Grim Dawn

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMM
  • Aloitettu Aloitettu
Joka toinen maanantai tulee aina vähän isompaa infoa.
En muista kokeneeni uusia hahmoluokkia lukuun ottamatta minkään tiedon olleen erityisen iso. Kiinnostavaa lukemista kyllä tulee näin pelistä kiinnostuneelle, mutta mitään kovin isoja paljastuksia en muista nähneeni. Ovathan paljastukset aina vähän erikokoisia, mutta mistään kovin isosta en vielä puhuisi.
 
Tyhmä kysymys tähän väliin mutta pelasin pelin läpi niin miten voin nostaa vaikeustasoa ylemmäs tai löytää kovempia enemyjä? Mulla on joku skeleton key ja ilmeisesti sillä saa auki jotain uusia alueita mutta onko muuta mitkä aukee kun on pelannut tän "läpi"? Voinko jatkaa samalla hahmolla eliteen tasoon tjs. Idea varmaan on sama kun diablossa torment jutut?
 
Tyhmä kysymys tähän väliin mutta pelasin pelin läpi niin miten voin nostaa vaikeustasoa ylemmäs tai löytää kovempia enemyjä? Mulla on joku skeleton key ja ilmeisesti sillä saa auki jotain uusia alueita mutta onko muuta mitkä aukee kun on pelannut tän "läpi"? Voinko jatkaa samalla hahmolla eliteen tasoon tjs. Idea varmaan on sama kun diablossa torment jutut?

Ihan vaan pelin päävalikossa nostat vaikeustason elitelle kun on valittuna hahmo jolla se on läpipelaamalla avattu.

Skeleton keyllä avataan sisäänpääsy rogue-like dungeoneihin joita on tällä hetkellä pelissä kolme, sijainnit löydät googlettamalla jos on jäänyt huomaamatta.
 
Nyt en auttanut Barnabasta vesipumpulla, koska ei tullut vastaan. Sitten en nyt pääse Actia läpi. Kiitti vaan.

Pelissä ei ole huomioitu ollenkaan, että joku tyhmä pelaaja (allekirjoittanut) menee vaan tappaa kaiken eteentulevan, eikä vaivaudu etsimään questihenkilöitä , jos eivät tule vastaan. Ei kukaan kertonut, että noi questit on pakollisia..

--

Ja koska olen vaan pelannut vailla huolen häivää, haluaisin ehkä resetoida buildini. Olla Pyromancer edelleen (erittäin hieno luokka), mutta talentit pitäisi laittaa uusiksi.
 
Nyt en auttanut Barnabasta vesipumpulla, koska ei tullut vastaan. Sitten en nyt pääse Actia läpi. Kiitti vaan.

Pelissä ei ole huomioitu ollenkaan, että joku tyhmä pelaaja (allekirjoittanut) menee vaan tappaa kaiken eteentulevan, eikä vaivaudu etsimään questihenkilöitä , jos eivät tule vastaan. Ei kukaan kertonut, että noi questit on pakollisia..

--

Ja koska olen vaan pelannut vailla huolen häivää, haluaisin ehkä resetoida buildini. Olla Pyromancer edelleen (erittäin hieno luokka), mutta talentit pitäisi laittaa uusiksi.

Barnabas on heti alkukaupungissa, portaalista vasempaan porttien ulkopuolella. Pitäs ymmärtääkseni näkyä minimapissakin tähtenä kun on questin vastaanottanut.

Ja saat toki skillpointit resetoitua, alkukaupungissa siellä vankilan sisällä oikeassa yläkulmassa on mystikko sitä varten. Rahaa maksaa mutta alkuun hinta on varsin halpa. Huomio, et voi masteryyn tai attribuutteihin laitettuja pisteitä resetoida, ainoastaan skillejä ja devotioneja.
 
Barnabas on heti alkukaupungissa, portaalista vasempaan porttien ulkopuolella. Pitäs ymmärtääkseni näkyä minimapissakin tähtenä kun on questin vastaanottanut.

Ja saat toki skillpointit resetoitua, alkukaupungissa siellä vankilan sisällä oikeassa yläkulmassa on mystikko sitä varten. Rahaa maksaa mutta alkuun hinta on varsin halpa. Huomio, et voi masteryyn tai attribuutteihin laitettuja pisteitä resetoida, ainoastaan skillejä ja devotioneja.

Kiitos.

Varauduin jo henkisesti siihen, että pitää vetää uusiksi läpi jotain alueita, mutta Bourbon antoikin paukuttaa kaikki Act I:n loppuquestit läpi suoraan dialogissa: "Joo, kävin tappamassa sen jo, ei ole ongelma". :)
 
Tässä menikin nopeasti se 24h. Kyllä rahoilleen sai vastinetta.

Peli oli hauskaa pelata, ympäristöt oli kauniita ja haastetta sopivasti.

Sitten niitä miinuksia:
- Jumalauta, loppuanimaatio pitää olla. Ei se nyt voi olla, että tulee pienet tekstit ja "you can now select higher difficulty level".
- Juoni oli suurilta osin dialogissa ja paperilapuilla, Diablo-tyylinen välianimaatio on parempi. Varsinkin, kun loottia tulee ja siellä ei automaattinen ääni (Diablo) lue niitä lappuja samalla kun mättää porukkaa
- Kaikki dialogi ei ollut ääninäyteltyä (ja se oli niin helppoa painaa next, kun oli kiire hakea loottia)
- Sain tason 45/85 ja kävin kyllä aika ahkeraan alueita läpi, uskaltaisin väittää, että enemmän kuin peruspelaaja. En siis saanut kunnon talent-puuta rakennettua, kun puuttui expaa. Tässä on nähtävästi tarkoitus, että maksan niille vielä lisää rahaa, että saan Crucible-moodin ja expaan siellä. Pay to Grind - ei kiva.
- Lootissa ei näkynyt selvästi, mikä on parempi. Helposti olisi laskettavissa, paljon tulisi +offense +defense..
- Pari kertaa eksyin ja kerran tein kolmikerroksisen bonus-linnakkeen, kun luulin, että se on reitillä. Sitten vähän myöhemmin sain sinne questeja :facepalm:

Tässä ei myöskään pidetty kädestä ja esitelty luokkaa asia kerrallaan, vaan vähän joutui katsomaan netistä. Ihan niin paljon, että vaihtamalla buildia ja dual-wieldaamalla pistooleita sai kaksinkertaisen DPS:n.

..ja jos nyt taas verrataan Diabloon:
+ Ympäristöt oli paremmat
+ Normaalit viholliset oli paremmat
+ Luokat oli ihan erilaisia ja mielenkiintoisia
+ Loottia tuli kivasti
+ Olin positiivisesti yllättynyt, kuinka laaja peli on kyseessä, tämä ei ole se perus 2-10h indie-peli
+ Tässä voi oikeasti kuolla, myös normaalilla, eikä voi vaan istua ja paukuttaa yhtä abilityä

Ehdottomasti kannattaa ostaa, jos taas on 12,50€ myynnissä.

Niin ja olen lomalla ja tänään satoi - en mä työviikolla saisi tuollaisia aikoja sisään peliin..
 
Tässä menikin nopeasti se 24h. Kyllä rahoilleen sai vastinetta.

Peli oli hauskaa pelata, ympäristöt oli kauniita ja haastetta sopivasti.

Sitten niitä miinuksia:
- Jumalauta, loppuanimaatio pitää olla. Ei se nyt voi olla, että tulee pienet tekstit ja "you can now select higher difficulty level".
- Juoni oli suurilta osin dialogissa ja paperilapuilla, Diablo-tyylinen välianimaatio on parempi. Varsinkin, kun loottia tulee ja siellä ei automaattinen ääni (Diablo) lue niitä lappuja samalla kun mättää porukkaa
- Kaikki dialogi ei ollut ääninäyteltyä (ja se oli niin helppoa painaa next, kun oli kiire hakea loottia)
Johtuu resurssien vähyydestä. Kunnolliset välianimaatiot maksaa ihan käsittämättömästi ja tiimi on luokkaa autotallibändi. Ovat todenneet että lisäisivät ilomielin tuollaiset peliin jos vaan olisi Blizzard luokan rahoitus.

- Sain tason 45/85 ja kävin kyllä aika ahkeraan alueita läpi, uskaltaisin väittää, että enemmän kuin peruspelaaja. En siis saanut kunnon talent-puuta rakennettua, kun puuttui expaa. Tässä on nähtävästi tarkoitus, että maksan niille vielä lisää rahaa, että saan Crucible-moodin ja expaan siellä. Pay to Grind - ei kiva.
Ei todellakaan vaan tarkoitus on jatkaa seuraavalle vaikeustasolle kuten ARPG:ssä normaalistikkin, maksimitaso olisi tarkoitus saavuttaa vasta vaikeimmalla tasolla jolloin vastuskin on kovimmillaan.

- Lootissa ei näkynyt selvästi, mikä on parempi. Helposti olisi laskettavissa, paljon tulisi +offense +defense..
Kyllähän aseistuksen dps eron näkee suoraan? Edit: Tosiaan kaikki kamat eikä vaan aseet, olisihan se kyllä ihan kiva jos se vaikka laittaisi värillä vihreä-parempi punainen-huonompi.
 
Viimeksi muokattu:
Johtuu resurssien vähyydestä. Kunnolliset välianimaatiot maksaa ihan käsittämättömästi ja tiimi on luokkaa autotallibändi. Ovat todenneet että lisäisivät ilomielin tuollaiset peliin jos vaan olisi Blizzard luokan rahoitus.

Noilla resursseilla on kyllä tehty todella laaja peli. 24h ja vielä on jäljellä pelattavaa, eikä kaikkia bonus-alueita ole käyty läpi. Erittäin hyvä suoritus.

Ei todellakaan vaan tarkoitus on jatkaa seuraavalle vaikeustasolle kuten ARPG:ssä normaalistikkin, maksimitaso olisi tarkoitus saavuttaa vasta vaikeimmalla tasolla jolloin vastuskin on kovimmillaan.

Diablo 3:ssa nostin vaikeustasoa vaan siksi, että kaikki alle Masterin oli vitsi. Sitten tätä tasoa ja Tormentteja varten joutui pelaamaan ensin originaalin läpi, niin se oli vaan sellaista mättöä vailla mitään haastetta. Vähän uusi genre minulle, mutta kyllä nyt jotain haastetta pitää olla.

Ja netissä isot pojat kirjoitti, että legendaarisia kunnon droppeja saa tässä vasta lvl 50+, jolloin kaikki alle tuon tason on turhaa..

Kyllähän aseistuksen dps eron näkee suoraan?

No melkein. Voi kyllä olla hyödyllisempää ottaa pienemmän damagen aseet ja tehdä se DPS abilityillä. Tämän takia peli voisi vähän tehdä sitä päättelyä luokan ja valittujen abilityjen perusteella. Tyyliin: "acid damage bonus ei auta sinua yhtään, mutta tuosta burn damagesta saat +40 offensive ability". Ja tämä myös armoriin. Tottakai se +5% cunning on loppupeleissä parempi kuin +10 cunning, mutta nyt jotain suunta-antavia arviota, jotta voi heittää loottia roskiin.

--

Hieno peli edelleen ja jaettu mukaviin ~30min tasoihin, jossa saa samalla vielä yleensä levelin. Vähän kiillotusta vaan ja olisi helposti yhtä hyvä tai parempi kuin Diablo 3. Tästä tuli hyvä mieli, kun sai kunnon pelin halvalla, vaikka odotin paljon vähemmän.
 
Grim Dawnissa on liikaa buildeja että peli voisi ehdotella mikä statti on juuri sille omalle hahmolle paras. Esimerkiksi vaikka se hahmoruudussa näkyvä DPS nousisikin, niin todellinen tehty DPS saattaa laskea.
 
Grim Dawnissa on liikaa buildeja että peli voisi ehdotella mikä statti on juuri sille omalle hahmolle paras. Esimerkiksi vaikka se hahmoruudussa näkyvä DPS nousisikin, niin todellinen tehty DPS saattaa laskea.
Parasta tuskin saa kovin järkevästi keksittyä, mutta selvästi huonot vaihtoehdot olisi kaiketi mahdollista saada selville ainakin joissain tilanteissa. Tosin silloinkin ongelmaksi tulee, että hahmokohtainen tarkastelu jättää huomiotta sen mahdollisuuden, että kyseiselle hahmolle huono tavara voikin olla aivan loistava jollekin toiselle hahmolle. Lisäksi hahmot kehittyvät ja muuttuvat pelin aikana (varsinkin alussa), jolloin ns. huonot tavarat voivatkin ollakin pienen kehittymisen jälkeen oikeasti hyviä. Menee aika vaikeaksi tunnistaa koneellisesti tavarat, jotka eivät ole millekään hahmolle oikeastaan missään tilanteessa kovin hyviä. Varmasti se on mahdollista, mutta tuskin on vaivan arvoista käyttää aika sellaisen kehittämiseen (tosin pienen pieni houkutus iskin ehkä omalle kohdalleni, mutta veikkaan, että kyseisen ominaisuuden integrointi peruspeliin olisi hieman ikävää).
 
Mielenkiintonen tiedonmuru uusimmassa bi-monthlyssä:

an update on the expansion’s progress. When the expansion first entered closed testing several weeks ago, we opened up roughly 50% of its content to the testing group. Late Friday night, they got access to the full expansion, minus a new roguelike dungeon. This included the Final Boss encounter, which is one of Grim Dawn’s most intense fights yet. Spoiler: the Final Boss is Barnabas.

Much still remains to be done in regards to polish and bugfixing, but things are progressing steadily and smoothly. As always, we expect it to be out posthaste with a Q3 release not out of the picture.

Grim Misadventure #125: Factions - Malmouth Resistance - Grim Dawn Forums
 
Eipä ihan ehtinyt syyskuulle mutta lisäri tulee 11. lokakuuta.



Vaikuttaisi olevan varsin laaja paketti, erityisesti hintaansa nähden ($17,99 eli vissiinkin sama euroissa)

D5beRHN.png
 
Melko tarkkaan näyttää olevan puolet peruspelistä eli ihan mukavan kokoisesta lisäyksestä on kyse. Toisaalta socketable items -kohta kauhistuttaa minua jo nyt tavaramäärän hallinnan kanssa. Nytkin ko. kategorian tavarat vievät jaetussa säilössä lähes yhden sivun eivätkä ne tule enää mahtumaan yhdelle sivulle lisärin jälkeen.
 
Melko tarkkaan näyttää olevan puolet peruspelistä eli ihan mukavan kokoisesta lisäyksestä on kyse. Toisaalta socketable items -kohta kauhistuttaa minua jo nyt tavaramäärän hallinnan kanssa. Nytkin ko. kategorian tavarat vievät jaetussa säilössä lähes yhden sivun eivätkä ne tule enää mahtumaan yhdelle sivulle lisärin jälkeen.

Nuo socketablet sisältää myös nämä eri tahojen myymät augmentit eli ne mätisäkit mitä lisäillä kamoihin komponenttien lisäksi. Ja tavarajemmaan tulee lisää leveyttä pari pykälää, ja henkkohtjemmaan ostettavia välilehtiä eli eiköhän nuo kamat mahtumaan saa.
 
Nuo socketablet sisältää myös nämä eri tahojen myymät augmentit eli ne mätisäkit mitä lisäillä kamoihin komponenttien lisäksi. Ja tavarajemmaan tulee lisää leveyttä pari pykälää, ja henkkohtjemmaan ostettavia välilehtiä eli eiköhän nuo kamat mahtumaan saa.
Nuo helpottavat jo vähän, mutta saas nähdä helpottavatko riittävästi. Mieluusti pystyisin pistämään nuo yhdelle sivulle enkä ole ihan varma, riittävätkö nuokaan jutut siihen vielä. Hyvä tietysti noin muuten, että helpotusta tavarapaljouteen on luvassa. Tuo on jotenkin mennyt kokonaan ohi, vaikka olenkin lueskellut arviolta kaikki päivitykset lisäosaan liittyen. Tosin en ole varma, onko hahmokohtaisen varaston kasvattamisesta kovinkaan paljon iloa. Yleensä kullekin hahmolle hyvin sopivat tavarat kyllä mahtuvat jo nytkin varastoon hyvin, mutta ongelmaksi koituvat ne tavarat, joita löytyy pelatessa muille hahmoille. Item Assistant taitaa olla jatkossakin tarpeen.
 
GrimToolsissa on muuten jo ne uudet hahmoluokat, jos joku ei vielä tiedä. :)
 
Eipä ihan ehtinyt syyskuulle mutta lisäri tulee 11. lokakuuta.



Vaikuttaisi olevan varsin laaja paketti, erityisesti hintaansa nähden ($17,99 eli vissiinkin sama euroissa)

D5beRHN.png


Kappas! En ollut kuullutkaan aikaisemmin, ja vieläpä ylihuomenna ilmestyy. Tekemistä syysilloille. :)
 
Jaahas tänään ilmestyisi lisäri kauppaan 9 tunnin päästä. Katselin tuossa uusia hahmoja ja näyttäisi Necromancerista ja Shamaanista saavan ainakin hyvän elukkatankin, jos ei muuta. :)
 
Missäs hinnoissa tämä lisäri liikkuu? Emopeli oli ostohintaansa nähden kelpo suoritus.

Lisäksi haluaisin aloittaa lisärin uudella hahmolla suoraan, niin joudunko nyt leveloimaan hahmon alusta? Enkä halua maksaa siitä leveloinnista ostamalla nähtävästi ihan sitä varten tehdyn Crucible Moden.. Tai no on siellä loottia, mutta kuitenkin..
 
Missäs hinnoissa tämä lisäri liikkuu? Emopeli oli ostohintaansa nähden kelpo suoritus.

Lisäksi haluaisin aloittaa lisärin uudella hahmolla suoraan, niin joudunko nyt leveloimaan hahmon alusta? Enkä halua maksaa siitä leveloinnista ostamalla nähtävästi ihan sitä varten tehdyn Crucible Moden.. Tai no on siellä loottia, mutta kuitenkin..
18 euroa. :sori: En ole ostamassa tuohon hintaan, kun en ole pääpeliäkään jaksanut pelata kakkosactin puoliväliä pitemmälle ikinä. Odotan 50 % alennusta Black Fridayna tai jouluna. :grumpy: Nää uudet hahmoluokat vaikuttavat taas paljon paremmilta ja helpommilta yhdisteltäviltä kuin ne aivan alkuperäiset. :beye:

Niin ja tietenkin joudut aloittamaan uuden hahmon ja levuttamaan sen alusta lähtien. Tässä lisärissä voi ilmeisesti ottaa pois attribute pointseja, mutta ammatteja ei voi edelleenkään vaihdella. :beye:
 
Viimeksi muokattu:
Missäs hinnoissa tämä lisäri liikkuu? Emopeli oli ostohintaansa nähden kelpo suoritus.

Lisäksi haluaisin aloittaa lisärin uudella hahmolla suoraan, niin joudunko nyt leveloimaan hahmon alusta? Enkä halua maksaa siitä leveloinnista ostamalla nähtävästi ihan sitä varten tehdyn Crucible Moden.. Tai no on siellä loottia, mutta kuitenkin..
Tuota, tässä pelissähän levelöinti on n. kolme neljäsosaa koko huvista, ei ole pakkopullalta tuntunut missään vaiheessa (toisin kuin vaikka Diablo kolmosessa). Eli siitä poikkeuksellinen peli että pelaaminen on kivaa jo alussakin, ja ainakin itse olen pitänyt paljon alttien tekemisestä ja edelleenkin tutkin hahmoilla koko kartan, kun löytyy niin mukavasti kaikkea piilokivaa kun malttaa koluta nurkat. Ja on sitä löytänyt vielä uusia rikottavia seiniä tai piiloalueita kartan ulkopuolelta.

Ei siis olisi mitään mieltä aloittaa suoraan maksimilevelin kaverilla. Tai no kai sekin onnistuu jos jostain lataat jonkun toisen savefilut itsellesi, eiköhän noita foorumeilta löytyisi jos etsisi.

Crucible on lysti kyllä, mutta ei se ole mikään powerlevelöinnin mekka. Toimii vaihteluna ja haasteena, ja farmaamiseen kelpo jos on tarpeeksi kova hahmo että voi isolla vaikeustasolla vetää aaltoja 100-150.

hintaa lisärillä on n. 18€ eli reippaasti alle kaljakopan hinta, ja hupia piisannee kymmeneksi tunniksi vaikka pelaisikin vain yhdellä hahmolla ja vaikeustasolla kerran läpi. Peruspeliä on tullu naputeltua tässä jo yli 500h joten uskon että saan tästäkin hyvän kokemuksen euroa per viihdetunti -indeksillä mitattuna.
 
Onpas mukavaa, että on opintojen kanssa niin kiire, ettei ole varmaan mitään järkeä ostaa tätä ainakaan pariin viikkoon. :D Tämän kerran olisin vielä luultavasti valmis maksamaankin noin paljon, mitä harvemmin sattuu minulle.
 
Nyt kannattaa maksaa ainakin 7.50€, jos ei ole vielä maksanut..

Grim Dawn
Ton verran olen valmis maksamaan tosta lisäristä, jos sen joskus hankin. Tää koko peli on vaan niin tylsää grindaamista, etten ole ikinä jaksanut pelata edes kolmosactiin saakka. :sori: Toivottavasti Wolcen on edes vähän parempi. :(
 
Päin vastoin, peli ei vaadi mahdottomasti grindaamista. Itse olen päihittänyt korkeimman vaikeusasteen loppupomon usealla hahmolla itse löydetyillä kamoilla, enkä jaksa enää grindata niin kuin ennen vanhaan.

Toki jos haluat kovan tappokoneen jolla menee esimerkiksi Cruciblessa pitkälle, on sen eteen grimdattava.
 
Wat, kaikki ARPG:t on grindaamista... Anyway, ostin lisärin ja tein kokonaan uuden hahmon (ajattelin soldieria ja necromanceria yhdistellä mielen mukaan, mistä näköjään tulee Death Knight). Grim Dawn on kyllä mahtava peli, mutta todella anteeksi antamaton jos kuset hahmosi, tosin näköjään tässä lisärissä pystyy mastery pointsit myös resetoimaan.
 
Tuli ostettua toi lisäosa ja necrolla aloin pelaan. En oo viel toista luokkaa päättänyt minkä otan. 25lvl tuli eilen pelattua ja olihan se lystiä. Näytti aika laajalta se uusi kartta mihin pääsee ja sieltä saa vissiin vasta niitä Epic legendary itemeitä.
 
Pitkään tätä peliä katsellut, kuullut paljon ja vielä enemmän hyvää, niin nyt kun 7.5 eurolla bongasin, ostoon ja lataukseen samantein :)
 
Onhan lysti pelata necro/occu PET buildilla. Vaatii vain hiukan muutosta peli tyyliin kun on tottunut melee hahmoihin. Noh tässä sitä oppii pelaan kun tekee virheitä.
 
Helevetin hyvä kyl tämä lisäri, hyviä parannuksia kautta linjan, uudet hahmoluokat on mielenkiintosia ja toimivia ja uudet tavaratkin on mielikuvitusta kutkuttelevia, tulee heti haluja tehdä uusia hahmoja niitä käyttämään. Ja tuo juonen jatkuminen lisärissä oli oikein mainiota, lore on tässä pelissä ollut aina mukavaa ja entistä parempana jatkuu.

Aivan nappisuoritus kyllä pelintekijöiltä, harmi vain että tuntuu olevan tuomittu kohtalaisen pienen piirin kulttisuosikiksi tämä, vaikka peruspeli möikin yli miljoona kappaletta.
 
Onko joku törmännyt bugiin että ei pysty tekemään uutta hahmoa,
Antaa ainoastaan laittaa hahmon nimen ja sukupuolen,
mutta ei valita hahmoluokkaa.
Vai pystyykö tossa edes tekemään kun yhden hahmon kerrallaan?
 
Onko joku törmännyt bugiin että ei pysty tekemään uutta hahmoa,
Antaa ainoastaan laittaa hahmon nimen ja sukupuolen,
mutta ei valita hahmoluokkaa.
Vai pystyykö tossa edes tekemään kun yhden hahmon kerrallaan?
Siinä alussa ei voi valita hahmoluokkaa vaan se hahmoluokka valitaan sit kun on pelannut peliä ja saanut 1lvl ja 10lvl saa valita sen toisen hahmoluokan.
 
Siinä alussa ei voi valita hahmoluokkaa vaan se hahmoluokka valitaan sit kun on pelannut peliä ja saanut 1lvl ja 10lvl saa valita sen toisen hahmoluokan.
Tässä ei siis pysty tekemään kun yhden hahmon kerralla. Nykyinen hahmo on lvl27
 
Tässä ei siis pysty tekemään kun yhden hahmon kerralla. Nykyinen hahmo on lvl27
Voit tehdä. Mulla on nyt 4 hahmoa itellä.
Kun luot hahmoa et voi valita muuta kuin nimen ja sukupuolen. Sit kun pelaat sillä ja saat sen ensimmäisen lvl voit valita sen ensimmäisen hahmoluokan ja kun olet pelannut eteenpäin ja saat sen 10 lvl saat valita sen toisen hahmoluokan.
 
Voit tehdä. Mulla on nyt 4 hahmoa itellä.
Kun luot hahmoa et voi valita muuta kuin nimen ja sukupuolen. Sit kun pelaat sillä ja saat sen ensimmäisen lvl voit valita sen ensimmäisen hahmoluokan ja kun olet pelannut eteenpäin ja saat sen 10 lvl saat valita sen toisen hahmoluokan.
Ok. Kiitos
 
Tulipa aloitettua tämä Maplestoryn rinnalla, enivei katselin netistä hyvän "starter" buildin ja löysin occulist shaman - masteryillä toimivan (joka tähän mennessä toiminut itsellä ihan OK) mutta mietityttää, voiko tässä periaatteessa käyttää mitä tahansa asetta jossa hyvät statsit ja sitten, millaiset "gearit"olisi hyvät juurikin tuolle occu shaman - kombolle?
 
Tulipa aloitettua tämä Maplestoryn rinnalla, enivei katselin netistä hyvän "starter" buildin ja löysin occulist shaman - masteryillä toimivan (joka tähän mennessä toiminut itsellä ihan OK) mutta mietityttää, voiko tässä periaatteessa käyttää mitä tahansa asetta jossa hyvät statsit ja sitten, millaiset "gearit"olisi hyvät juurikin tuolle occu shaman - kombolle?
Occultist-shaman -yhdistelmälläkin lienee runsaasti erilaisia buildeja, joten ilman lisätietoja on aika paha neuvoa. Buildioppaissa on usein vinkkejä myös varusteiden osalta. Varusteissa ei ole mitään hahmoluokkarajoitteita, mutta sen sijaan niillä on level- ja attribuuttivaatimuksia. Attribuuttivaatimukset (physique, cunning, spirit) ovat kuitenkin käytännössä jossain määrin yhteydessä hahmoluokkaan, sillä eri masteryt antavat attribuutteja vähän eri määrät. Muuten voi käyttää vapasti millaisia varusteita ikinä tahtookin käyttää.
 
Occultist-shaman -yhdistelmälläkin lienee runsaasti erilaisia buildeja, joten ilman lisätietoja on aika paha neuvoa. Buildioppaissa on usein vinkkejä myös varusteiden osalta. Varusteissa ei ole mitään hahmoluokkarajoitteita, mutta sen sijaan niillä on level- ja attribuuttivaatimuksia. Attribuuttivaatimukset (physique, cunning, spirit) ovat kuitenkin käytännössä jossain määrin yhteydessä hahmoluokkaan, sillä eri masteryt antavat attribuutteja vähän eri määrät. Muuten voi käyttää vapasti millaisia varusteita ikinä tahtookin käyttää.
Tämmöseltä pohjalta oon lähtenyt liikkeelle: [1.0.3.2] AoM CDR Primal Spirit Conjurer - Grim Dawn Forums Ei vaikuta kovin hankalalta.
 
Ensimmäinen jumiutuminen "We Need Food" - questissa lv25, mites ihmeessä pääsen sillan yli? Silta rikki eikä korjausmahdollisuutta näy, missaanko kenties jotakin?
 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen jumiutuminen "We Need Food" - questissa lv25, mites ihmeessä pääsen sillan yli? Silta rikki eikä korjausmahdollisuutta näy, missaanko kenties jotakin?
Siinä sillan vierellä vasemmalla pitäs olla vihreellä palluralla merkattu klikattava härpäke, tarviit scrapia ja jonniin verran rahaa että saa sillan korjuutettua
 
Pet-buildille näyttää kovasti, joten pääasialliset tarpeet varusteissa ovat pet-bonukset ja omaa kestävyyttä parantavat jutut (pääasiassa armot ja eri resistancet). Itse hahmo tuskin tulee tekemään missään määrin merkittävää vahinkoa vihollisiin.

Jep, Petti täysin on tämä. Itsekkin tällä olen pelannut. Eli tosiaa juuri noin, kovat petti bonukset rocks ja resistancet itseltä ylös.
 
Pidemmälle kun pelaa tota scrappia kyllä kertyykin ihan yli omien tarpeiden.

joo mutta siinä siltavaiheessa voi joskus puuttua ratkaisevasti 1 scrappi ja sitten harmittaa kun pitää alkaa metsästämään semmoista jostain dropista
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 765
Viestejä
4 495 582
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Luopari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom