Tässä menikin nopeasti se 24h. Kyllä rahoilleen sai vastinetta.
Peli oli hauskaa pelata, ympäristöt oli kauniita ja haastetta sopivasti.
Sitten niitä miinuksia:
- Jumalauta, loppuanimaatio pitää olla. Ei se nyt voi olla, että tulee pienet tekstit ja "you can now select higher difficulty level".
- Juoni oli suurilta osin dialogissa ja paperilapuilla, Diablo-tyylinen välianimaatio on parempi. Varsinkin, kun loottia tulee ja siellä ei automaattinen ääni (Diablo) lue niitä lappuja samalla kun mättää porukkaa
- Kaikki dialogi ei ollut ääninäyteltyä (ja se oli niin helppoa painaa next, kun oli kiire hakea loottia)
- Sain tason 45/85 ja kävin kyllä aika ahkeraan alueita läpi, uskaltaisin väittää, että enemmän kuin peruspelaaja. En siis saanut kunnon talent-puuta rakennettua, kun puuttui expaa. Tässä on nähtävästi tarkoitus, että maksan niille vielä lisää rahaa, että saan Crucible-moodin ja expaan siellä. Pay to Grind - ei kiva.
- Lootissa ei näkynyt selvästi, mikä on parempi. Helposti olisi laskettavissa, paljon tulisi +offense +defense..
- Pari kertaa eksyin ja kerran tein kolmikerroksisen bonus-linnakkeen, kun luulin, että se on reitillä. Sitten vähän myöhemmin sain sinne questeja
Tässä ei myöskään pidetty kädestä ja esitelty luokkaa asia kerrallaan, vaan vähän joutui katsomaan netistä. Ihan niin paljon, että vaihtamalla buildia ja dual-wieldaamalla pistooleita sai kaksinkertaisen DPS:n.
..ja jos nyt taas verrataan Diabloon:
+ Ympäristöt oli paremmat
+ Normaalit viholliset oli paremmat
+ Luokat oli ihan erilaisia ja mielenkiintoisia
+ Loottia tuli kivasti
+ Olin positiivisesti yllättynyt, kuinka laaja peli on kyseessä, tämä ei ole se perus 2-10h indie-peli
+ Tässä voi oikeasti kuolla, myös normaalilla, eikä voi vaan istua ja paukuttaa yhtä abilityä
Ehdottomasti kannattaa ostaa, jos taas on 12,50€ myynnissä.
Niin ja olen lomalla ja tänään satoi - en mä työviikolla saisi tuollaisia aikoja sisään peliin..