Google Pixel 2 ja Pixel 2 XL

Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
106
Nillkinin super frosted istuu kyllä todella napakasti ja hyvä pitokin vielä.
 
Liittynyt
21.03.2017
Viestejä
49
Houkuttelee tämä Pixel 2 XL kun hintakin alkaa laskea, kamera on varsin samaa tasoa kuin Pixel 3 ja osa uusista ominaisuuksista tulee myös sille. 645€ olisi musta 128GB versio Pixel 2 XL:stä amazonista, mutta taidan ehkä odotella mahdollisia Black Friday -tarjouksia. Lisäks tuo panda-väritys ois hienoin, mutta tuskinpa tuota kehtaa ilman koteloa käyttää niin eipä se väritys oikein pääse näkymään.

Millaisia näytön suojakalvoja teillä on ollut tässä? Pikaseen kun selailin, niin tuntuvat suosittelevan pääosin tuota 40€ Whitestone Dome -kalvoa, älyttömän kallis.

Entä onko tuo Googlen oma fabric case mistään kotoisin? Tuo harmaa kotelo turkoosilla virtanapilla ois hieno, tytötki tykkää harmaasta.
 

snu

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
41
Houkuttelee tämä Pixel 2 XL kun hintakin alkaa laskea, kamera on varsin samaa tasoa kuin Pixel 3 ja osa uusista ominaisuuksista tulee myös sille. 645€ olisi musta 128GB versio Pixel 2 XL:stä amazonista, mutta taidan ehkä odotella mahdollisia Black Friday -tarjouksia. Lisäks tuo panda-väritys ois hienoin, mutta tuskinpa tuota kehtaa ilman koteloa käyttää niin eipä se väritys oikein pääse näkymään.

Millaisia näytön suojakalvoja teillä on ollut tässä? Pikaseen kun selailin, niin tuntuvat suosittelevan pääosin tuota 40€ Whitestone Dome -kalvoa, älyttömän kallis.

Entä onko tuo Googlen oma fabric case mistään kotoisin? Tuo harmaa kotelo turkoosilla virtanapilla ois hieno, tytötki tykkää harmaasta.
Itse olen ostanut tuon "fabric casen" ja on mielestäni hyvä. Ensimmäinen puhelin jossa olen kuoria itseasiassa pitänyt, kun ei tunnu miltään kiina läpyskältä. (vaikka varmaan siellä tosin on tehty?)

Suojakalvoa en ole näytössä käyttänyt ja eipä ole kyllä naarmun naarmua tullut.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 706
Fabric case ihan kiva mutta se on aika paksu. Sen takia menty joko spigenin slim fitillä tai Nillkinin vastaavalla.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
106
Houkuttelee tämä Pixel 2 XL kun hintakin alkaa laskea, kamera on varsin samaa tasoa kuin Pixel 3 ja osa uusista ominaisuuksista tulee myös sille. 645€ olisi musta 128GB versio Pixel 2 XL:stä amazonista, mutta taidan ehkä odotella mahdollisia Black Friday -tarjouksia. Lisäks tuo panda-väritys ois hienoin, mutta tuskinpa tuota kehtaa ilman koteloa käyttää niin eipä se väritys oikein pääse näkymään.

Millaisia näytön suojakalvoja teillä on ollut tässä? Pikaseen kun selailin, niin tuntuvat suosittelevan pääosin tuota 40€ Whitestone Dome -kalvoa, älyttömän kallis.

Entä onko tuo Googlen oma fabric case mistään kotoisin? Tuo harmaa kotelo turkoosilla virtanapilla ois hieno, tytötki tykkää harmaasta.

Tuossa ihan ok hintalaatusuhde. Ollu jo pitkän aikaa näytössä kiinni eikä repsota mistään ja kosketus tuntuma hyvä.

Google Pixel 2 XL panssarilasi, 2.5D Full Cover Tempered Glass

Tuon kaverina ollut jo parissa luurissa tämä

Google Pixel 2 XL Nillkin Super Frosted Shield Suojakuori - Musta
 

superzeppo

Yhdys sana migreeni
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
108
Sellainen hassu juttu tässä ilmennyt, että ilmeisesti tuo alumiinin päällä oleva pinnoite on aiheuttanut minulla jotain allergista reaktiota oikean käden sormiin. Laitoin asetusten chatin kautta viestiä tukeen ja ottivat asian tutkittavaksi.

Olen ihmetellyt, kun vuodenvaihteesta lähtien oikea käsi on ollut todella kuiva, ja olettanut sen johtuvan milloin mistäkin. Vaihdoin tietokoneen hiiren, ja kaikenlaista muuta, mitä keksin, mutta ei auta. Viimeisimpänä tässä syksyllä jäi frisbeegolf pois.

Tuolta tuesta nyt sanoivat, että ihan mahdollista, mutta tutkitaan vielä lisää. Laitoin kuvia puhelimesta ja käsistä.

Aloin käyttää puhelinta vasemmalla kädellä niin paljon kuin vain mahdollista, ja kotona ollessani käytän kakkospuhelinta. Nyt on sormet ehkä menossa hiukan parempaan suuntaan. Millekään en ole allerginen normaalisti.

Onko kukaan muu huomannut mitään, vai olenko vaan vainoharhainen? Pixel 3 XL on tilattu, mutta tuessa sanoivat, että siinä on samantyyppinen pinnoite metalliosissa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 706
Et kokeillut olisiko kuoret auttaneet?
Kuivasiko sormet vai mitä?
 

superzeppo

Yhdys sana migreeni
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
108
Et kokeillut olisiko kuoret auttaneet?
Kuivasiko sormet vai mitä?
Kuoria en ole kokeillut, koska hyviä ei ole tullut vastaan.

Sormet kuivuivat juu. Erityisesti pikkusormi, johon puhelin nojaa ja etusormi, joka on tuossa sivussa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 706
Kuoria en ole kokeillut, koska hyviä ei ole tullut vastaan.

Sormet kuivuivat juu. Erityisesti pikkusormi, johon puhelin nojaa ja etusormi, joka on tuossa sivussa.
Aivan ymmärrän nyt ehkä paremmin.

Olen itse kuorina käyttänyt Spigenin thin fittejä tai vastaavia Nillkiniltä. Nyt kolmosen kanssa kun odottelen, niin otin Googlen omat kun muita ei vielä saa.
Google Pixel | Spigen Inc.
Nillkin Super Frosted Shield Matte cover case for Google Pixel 2 XL
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 384
Viestejä
4 159 393
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom