Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai sitten pelaat lts... Saat 10minuutissa 10k...Onkos kuinka moni tehnyt ikinä noita päivittäisiä objektiiveja ? Mä kerran tein niitä viikon ajan, joka päivä niistä tuli 25k ja kun teet niitä 7 päivää putkeen, ni saat 100k. Hyvä summa rahaa ja etenkin aloittelijoiden tulisi tuota ehdottomasti hyödyntää, koska niissä riittää vain osanotto. Jos joka päivä urhaa sen tunnin pari noiden tekemiseen, ni yhdessä kuukaudessa tienaat noin 475k. Ei ehkä kuulosta juuri miltään verrattuna niihin bisneshommiin mitä voi harjoittaa, mutta joillekkin tuo on etenkin ensalkuun hyvä tulonlähde.
Mutta toisinaan miettii, että ois jees, jos ois joku kaveri, kenen kanssa noita tekis lähestulkoon päivittäin. Sen kerran ku tein sen 7 päivää putkeen noita, ni kyllä oli vaikea saada edes yksi pelaaja johonkin kahden pelaajan tehtävään mukaan, vaikka siihen riittää vain, että peli starttaa.
Tai sitten pelaat lts... Saat 10minuutissa 10k...
Naturalvision / QuantV / VisualV varmaan niitä suosituimpia. Ei noiden grafiikka modejen kyllä pitäs kaatuilua aiheuttaa jos on oikein asennettu. Ellei sitten oikeesti näyttiksessä riitä vram tai jotain ja sen takia kaatuu? Vaikuttais kyllä hyvin epätodennäköiseltä GTX1070:llä jos sulta semmonen löytyy.Mitäs grafiikkamodeja porukka käyttää? Kokeilin VisualV modia, joka kyllä paransi grafiikoita selvästi ilman, että suorituskyky laski merkittävästi. Ainut vaan, että tuolla peli kaatui muutaman minuutin jälkeen...
VisualV jäädytti koko koneen totaalisesti muutaman minuutin pelaamisen jälkeen, vaikka kokeilin uudelleenasennusta. Tuota kokeilin näyttiksellä, jossa 6GB VRAMia ja en usko että nykyisellä 8GB 1070:lla sen paremmin toimiiNaturalvision / QuantV / VisualV varmaan niitä suosituimpia. Ei noiden grafiikka modejen kyllä pitäs kaatuilua aiheuttaa jos on oikein asennettu. Ellei sitten oikeesti näyttiksessä riitä vram tai jotain ja sen takia kaatuu?
Mulla ainakin tuli steamista joku 468 meganen päivitys peliin hetki sitten. Siitähän luki jossain, että tää uus sisältö tulee tällasen päivityksen mukana. Pitänee kohta kokeilla, josko autokin näkyis pelissä.Hmm... Kovasti kaikissa paikoissa sanovat että uusin sisältö ois nyt saataville, mm. uusi auto. Ei vaan vielä näy. :/
Tuo T20 oli hieman nopeampi myöskin, mitä tuossa tubettajan testailua katsoin.Aa, saatoin mä tolla ehkä ajella jossain kisassa. Mut eipä noi hirveämmin kiinnosta, mulla joskus oli T20, jonka ostin modaajan spawnaamalla rahalla (ihka ensimmäinen Online-pelikerta ja olin aivan kujalla, että mitä nyt tapahtuu, ku rahasäkkejä alkoi putoamaan taivaalta ja muutuin joulukuuseksi).
Ei noi superautot oikein napanneet, koska ei ne loppupeleissä ole niin paljon nopeampia, etteikö Sport-luokan autoja kannattaisi ennemmin ostella. Comet Retro Custom, Massacro Race Car, Grotti Carbonizzare, Inverto Coquette ja Shitzu Hakuchou riittävät, jos haluan päästä kovaa.
GTA V on pakkohankinta lähes jokaiselle videopelien ystävälle. Se on eeppinen, Hollywood-tason tuote, täysin virheetön videopeli, joka on eeppinen elämys alusta loppuun. Sen takia se on myynyt jo 75 miljoonaa kappaletta, ollen historian neljänneksi eniten myyty videopeli. Online on siinä sitten se sivutuote, joka ei välttämättä nappaa, mutta itse pääpelistä varmasti nautit.
Tuosta ohjaimesta en osaa sanoa, mutta veikkaisin sen latausajan olevan muutaman tunnin luokkaa, ehkä noin 3-4 tuntia.
No tuosta voi olla montaa mieltä.täysin virheetön videopeli
Jokaisella omansa. Noissa on hieman eri ominaisuudetkin.Voiko onlinea pelata kaikki pelaajat yhdessä, siis ps4, xbox, pc? Vai onko jokaiselle laitteellle oma onlinensa?
Onko ssd:lle asennettu? Normikovolta saattaa tehdä tuota pätkimistä.Peli tökkii välillä varsinkin animaatio kohdissa, vaikka koneessa pitäis potkua riittää. G-sync päällä ja Geforce Experiencen optimoimat grafiikat. FPS näyttäis pysyvän kokoajan noin 150. Vähän häiritsee kun ei ihan sulavasti toimi. Onko vastaavaa muilla?
Mulla on vaan kaksi ssd levyä koneessa eli on ssd levylle asennettu. CAM softa aina päällä. Vois kokeilla ilman sitä.
Piti käydä kurkkaamassa uutta sisältöä, mutta näemmä taas joku pieni modaaja-aalto iskenyt kun ei puhdasta sessiota tuntunut löytyvän ollenkaan. Eikä tietenkään hajuakaan nimimerkistä, niin R* ilmoittelu ei paljoa auta.
Joo, kipeästi kaipais jotain "suodata venäläiset helvettiin" toimintoa. Yleensä jos sessio on täynä noita itänaapureita, niin tulee etsittyä uutta niin monta kertaa että pääsee asiallisempaan peliseuraan. Tosin, monta kuukautta meni ilman modaajien huomiota public servuilla. Nyt sitten saman päivän aikana joka sessiossa niitä oli, eikä R* tarjoa mitään keinoja näiden ilmiantoon.Niitä tulee olemaan niin kauan kuin online on hengissä. Ei ole mitään järkeä pelata koko peliä julkisilla sessioilla. Päivitysten jälkeen voi olla muutaman päivän välejä koska pitää päivittää modit. Ja suomessa asuminen ei ainakaan paranna asiaa kun naapurimaan ottaa huomioon.
Minulla on ollut myös aika ärsyttävä ongelma pelin asentamisesta lähtien.
Joka ikinen kerta kun pelin käynnistää, joutuu latamaan 500-600mb päivityksen. Koko on muuttunut välillä mutta aina joutuu lataamaan saman päivityksen vaikka se olisi moneen kertaan asennettu. Ei varmaan muu auta kuin asentaa uudelleen mutta kun sekin kestää 15h.
Onko muuten kellään tietoa kun pelailen medium/high asetuksilla kokoonpanollani, (speksit profiilikuvan alla) niin fps on monisda paikoissa 60 luokkaa muttä völillä droppaa johonkin 40 asti
Tehtävissä jossa ollaan esim sisällä ettei tarvi renderaa niin paljon maailmaa gpu käyttö on 99% fps näyttää lähemmäs sataa ja cpun käyttö on siellä 80%. Kun taas tullaan ulkomaailmaan monesti vaikka ajan tehtävään niin cpun käyttö voi olla samoissa lukemissa tai enemmän ja gpu jää vain johonkin 60-70%. Onko pullonkaulana siis prossu vakiona fx 8350 näyttiksenä r9 280. Ei oikeinnprossua pysty kellottamaan kun alkaa thorttleemaan 4.3 jo vaikka lämmöt pysyy aisoissa
Missä näitä io-crew pelaajia voi nähdä vai pelaako kaikki vaan omiaan randomien kanssa?
Tuli tossa kokeiltua pitkästä aikaa jotain tehtävää piti varastaa RV ja vissiin viedä se jonnekin niin onnistuin matkalla RV:lle upottaa oman auton jokeen enkä päässy enää tielle sieltä kanjonista. Muut ryhmässä ihmettelee mitä mä säädän ja yks tuli hävittäjällä ampuu mut. Ei taas vähään aikaan tarvii tätä peliä kokeilla uusiks.
Juuh tosin mulla on PS4 joten en tiedä että onnistuuko, oletan että sinulla on PC?