Google One pilvitallennus 100 gt maksullinen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rxd
  • Aloitettu Aloitettu

Rxd

BANNATTU
BANNED
Miten käy kuville ja videoille jos maksun keskeyttää. Poistetaanko kaikki kuvat vai jääkö ne sinne, vai onko siinä jokin aikaraja?

Tiedostot jää, ei voi ladata lisää.
Tuolta ylemmästä luin että niitä ei poisteta heti. Mutta mikähän se aika on että kauanko aikaa siinä on uudelleen aktivoida one plussa. Etteivät kaikki +50 gigaa valokuvia sitten katoa yhtäkki vaikka maksamattomuuten takia.

Tuolta ylemmästä luin että niitä ei poisteta heti. Mutta mikähän se aika on että kauanko aikaa siinä on uudelleen aktivoida one plussa. Etteivät kaikki +50 gigaa valokuvia sitten katoa yhtäkki vaikka maksamattomuuten takia.

Kaksi vuotta tuon Googlen linkin mukaan:

Tärkeää: Jos tilisi on 1.6.2021 jälkeen käyttämättä vähintään kaksi vuotta tai jos sen tallennuskiintiö pysyy tuon ajan ylittyneenä, kaikki sisältösi saatetaan poistaa.

• Tykkää
Reactions: Rxd
Heitetään tämä tänne........

Uusi tilausmalli tullut tarjolle Oneen: 400Gt ja AI Plus. Mielestäni järkevästi hinnoiteltu kokonaisuus 50 EUR/vuosi tai 5 EUR/kk. Itsellä ollut tuo Google One 200Gt tilaus ( 30 EUR/vuosi) niin tuohon nähden ihan houkutteleva vaihtoehto.

1781062052340.png

Heitetään tämä tänne........

Uusi tilausmalli tullut tarjolle Oneen: 400Gt ja AI Plus. Mielestäni järkevästi hinnoiteltu kokonaisuus 50 EUR/vuosi tai 5 EUR/kk. Itsellä ollut tuo Google One 200Gt tilaus ( 30 EUR/vuosi) niin tuohon nähden ihan houkutteleva vaihtoehto.

1781062052340.png
Juuri etsinnässä, 300-400 gigaa riittää.
Tulee otettua.

Toki itselle tarjottiin pari päivää sitten al pro tilausta 3kk etuhintaan olikohan 6e/kk, 5t tallennustilaa (mutta sitten hyppy 23e/kk), eli se nyt kesän yli.

Mutta kiitos vinkistä, tuo lähtee tilaukseen.

Itse kyllä siirtäisin ihan varmuuden vuoksi tiedostot johonkin muualle turvaan tilauksen lopetettaessa vaikka Google muuta sanoisikin. Googlella on täysi valta kaikkeen toimintaansa ja saattaa yht'äkkiä vaikka vaan muuttaa omia ehtojaan ja poistaa datat tai tehdä niillä ihan mitä katsoo parhaaksi. Itse ainakin arvostan kotimaista ja mietin joskus tilauksen ottamista Elisa Pilvilinnasta.

Jossainmäärin /Cstä ettei tuohon sisälly sähköpostia, vaan se pitää tilata erikseen 8e/kk
Tämä on kieltämättä totta mutta itselläni on juurikin Elisan sähköposti ja ollut jo kauan ja arvostan tässäkin asiassa kotimaisuutta + "legendaarista" nic.fi -päätettä sähköpostissa, koska olen niin retro, niin retro.

Itse otin käyttöön tuon Google One 100gigan tilan 3kk ilmaiseksi, kun 15gigan ilmainen tila loppuu aika pahasti kesken. Sen sai Google Pixel 9A mukana. Eikä olisi paha kuitenkaan 1.99€/kk

Statistiikka

Viestiketjuista
311 168
Jäsenet
83 996
Uusin jäsen
jope2

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom