Grog ongelma "jokin meni.."

Eli grok vastaa näin kun koittaa tehdä sillä jotain "Jokin meni pieleen. Muodosta yhteys uudelleen päivittämällä tai yritä uudelleen."
myös X:än asetuksiin en pääse.
koitettu tyhjentää selaimen välimuisti, kokeiltu eri selaimella, vpn päällä ja pois, uudelleen logattu X:ään.
ongelma siis pc:llä win 11
mailattu X:än tukeen pari viikkoa sitten mutta sieltä ei ole vastattu mitään.
niin ja kokeiltu myös eri palvelun tarjoajan nettiyhteyttä.
itse en nyt keksi mitä kokeilis seuraavaksi, koitin katsella googlellae vinkkejä mut ei

Tuo on melko normaalia mulla, puhelimen sovellusta olen vain käyttänyt. Noin joka viidestoista kysymys johtaa tuohon, usein kesken lauseenkin. Joskus ei auta kysyä uudelleen, vaan Grok tuntuu nukkuvan.

Mutta jos olet 3-4 päivänä kokeillut ja aina antaa tuon niin saattaa johtua siitä, että käytät sellaseen aikaan että usalaiset on aktiivisia. 10-16 aikaan pitäis toimia parhaiten, 16-24 huonoiten kun usalaiset on töissä.

Jos liityit X:ään vain jutellaksesi tekoälylle niin twiittaile jotain ja katso poistuuko ongelma. 10 kysymystä Grokilta vie noin kilowatin sähköä, eli ei ole kannattavaa antaa Grokin vastailla sellaselle joka käyttää X:ää vain grogeiluun.

joo en ole uskovaisia mutta...| noin niinku kello ajasta riippumatta ja joka ainut kysymys johtaa tuohon. olen myös maksullisen x:n tilaaja ja myös käytän muuhunkin kuin pelkkä grok. ps. veijareille terveisiä.

Tee toinen tunnus ja kokeile sillä.

Edit: Lisätty kuva Grokin vianmäärityksestä

1745739636203.png

Helpointa olisi käyttää älypuhelin-sovelluksella. Kannattaisi myös testata toisella tietokoneella, jonkun toisen luona kylässä tms. Jos nämäkään eivät auta niin tili on jotenkin blokattu Grokin käyttämiseltä. Ensin kannattaa käyttää ilmaista Grokia. Onko tässä menty maksamaan jostain ilman, että testataan toimiiko? Mistään ei käy ilmi toimiko Grok joskus ap:llä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
275 860
Jäsenet
77 371
Uusin jäsen
Itzuu_Dampnut

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom