GTA V

Pricez

I suck at games
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
215
Näyttää ihan viihdyttävältä... Pitäs vaan olla iso ja tuttu porukka, ni ei tarttis pelätä perseilijöit.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 134
Mitäs grafiikkamodeja porukka käyttää? Kokeilin VisualV modia, joka kyllä paransi grafiikoita selvästi ilman, että suorituskyky laski merkittävästi. Ainut vaan, että tuolla peli kaatui muutaman minuutin jälkeen...

Mitään hirveän monimutkaista asennettavaa en halua, ettei peli vain mene rikki. Rockstarin lataussovelluksen kanssa on saanut repiä hiuksia monta kertaa, niin tätä peliä en halua uudestaan ladata :D
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
218
Onkos kuinka moni tehnyt ikinä noita päivittäisiä objektiiveja ? Mä kerran tein niitä viikon ajan, joka päivä niistä tuli 25k ja kun teet niitä 7 päivää putkeen, ni saat 100k. Hyvä summa rahaa ja etenkin aloittelijoiden tulisi tuota ehdottomasti hyödyntää, koska niissä riittää vain osanotto. Jos joka päivä urhaa sen tunnin pari noiden tekemiseen, ni yhdessä kuukaudessa tienaat noin 475k. Ei ehkä kuulosta juuri miltään verrattuna niihin bisneshommiin mitä voi harjoittaa, mutta joillekkin tuo on etenkin ensalkuun hyvä tulonlähde.

Mutta toisinaan miettii, että ois jees, jos ois joku kaveri, kenen kanssa noita tekis lähestulkoon päivittäin. Sen kerran ku tein sen 7 päivää putkeen noita, ni kyllä oli vaikea saada edes yksi pelaaja johonkin kahden pelaajan tehtävään mukaan, vaikka siihen riittää vain, että peli starttaa.
Tai sitten pelaat lts... Saat 10minuutissa 10k...
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
751
Olisihan tuo kiva, jos olisi joku kaverina GTA Onlinea pelatessa. Randomien kanssa on vähän ikävä tehtäviä suorittaa.

Olen tasolla 21, high-end -asunto ja turbopäivitetty superauto löytyy (sen verran tuhlasin haikorttiin). Kommunikaatio onnistuu Discordilla ja peliajoista sopiminen parhaiten Steamilla. Minulle saa laittaa yksityisviestiä, jos kaipaa peliseuraa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
130
Mitäs grafiikkamodeja porukka käyttää? Kokeilin VisualV modia, joka kyllä paransi grafiikoita selvästi ilman, että suorituskyky laski merkittävästi. Ainut vaan, että tuolla peli kaatui muutaman minuutin jälkeen...
Naturalvision / QuantV / VisualV varmaan niitä suosituimpia. Ei noiden grafiikka modejen kyllä pitäs kaatuilua aiheuttaa jos on oikein asennettu. Ellei sitten oikeesti näyttiksessä riitä vram tai jotain ja sen takia kaatuu? Vaikuttais kyllä hyvin epätodennäköiseltä GTX1070:llä jos sulta semmonen löytyy.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 134
Naturalvision / QuantV / VisualV varmaan niitä suosituimpia. Ei noiden grafiikka modejen kyllä pitäs kaatuilua aiheuttaa jos on oikein asennettu. Ellei sitten oikeesti näyttiksessä riitä vram tai jotain ja sen takia kaatuu?
VisualV jäädytti koko koneen totaalisesti muutaman minuutin pelaamisen jälkeen, vaikka kokeilin uudelleenasennusta. Tuota kokeilin näyttiksellä, jossa 6GB VRAMia ja en usko että nykyisellä 8GB 1070:lla sen paremmin toimii :)

Aika monen grafiikkamodin kohdalla lukee, että vaatii VisualV:n toimiakseen. Yhtä ENBiä kokeilin, mutta sillä GPU usage putoili koko ajan ja FPS ei mennyt yli 50.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
130
Jännää, itse olen kokeillut VisualV/QuantV:tä ja molemmat toimi ihan ongelmitta meikäläisen jo vanhahtavalla GTX770:llä, ja ei pahemmin mitään lageja edes aiheuttanut. In game grafiikat toki oli sitten hieman matalemmilla asetuksilla ja tekstuurit normaalilla että vram riittää mutta muuten kyllä ei valittamista ollut.
 

Pricez

I suck at games
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
215
Hmm... Kovasti kaikissa paikoissa sanovat että uusin sisältö ois nyt saataville, mm. uusi auto. Ei vaan vielä näy. :/
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
419
Hmm... Kovasti kaikissa paikoissa sanovat että uusin sisältö ois nyt saataville, mm. uusi auto. Ei vaan vielä näy. :/
Mulla ainakin tuli steamista joku 468 meganen päivitys peliin hetki sitten. Siitähän luki jossain, että tää uus sisältö tulee tällasen päivityksen mukana. Pitänee kohta kokeilla, josko autokin näkyis pelissä.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 876
Eipä tuo uusi superauto liiemmin omistushaluja herättänyt, mutta nytpä sai Insurgentin ilman heistin (monta muutakin heist vehjettä saa nyt ostettua ilman oikean heistin tekoa, toki korkeammalla hinnalla) tekoa. Se lähti vauhdilla omaan talliin. :) Harmi ettei siitä armeija dlc:stä vielä tullut mitään.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 876
Aa, saatoin mä tolla ehkä ajella jossain kisassa. Mut eipä noi hirveämmin kiinnosta, mulla joskus oli T20, jonka ostin modaajan spawnaamalla rahalla (ihka ensimmäinen Online-pelikerta ja olin aivan kujalla, että mitä nyt tapahtuu, ku rahasäkkejä alkoi putoamaan taivaalta ja muutuin joulukuuseksi).

Ei noi superautot oikein napanneet, koska ei ne loppupeleissä ole niin paljon nopeampia, etteikö Sport-luokan autoja kannattaisi ennemmin ostella. Comet Retro Custom, Massacro Race Car, Grotti Carbonizzare, Inverto Coquette ja Shitzu Hakuchou riittävät, jos haluan päästä kovaa.
Tuo T20 oli hieman nopeampi myöskin, mitä tuossa tubettajan testailua katsoin.

Ei ole itse tullut sijoitettua liiemmin rahaa mihinkään vauhdikkaisiin autoihin, kun mieluummin käytän Kurumaa (panssaroitu), jos jotain missioneita väsäilen tai muuten ajelen. Muutama pöllittyä mitkä miellyttää ulkonäöllisesti on säästössä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 821
Eilen olkkariin ilmestyi pyytämättä, vihjaamatta yms. PS4. Jep, eukko osti jostain syystä:bored: Nyt kun viimeksi pleikkaa pelannut niin GTA jotain PS2:lla.
Tähän uuteen nyt sen paremmin perehtymättä, ja näitä kaikkia sivuja lukematta... niin kaipahan se olisi ihan ok hankinta? Nyt tuossa on pari muuta peliä, mutta gta olisi se The peli.

Sitten pari OT kyssäriä, sopisi muihin ketjuihin, mutta.. tuo pakasta vedetty kone, niin ohjain hyytyi neljässä tunnissa, ja piuhan päässä ei sanonut mitään. Pelit oli siinä tältä illalta. Kauankos tuon ohjaimen pitäisi kestää täyteen ladattuna noin about, ja latauksen kesto tyhjästä täyteen? Eikä voi pelata johto kiinni?

Eiköhän nämä kaikki löytyisi googlesta tai täältä, mutta yhtenä pakettina kysyn nyt täältä nopsaan:darra:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 821
GTA V on pakkohankinta lähes jokaiselle videopelien ystävälle. Se on eeppinen, Hollywood-tason tuote, täysin virheetön videopeli, joka on eeppinen elämys alusta loppuun. Sen takia se on myynyt jo 75 miljoonaa kappaletta, ollen historian neljänneksi eniten myyty videopeli. Online on siinä sitten se sivutuote, joka ei välttämättä nappaa, mutta itse pääpelistä varmasti nautit.


Tuosta ohjaimesta en osaa sanoa, mutta veikkaisin sen latausajan olevan muutaman tunnin luokkaa, ehkä noin 3-4 tuntia.
No sitten tuo GTA V menee ostoslistalle asap. Vanhasta niin hyvät muistot.

Luulin jo että nämä laitteet on game over mun osalta, mutta kun väkisin tuodaan kotiin, niin alkoi taas pelittämään:geek:. Jos toisen ohjaimen hankkis vielä. Katsoo nyt miten tuon akunkesto on. Hieman harmitti kun jäi peli kesken (Uncharted4), Ja Rise of the tomb raiderkin tuossa odottaa. No nuo autopelit enemmän mun alaa.
Että sitä osaa vielä syttyä näihinkin vuosien tauon jälkeen:drool:

Eikä mulla ollut mitään synttäreitä nimppareita tms, ihme emäntä kun tuollaisia kotio kantaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 836
Jos PS4:ssä joku erityisen huono puoli niin se on juurikin ohjaimen akkujen surkea kesto. Niitä saa olla koko ajan lataamassa, aikamoinen ero kun itsellä myös olevassa XOnessa kun laittanut kaksi ladattavaa AA:ta ohjaimeen niin sillä pelaa viikkoja.
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Gta v on kyllä ihan ehdoton peli jos ei ole vielä pelannut. Kannattaa myös katsastaa se vuoden 2013 tomb raider, sekin aivan loistava peli ja ikäisekseen ainakin koneella nätti.
 

Pricez

I suck at games
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
215
PS4 ohjainta voi käyttää sen ollessa piuhassa, eli olisikohan mahdollisesti viallinen usb-johto?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 821
^^^Ding ding ding!

GTA V:sta en ole koskaan pelannut, enkä nähnyt. Aikaisempia tullut pelattua kyllä. Vielä tänään en käynyt ostamassa kun ei tässä tunnit riitä. Rise of the Tomb Raider löytyy, mutta sitäkään en oo vielä ehtinyt kokeilemaan.

Akun kestoksi ohjaimessa huomasin neljä tuntia. Sitten kun hommailun muuta välillä niin virrat oli loppu, pistin piuhan kiinni mutta mitään ei tapahtunut, ja pleikka sammutti sitten itsensä ajallaan. Täytyy myöhemmin tänään kokeilla onko se ottanut latausta vastaan. Ihmettin kyllä että miksei toimi piuhan päässä, ja sitten se johto on vielä niin surkean lyhyt.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 449
Ostin itse vastikään GTA V:n online latauksena, tais olla 35e. En tiedä onko tarjous vielä voimassa. Playstation Plus jäsenyyttä kannattaa myös miettiä, koska sitä kautta saa kuukausittain ilmaisia pelejä ja myös pelaaminen online onnistuu. Tosin GTA V:n online on melkoinen bugiläjä yksinpeliin verrattuna mutta yllättävän mukavaa hommaa sekin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 449
Voiko onlinea pelata kaikki pelaajat yhdessä, siis ps4, xbox, pc? Vai onko jokaiselle laitteellle oma onlinensa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 449
On muuten uskomattoman törppö päätös Rockstarilta laittaa mikit automaattisesti auki. Vielä typerämpää on että vaikka muutat asetuksista mikit off muotoon, niin silti kisoissa kuuluu jonkun vastapuolen äänet. Piti tehdä kokonaan oma chat ryhmä että sai sen mölinän hiljaiseksi.
 
Liittynyt
26.02.2017
Viestejä
50
Peli tökkii välillä varsinkin animaatio kohdissa, vaikka koneessa pitäis potkua riittää. G-sync päällä ja Geforce Experiencen optimoimat grafiikat. FPS näyttäis pysyvän kokoajan noin 150. Vähän häiritsee kun ei ihan sulavasti toimi. Onko vastaavaa muilla?
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Peli tökkii välillä varsinkin animaatio kohdissa, vaikka koneessa pitäis potkua riittää. G-sync päällä ja Geforce Experiencen optimoimat grafiikat. FPS näyttäis pysyvän kokoajan noin 150. Vähän häiritsee kun ei ihan sulavasti toimi. Onko vastaavaa muilla?
Onko ssd:lle asennettu? Normikovolta saattaa tehdä tuota pätkimistä.
 
Liittynyt
26.02.2017
Viestejä
50
Mulla on vaan kaksi ssd levyä koneessa eli on ssd levylle asennettu. CAM softa aina päällä. Vois kokeilla ilman sitä.
 
Liittynyt
26.02.2017
Viestejä
50
Mulla on vaan kaksi ssd levyä koneessa eli on ssd levylle asennettu. CAM softa aina päällä. Vois kokeilla ilman sitä.
Ei vaikuta CAM. Eikä edes grafiikan säätö alhasemmiksi. Täytyy varmaan asentaa joku toinenkin peli, että voi testata onko vika jossain muussa kuin GTAssa. Näytönohjainkin huutaa yllättävän kovaa...
 

Pricez

I suck at games
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
215
borderless windowed päälle ja koita uudestaan... En sit tiedä miten g-sync sen kanssa toimii.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 712
Sepäs oli hyvin päivitetty R* varmaan taas päivittelee lisää jossain vaihessa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
419
Piti käydä kurkkaamassa uutta sisältöä, mutta näemmä taas joku pieni modaaja-aalto iskenyt kun ei puhdasta sessiota tuntunut löytyvän ollenkaan. Eikä tietenkään hajuakaan nimimerkistä, niin R* ilmoittelu ei paljoa auta.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
43
Piti käydä kurkkaamassa uutta sisältöä, mutta näemmä taas joku pieni modaaja-aalto iskenyt kun ei puhdasta sessiota tuntunut löytyvän ollenkaan. Eikä tietenkään hajuakaan nimimerkistä, niin R* ilmoittelu ei paljoa auta.
Niitä tulee olemaan niin kauan kuin online on hengissä. Ei ole mitään järkeä pelata koko peliä julkisilla sessioilla. Päivitysten jälkeen voi olla muutaman päivän välejä koska pitää päivittää modit. Ja suomessa asuminen ei ainakaan paranna asiaa kun naapurimaan ottaa huomioon.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
769
Onko siinä muka joku aluesuodatus?
Ainakin xboxilla mulla tuntuu olevan suurinosa jenkkejä noilla publilla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
419
Niitä tulee olemaan niin kauan kuin online on hengissä. Ei ole mitään järkeä pelata koko peliä julkisilla sessioilla. Päivitysten jälkeen voi olla muutaman päivän välejä koska pitää päivittää modit. Ja suomessa asuminen ei ainakaan paranna asiaa kun naapurimaan ottaa huomioon.
Joo, kipeästi kaipais jotain "suodata venäläiset helvettiin" toimintoa. Yleensä jos sessio on täynä noita itänaapureita, niin tulee etsittyä uutta niin monta kertaa että pääsee asiallisempaan peliseuraan. Tosin, monta kuukautta meni ilman modaajien huomiota public servuilla. Nyt sitten saman päivän aikana joka sessiossa niitä oli, eikä R* tarjoa mitään keinoja näiden ilmiantoon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
694
Saa tässä taas latailla satoja gigatavuja tavaraa kun mikään ei toimi.

Minulla on ollut myös aika ärsyttävä ongelma pelin asentamisesta lähtien.
Joka ikinen kerta kun pelin käynnistää, joutuu latamaan 500-600mb päivityksen. Koko on muuttunut välillä mutta aina joutuu lataamaan saman päivityksen vaikka se olisi moneen kertaan asennettu. Ei varmaan muu auta kuin asentaa uudelleen mutta kun sekin kestää 15h.
Uninstallasin GTA V:n ja asensin uudelleen. Ei korjannut ongelmaa. Poistin pelin uudestaan, tällä kertaa myös social clubin (joka lataamista hoitaa) ja GTA IV joka oli myös pakko poistaa ennen social clubin poistoa. Jospa nyt lataisin nuo uudelleen ja jos sitten vaikka toimisi. Monelle muulle koneelle olen asentanut pelin eikä mitään ongelmaa ole ollut. Yli vuoden jaksoin olla tämän ongelman kanssa pääkoneella mutta nyt alkoi ottaa päähän kun ainainen updatekin on jo 730mb.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
43
Käytännössä bad sporttiin ei ainakaan PC:llä pääse muuten kuin lopettamalla tehtäviä kesken koska autojen tuhoamisesta ei tule enää bad sporttia eikä vakuutusmaksua. Cheater pooliinkaan ei todellisuudessa pääse vaan rockstar jakelee perma bännejä joka toinen viikko ja samalla saa myös moni asiallinenkin pelaaja.
 

Pricez

I suck at games
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
215


Ilmeisesti bad sport ainakin edelleen on pystyssä, samoin cheaters pool (jonne ilmeisesti pienemmistä ja harvemmin käytetyistä huijauksista joutuu.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
819
Tuli päivitys mut kaatuu aina ku alkaa asentaa, ei ihan heti googlellakaan löydy ratkaisua mut jotain samanlaisia tapauksia kyllä:



E: Asennusohjelman repairilla lähti toimii
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
663
Voisiko joku tiivistää mitä iloa on crew:sta? Onko techiläisillä oma crew?
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 712
Missä näitä io-crew pelaajia voi nähdä vai pelaako kaikki vaan omiaan randomien kanssa?
Tuli tossa kokeiltua pitkästä aikaa jotain tehtävää piti varastaa RV ja vissiin viedä se jonnekin niin onnistuin matkalla RV:lle upottaa oman auton jokeen enkä päässy enää tielle sieltä kanjonista. Muut ryhmässä ihmettelee mitä mä säädän ja yks tuli hävittäjällä ampuu mut. Ei taas vähään aikaan tarvii tätä peliä kokeilla uusiks.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 616
Onko muuten kellään tietoa kun pelailen medium/high asetuksilla kokoonpanollani, (speksit profiilikuvan alla) niin fps on monisda paikoissa 60 luokkaa muttä völillä droppaa johonkin 40 asti:btooth:

Tehtävissä jossa ollaan esim sisällä ettei tarvi renderaa niin paljon maailmaa gpu käyttö on 99% fps näyttää lähemmäs sataa ja cpun käyttö on siellä 80%. Kun taas tullaan ulkomaailmaan monesti vaikka ajan tehtävään niin cpun käyttö voi olla samoissa lukemissa tai enemmän ja gpu jää vain johonkin 60-70%. Onko pullonkaulana siis prossu vakiona fx 8350 näyttiksenä r9 280. Ei oikeinnprossua pysty kellottamaan kun alkaa thorttleemaan 4.3 jo vaikka lämmöt pysyy aisoissa:btooth::confused:
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
751
Onko muuten kellään tietoa kun pelailen medium/high asetuksilla kokoonpanollani, (speksit profiilikuvan alla) niin fps on monisda paikoissa 60 luokkaa muttä völillä droppaa johonkin 40 asti:btooth:

Tehtävissä jossa ollaan esim sisällä ettei tarvi renderaa niin paljon maailmaa gpu käyttö on 99% fps näyttää lähemmäs sataa ja cpun käyttö on siellä 80%. Kun taas tullaan ulkomaailmaan monesti vaikka ajan tehtävään niin cpun käyttö voi olla samoissa lukemissa tai enemmän ja gpu jää vain johonkin 60-70%. Onko pullonkaulana siis prossu vakiona fx 8350 näyttiksenä r9 280. Ei oikeinnprossua pysty kellottamaan kun alkaa thorttleemaan 4.3 jo vaikka lämmöt pysyy aisoissa:btooth::confused:
Minulla on paikoitellen 5,2GHz 7700K pullonkaulana ja FPS laskee jopa alle 80. Pahin alue taitaa olla kaupungin pohjoisosassa. Liikenteen määrä ja piirtoetäisyys vaikuttavat tähän eniten, Online pyöriikin minulla paremmin kuin yksinpeli maksimiliikennemäärällä (Online on kuin aavekaupunki, koska liikenne on synkronoitu kaikille pelaajille serverillä). Tuosta GPUn käyttöasteestahan tuon CPU-pullonkaulan näkee.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
130
Missä näitä io-crew pelaajia voi nähdä vai pelaako kaikki vaan omiaan randomien kanssa?
Tuli tossa kokeiltua pitkästä aikaa jotain tehtävää piti varastaa RV ja vissiin viedä se jonnekin niin onnistuin matkalla RV:lle upottaa oman auton jokeen enkä päässy enää tielle sieltä kanjonista. Muut ryhmässä ihmettelee mitä mä säädän ja yks tuli hävittäjällä ampuu mut. Ei taas vähään aikaan tarvii tätä peliä kokeilla uusiks.
Tässä ketjussa nyt ei ole eroteltu pelataanko konsolilla vai pc:llä. Crewi on tehty pc pelaajille, sitten seuraavaksi riippuu siitä mihin aikaan pelaat. Itse en voi päivisin pelata kun on pakko olla ansaitsemassa voita leivän päälle. Viikolla jää iltaisin väkisin peliaika minimaaliseksi, kun pitää sitä nukkuakkin.

Itse kannattaa missionit hostata ja jättää randomit ottamatta mukaan. Sitten laitat sieltä tehtävän valikosta kutsut crewiin kuuluville. Tosin crewissä on vasta 83 pelaajaa, joten voi olla hiukan vaikeaa saada oman crewin pelaajia mukaan tekemään missioneja.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 449
Voisin pelata GTA:n heistit läpi jos löytyisi seuraa siihen, mutta noiden perusurpojen kanssa ei jaksa kyllä pelata yhtään enää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
130
Minusta saa tarvittaessa seuraa kyllä heistejä tekemään. Ja tarvittaessa lähden kyllä auttamaan master mindia suorittamaan, mutta jää nuo heistit melkein viikonloppuna suoritettaviin. Ja toki laittaa kaveri kutsuja tulemaan niin löytyy helpommin rauhallista sessioita pelaamiseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 449
Juuh tosin mulla on PS4 joten en tiedä että onnistuuko, oletan että sinulla on PC?
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 712
Miten contact missioneita pelataan? Vaatii varmaan oman yrityksen ja oltava ceo?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 975
Viestejä
4 295 356
Jäsenet
71 759
Uusin jäsen
penap

Hinta.fi

Ylös Bottom