• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Google Nest Mini 2nd generation 19€

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 158
Myös muita Nest-tuotteita on alennuksessa:

Alkuperäinen Google Home Mini oli hajoamassa (ledit jäi päälle yöksi), niin piti ostaa tuollainen. Ostinkin Nest Hub 2nd Gen ja toistaiseksi tyytyväinen. Joskus vielä se tippuu lattialle ja näyttö menee rikki ja sitten en ole.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
569
Onko voimassa olevaa alennuskoodia, jolla saa ilmaiset tomituskulut?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 671
Nest Hub kakkosetkin 49€/kpl:

Oikein näppärä infopaneeli Home Assistantille. Itse pidän hubia paljon parempana vaihtoehtona minille, pelkästään äänenlaadussa on hurja ero.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
569
Nest Hub kakkosetkin 49€/kpl:

Oikein näppärä infopaneeli Home Assistantille. Itse pidän hubia paljon parempana vaihtoehtona minille, pelkästään äänenlaadussa on hurja ero.
Kiitos vinkistä. Laitoin tulemaan. Mikäs on ajantasaisin ja kätevin tapa saada Home Assistant Nest Hubin kanssa skulaamaan?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
213
En ainakaan musiikiin kunteluun tota kelloa voi suositella, alapään taajuudet uupuu lähes täysin. Meillä on noita kaksi kappaletta lasten herätyskelloina ja iltasatuja varten, siihen aivan täydelliset kapistukset. Vanhempi poika käyttää myös kaikkiinn mahdollisinn "ok google" kysymyksiin tehokkaasti ja ohjaa huoneensa valoja sillä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 247
Nest Hub kakkosetkin 49€/kpl:

Oikein näppärä infopaneeli Home Assistantille. Itse pidän hubia paljon parempana vaihtoehtona minille, pelkästään äänenlaadussa on hurja ero.
Kiitos. Pitikin tilata tuo makuuhuoneeseen, tosin saattaa löytää paikkansa muualtakin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
76
Nest Hub kakkosetkin 49€/kpl:

Oikein näppärä infopaneeli Home Assistantille. Itse pidän hubia paljon parempana vaihtoehtona minille, pelkästään äänenlaadussa on hurja ero.
Noissa on loistava unen seurantatoiminto.
 
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
271
Next hub selkeästi parempi kaikin puolin. Puolisolla oli toi smart clock ja korvattiin se nest hubilla. Noita hubeja on nyt joka huoneessa kotona yksi paitsi olkkarissa, jossa muu ratkaisu ja keittiössä jossa 10 tuuman näytöllä oleva google assistant.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 247
Vaikuttaa kyllä hyvältä laitteelta tuo Nest Hub, näytössä resoluutiokin riittävä tuumiin nähden. Vasta tutustumisvaiheessa mutta toistaiseksi hintansa arvoinen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 088
Viestejä
4 207 943
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom