleva kortti on Gigabyte GTX 980ti G1 malli.


"Superclocked+ ACX 2.0+ " olisi EVGA kortti.

Onko tiedot mennyt sekaisin ? :)
Totta tosiaan! Ihan väärällä koodilla tuote myynnissä. Katsoin tiedot jimmsin tarjouksesta mutta kortti onkin vaihtunut tuotteita hakiessa. Korjataanpa ilmotukseen.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
273
Jos ei tietoa toimivuudesta niin myydään risana? 20e tarjottu noudolla. Ostajahan tässä riskin ottaa että ei saa rahoilleen vastinetta. Tai sitten koeponnistat kortin ite ja otat hyvillä mielein sen 150e tästä.
 
Liittynyt
06.04.2021
Viestejä
33
150e + nouto jos kortti on kunnossa muuten kuin että lämmöt nousee kun on noin tukkosen näkööne
 
Liittynyt
19.05.2021
Viestejä
15
EDIT: Kortti on siis poistettu käytöstä helmikuun lopulla, silloin toiminut vielä ihan hyvin. Ainoat ongelmat mitä mulla on tällä ollut on se että joskus on tullut alle sekunnin mittaisia hetkiä kun ruutu on mustana. Tämä johtunee lämmöistä tai firmwaresta jonka päivittämiseen on näillä foorumeilla jotain ohjeita. Itse löysin ohjeet sattumalta vasta kortin jo maatessa hyllyllä joten en ole firmistä päivittänyt.
Jos kortti ei toimi kuten 2015 käyttöönotetulta kortilta voisi odottaa niin kaupat saa aina perua testaamisen jälkeen. Nouto mieluiten.
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
961
Kun kerran toimivuustakuun myönnät niin tarjoan hintapyynnön noudolla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 829
Viestejä
4 242 706
Jäsenet
71 248
Uusin jäsen
seemo

Hinta.fi

Ylös Bottom