Grand Prix 2 (1996)

Kisa 2/16. Todella nautittava rata kun sen ensin opettelee kunnolla. Pomppuisuus luo paljon haastetta ajamiseen. Alusta pitää olla tosi pehmeä ja korkealla. Kokeilin ajaa normaaliradan ajokorkeudella ja pohjalevy tuhoutui 4 kierroksessa.







 
Uusi kausi, uudet kujeet.

Aika-ajo:



Kilpailu:

Nyt tuli vasta katsottua tämä kisa. Auto taisi olla viime kauden ajokkia nopeampi ilman etusiipeäkin. :whistling:

Nuo kanttarit ovat kyllä julmia pelin vaurionmallinnuksella vai johtuuko modeista? Seiniin saa kuitenkin törmätä aika kovaa, että siipi lähtee.
 
Nyt tuli vasta katsottua tämä kisa. Auto taisi olla viime kauden ajokkia nopeampi ilman etusiipeäkin. :whistling:

Nuo kanttarit ovat kyllä julmia pelin vaurionmallinnuksella vai johtuuko modeista? Seiniin saa kuitenkin törmätä aika kovaa, että siipi lähtee.

Auto on nopeampi kuin viime vuoden auto, radasta (säädöistä) riippuen luokkaa 3-5 sekuntia.

Kanttarit on murhaa tietyissä mutkissa. Joistain voi ajaa suoraan yli, eikä käy mitään, ja toisiin riittää pieni virhe ja sinne meni etusiipi. Tuossa nyt vain sattui olemaan korkea kanttari terävällä korotuksella/reunalla.
 
Zak "the wingman" Ryker. ;) Taitaa olla siivet suokkiruokasi?:D Autolla kuitenkin ilmeisesti ihan mahdollista tällä kaudella päästä sinne kärkikymmenikköön, kunhan se vaan pysyy ehjänä ja mies radalla. :thumbsup:
 
Kauden kolmas kilpailu, Imola, San Marino.

Pirullisen vaikea rata. Jos haluaa ajaa hyviä kierrosaikoja, niin pitää ajaa riskirajojen yli koko ajan. Niin lujaa pääsee, kuin uskaltaa jarruttaa myöhässä ja silti uskoo, että auto kääntyy.





 
Viimeksi muokattu:
Neljäs kisa. Espanjan Barcelona. Tämä on ollut aina minulle tosi vaikea rata, koska en ole osannut säätää autoa sitten yhtään. Rata vaikuttaa tosi nopealta (pieni downforce), mutta se ei todellakaan ole nopea rata, vaan downforce pitää asettaa korkeaksi, koko ajan ollaan nopeassa mutkassa kääntymässä jonnekin päin.


Aika-ajo:




Kisa:
 
Neljäs kisa. Espanjan Barcelona. Tämä on ollut aina minulle tosi vaikea rata, koska en ole osannut säätää autoa sitten yhtään. Rata vaikuttaa tosi nopealta (pieni downforce), mutta se ei todellakaan ole nopea rata, vaan downforce pitää asettaa korkeaksi, koko ajan ollaan nopeassa mutkassa kääntymässä jonnekin päin.


Aika-ajo:




Kisa:


Näyttää aika tiukalta linja suurimmalta osin eli koneen kierroksia ja sitä kautta tehoa ei hyödynnetä kovin hyvällä suhteella. Pitäis käyttää rataa enemmän, enemmän riskiä.

Eli pistää silmään tuo tiukka ajolinja ja alhaisille kierroksille laskeminen ykkösvaihteelle asti melkein joka mutkaan ja jää paljon rataa käyttämättä. Liikaa jarrua ja liian tiukkaa kääntymistä kurvin apexiin nähden.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
279 406
Viestejä
4 804 049
Jäsenet
77 933
Uusin jäsen
Namahage

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom