• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Google Pixel 9 Pro, DNA, 499 €

Tuote: Google pixel 9 pro (128/256GB / XL)
Tarjoushinta: 499€ / 549€ / 599€
Normaalihinta: 589€ / 699€ / 599€ Hinta.fi alin koskaan
Kauppa: DNA
Voimassa: Muutama jäljellä
Linkki: Google Pixel 9 Pro 5G 128 Gt, Obsidian | DNA

Kommentti tarjouksesta: Loppu myymälöistä jo jonkin aikaa, mutta nyt tullut joitain tarjolle aiempaa halvemmalla hinnalla. Itse olen 10 pro mallia katselut, mutta ei sopivaa tarjousta ole tullu vastaan.

549€ oli pro XL gigantissa tasan vuosi sitten jos vei minkä tahansa vaihtoluurin.

Edit: Hyvä luuri ja en siis torppaa tätä tarjousta. Kunhan informoin kun hintahistoria ei näytä näitä vaihtoluuritarjouksia :)

Viimeksi muokattu:
549€ oli pro XL gigantissa tasan vuosi sitten jos vei minkä tahansa vaihtoluurin.

Edit: Hyvä luuri ja en siis torppaa tätä tarjousta. Kunhan informoin kun hintahistoria ei näytä näitä vaihtoluuritarjouksia :)
Ne oli hyviä tarjouksia ja olin jo silloin vaihtamassa, mutta niin vain jäi vaihtamatta. Nyt kuitenkin katsoin tarpeelliseksi tarttua tarjoukseen. Pääsee 6A jo lepäämään testipuhelimena.

Eiköhän elo-syyskuussa taas vastaavaa tarjousta Pixel 10 sarjasta saada, kun Pixel 11 tulee markkinoille. Nuo tarjoustuotteet näemmä tulivat ja menivät jo.

Statistiikka

Viestiketjuista
306 175
Jäsenet
82 833
Uusin jäsen
Käyttäjä4747

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom