Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen ostanut tuon "fabric casen" ja on mielestäni hyvä. Ensimmäinen puhelin jossa olen kuoria itseasiassa pitänyt, kun ei tunnu miltään kiina läpyskältä. (vaikka varmaan siellä tosin on tehty?)Houkuttelee tämä Pixel 2 XL kun hintakin alkaa laskea, kamera on varsin samaa tasoa kuin Pixel 3 ja osa uusista ominaisuuksista tulee myös sille. 645€ olisi musta 128GB versio Pixel 2 XL:stä amazonista, mutta taidan ehkä odotella mahdollisia Black Friday -tarjouksia. Lisäks tuo panda-väritys ois hienoin, mutta tuskinpa tuota kehtaa ilman koteloa käyttää niin eipä se väritys oikein pääse näkymään.
Millaisia näytön suojakalvoja teillä on ollut tässä? Pikaseen kun selailin, niin tuntuvat suosittelevan pääosin tuota 40€ Whitestone Dome -kalvoa, älyttömän kallis.
Entä onko tuo Googlen oma fabric case mistään kotoisin? Tuo harmaa kotelo turkoosilla virtanapilla ois hieno, tytötki tykkää harmaasta.
Houkuttelee tämä Pixel 2 XL kun hintakin alkaa laskea, kamera on varsin samaa tasoa kuin Pixel 3 ja osa uusista ominaisuuksista tulee myös sille. 645€ olisi musta 128GB versio Pixel 2 XL:stä amazonista, mutta taidan ehkä odotella mahdollisia Black Friday -tarjouksia. Lisäks tuo panda-väritys ois hienoin, mutta tuskinpa tuota kehtaa ilman koteloa käyttää niin eipä se väritys oikein pääse näkymään.
Millaisia näytön suojakalvoja teillä on ollut tässä? Pikaseen kun selailin, niin tuntuvat suosittelevan pääosin tuota 40€ Whitestone Dome -kalvoa, älyttömän kallis.
Entä onko tuo Googlen oma fabric case mistään kotoisin? Tuo harmaa kotelo turkoosilla virtanapilla ois hieno, tytötki tykkää harmaasta.
Kuoria en ole kokeillut, koska hyviä ei ole tullut vastaan.Et kokeillut olisiko kuoret auttaneet?
Kuivasiko sormet vai mitä?
Aivan ymmärrän nyt ehkä paremmin.Kuoria en ole kokeillut, koska hyviä ei ole tullut vastaan.
Sormet kuivuivat juu. Erityisesti pikkusormi, johon puhelin nojaa ja etusormi, joka on tuossa sivussa.