Gran Turismo 7 (03.22) PS4/5

No jos jollakin mennyt ohi niin tässä on loppuvuodelle mukavia kirjautumis bonuksia jos jaksaa joka päivä avata pelin.

Vielä kerkeää tämän ekan lahjaputken hoitamaan loppuun jos tänään aloittaa (päättyy 26. päivä).

 
Viimeksi muokattu:
Nostetaan vielä että tämän viikon haasteet myös tarjoavat mukavasti ja helposti rahaa kuponkeina ja hyvin nopeasti suoritettavissa, pl vihreä helvetti. Jos vielä jakaa kahdelle päivälle niin ekat neljät täyttää yhden päivän kilometri palkinnon rajan ja vihreä helvetti sitten tarjoaa helposti sen kilometrimäärän seuraavalle päivälle.

 
Tuli lahjaputki varmaan 15 sekuntia liian myöhässä avattua kun oli 23min päivitys ennen käynnistystä :O
 
Eipä ehdi tuohon enää koskaan kun ei ole pariin viikkoon avannut. Yleensähän kaikki tälläiset tahtoo mennä ohi kun ei kuitenkaan isosti/julkisesti missään näistä ilmoitella. Sonyllakin olisi rahaa mainostaa vaikka miten näitä.

Tosin vaikka olisi tiennyt niin tuskin olisin jaksanut joka päivä mitään tehdä kuitenkaan. Eli miten vaan niin ei olisi onnistunut.
 
Mulla taas tehnyt sen mitä pitikin eli aktivoi pelaamaan noi kisat jonka jälkeen oon usein jäänyt pelailemaan jotta saisi 100 prosenttiin sen mittarin ja sais vähän liitua noihin hienoihin autoihin :)
 
Käytännössä vaan siis pitäis olla 787, mutta ei oo kyllä sellasia rahoja jaksanut grindaa.
Kyllä niitä muitakin vaihtoehtoja löytyy conffeineen kunhan hakee netistä. Kunhan nyt pääsee jollakin tahdilla muiden ohi leanilla ja kovilla renkailla, jolloin pääsisi yhden kierroksen taktiikkaan ilman sateita. AI tuppaa tekemään ihan älyttömiä määriä varikkopysähdyksiä. Unohtamatta että jos sitä sadekarttaa osaa seurata ja tehdä renkaiden vaihdon oikeassa kohdin niin hyvällä tuurilla AI matelee ja luistelee yhden kokonaisen kierroksen. Itsellä oli käytössä Jaguar XJR-9 jolla oli huikea suora nopeus mutta kyseisillä asetuksilla mutkissa taas hieman hitaampi kääntymisen takia.
 
Kyllä niitä muitakin vaihtoehtoja löytyy conffeineen kunhan hakee netistä. Kunhan nyt pääsee jollakin tahdilla muiden ohi leanilla ja kovilla renkailla, jolloin pääsisi yhden kierroksen taktiikkaan ilman sateita. AI tuppaa tekemään ihan älyttömiä määriä varikkopysähdyksiä. Unohtamatta että jos sitä sadekarttaa osaa seurata ja tehdä renkaiden vaihdon oikeassa kohdin niin hyvällä tuurilla AI matelee ja luistelee yhden kokonaisen kierroksen. Itsellä oli käytössä Jaguar XJR-9 jolla oli huikea suora nopeus mutta kyseisillä asetuksilla mutkissa taas hieman hitaampi kääntymisen takia.
Juuri samoin juttuihin itekkin kaaduin ekalla kerralla 787. Ei ollu ostettu vesikelin renkaita ja tais olla 10 minsaa jäljellä kisasta . Noh 50 minsaa sinne tänne :D Sama uudestaan ja eipä satanutkaan toisessa kisassa taas sitä rataa kun oli nyt renkaat oottamassa vaihtoa :D
 
Eipä ole näköjään ollut tästä pitkään aikaan keskustelua.
Nyt, kun Volvo 245 pääsi taas peliin oli positiivinen yllätys, että ekaa kertaa specsit on liki oikein. (Esim. massa on pudonnut n.600Kg).
Tosin en kyllä ymmärrä miksi autoon on valittu B200F moottori, kun samalla olis voinut laittaa B230F kuten aiemmissa peleissä.
T300RS GT:n toiminta on kyllä PS5:lla välillä ihmetyttänyt, kun pidemmissä kisoissa saattaa FFB hävitä keskellä mutkaa liki kokonaan ja muutaman kierroksen myöhemmin palata takaisin.
Toinen ilmeisesti GT7:aan liittymätön ominaisuus on nyt ollut TM T-MCL pro polkimien kalibroinnin puuttuminen käynnistyksessä, eli voi joskus olla kaasu max 50% ja jarru 0%. Tämä ei korjaannu välttämättä edes USB:n käytöllä pois, viimeksi piti ratista käyttää polkimien liitin pariin otteeseen pois ennen kuin alkoivat toimimaan oikein.
 
T300RS GT:n toiminta on kyllä PS5:lla välillä ihmetyttänyt, kun pidemmissä kisoissa saattaa FFB hävitä keskellä mutkaa liki kokonaan ja muutaman kierroksen myöhemmin palata takaisin.

Tuossa T300 ratissa on tunnettuja ongelmia ylikuumenemisen kanssa, joka aiheuttaa FFB:n katoamista. Itse modasin alkuperäisen sirkkelin tilalle kaksi Noctuan tuuletinta ja suurensin tuuletusaukkoja niin ongelma katosi.

Itse pelissä on nyt lopulta suoritettuna kaikki lisenssit, missionit ja circuit experiencet kultaisina. Eniten ongelmia tuotti molemmat Tokyo Central radat, näissä aikaraja on uskomattoman tiukka ja näitä tuli hakattua varmaan 100 kertaan ennen kuin kulta irtosi. Ennakkoon eniten pelottanut Nordschleife ei lopulta ollutkaan kovin vaikea ja kultainen aika irtosi kolmannella tai neljännellä maaliin asti päätyneellä vedolla.
 
Uudessa gran turismo päivityksessä paljon kivaa mukaanlukien parannettu fysiikkamalli jousitukselle ja renkaiden lämpenemiselle+kulumiselle
For its update preview, PD notes that there’s new suspension physics which, along with the tire model, means that the handling will be “more natural” with regards to weight transfer. We’ll be digging into what this means over the coming days.
Eiger Nordwand, after skipping out Gran Turismo Sport, returns to the game almost 18 years after its debut as the only course in Gran Turismo HD.


 
Kesätauko ohi ja takaisin gt7+psvr2 pariin. Eiger nordwandia rullailin ympäri. Edelleen ihana rata, hyviä muistoja kun tuota tahkottiin muinaismenneisyydessä maksimit aikojen perässä.

Sophy on mun pelityylille gamechanger. Enemmän jaksaa pelata AI:ta kuin random ihmisiä vastaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 714
Viestejä
4 493 380
Jäsenet
74 284
Uusin jäsen
TimoHeino

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom