Google mapsin street view video

Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
18
En oikein parempaa paikkaa keksinyt kysyä tätä itseäni askarruttanutta asiaa.
Onkohan mapsissa mahdollista tehdä virtuaalimatkaa, niin että kone pyörittää videon. Eli jos haluan vaikka matkustaa Turusta Poriin, klikkaan molemmat määnpäät ja katson videon matkasta? Vielä jos tämän nopeutta pystyisi säätämään niin olisi helppo suunnitella vaikka pohjoisnorjan reitit valmiiksi, mitä haluaa nähdä ja mihin mennä. Klikkaamalla sitä kuvanäkymää käsin aina eteenpäin menee hermo äkkiä.

Vai onkohan tämmöinen ominaisuus vakiona mutta en vaan osaa käyttää. :rofl:
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
18
Kiitos. Ei onnistu minun taidollani, mutta kiva tietää että on jotenkin mahdollista. Toivottavasti joskus tulisi helpompi tapa.
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
18
Tee itse vastaava ja anna ilmaiseksi kaikkien käyttöön, jos rahastus tuntuu pahalta
Ei, en minä sillä. Olen ihan valmis maksamaan jos joku sen tekis. Tuo tuntuu vieläkin hieman kömpelöltä, pyytää APIt (mitä ne ikinä onkaan) Googlelta ja ladata niitä johonkin toisaalle ja sit säätää ja vääntää kaikkea.

Mikäli Google, tai joku toinen osapuoli tekisi valmiiksi täysin toimivan softan voin kyllä maksaa sen käytöstä. Tällä hetkellä tilanne on, ettei oikein kukaan tee sitä, kun Google haluaa niin ison korvauksen street view datasta, jos ymmärsin oikein. Minua harmittaa siis Googlen ahneus, joka estää sovelluksen järkevän kehittämisen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 435
Viestejä
4 199 473
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom