Myyty GTX 1080 & GTX 1070 Ti [Lahti]

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M.M.M
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 136
Toinen korteista joutaa kiertoon, kun kakkoskone meni lihoiksi..

Myytävä tuote:

Gigabyte GTX 1080 Gaming G1 525 € jääpi itselle
Alkuperäinen loota romppeineen löytyy.
Tämä ollut laiskassa pelikäytössä ykkösmasiinassa.

MSI GTX 1070 Ti Gaming 8G 490 € Ystävä nappasi tämän
Alkuperäinen loota romppeineen löytyy.
Ollut työpöytä käytössä Tammikuussa ja parina vain viikonloppuna tosi toimissa, voisi sanoa juuri sisään ajetuksi..

Tuote ostettu (mistä ja milloin): 1080 muistaakseni Jimmsiltä / 1070 Ti Dustinilta
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä, muistaakseni ~1v jäljellä, tarkastan aamulla / kyllä Tammikuusta lähtien 3v
Muuta huomioitavaa: Kulkeutuu tarvittaessa Lahti-Tre-Jkl -akselille viikonloppuna.
Vaihdossa voi yrittää tyrkyttää AM4 ITX-lankkua, B-die -muisteja, ITX-koon näyttistä...ja no, miksei muutakin mopompaa näyttistäkin sopivalla välirahalla.

Sijainti: Lahti
Toimitustapa: posti/nouto
Maksutapa: tilille/käteinen


Kuva: Napsitaan pyynnöstä
 
Viimeksi muokattu:
Vaihtuisko GTX 1080 mun Strix GTX 970 (takuu ei voimassa enää, ei mainailtu) + 325€ ja postit?
 
1070 Ti kiinnostaisi. Mitä meinaat tositoimilla, onko louhittu?

Millä aikataulululla olisit viikonloppuna Jyväskylässä?
 
Tosi toimilla tarkoitan spellailua kaverin tykönä ja kummipojan kanssa. Mainia (65 % power limitillä ja -150 MHz kelloilla) koitin pari päivää, mutta sanotaanko näin, että silloisessa yksiössämme ei oltu hurinaan tyytyväisiä. :D

Jyväskylään olis tarkoitus ajella La-iltana Sunnuntaina aamusta äitien päivää viettämään.


edit. Tämä siis vastauksena Pentille
 
Hieman pitäis saada lissää rahhoo välihin.
Missäs päin asustatkaan, jos koittais vaihtoa kasvotusten?
Kuusamossahan minä, eikä oo liikkuja etelän suuntaan kyllä tiedossa. Miltäs kuulostaisi sitte 340€ välirahalla?
 
Kuusamossahan minä, eikä oo liikkuja etelän suuntaan kyllä tiedossa. Miltäs kuulostaisi sitte 340€ välirahalla?
1070 Ti mennee Treellä asuvalle ystävälle, joten 1080 jääpi itselle.

Kiitos kuitenkin mielenkiinnostasi ja mukavaa helatorstaita.:geek:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 763
Viestejä
4 460 402
Jäsenet
73 832
Uusin jäsen
aksu33

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom