Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida suomessa olla yhtäkään huoltoa joka tuota huoltaa, eikä Googlekaan tuota ota huoltoon, ainakaan takuun puitteissa kun puhelin ei ole täällä myynnissä.Näyttää tosi hyvälle.
Olen nyt jenkeissä, jos käyn tuon hakemassa BestBuy:sta https://www.bestbuy.com/site/google...e-unlocked-just-black/6347785.p?skuId=6347785
niin missä on lähin takuuhuolto Suomessa? Vai onko vain perävalotaakuu jenkeistä ostetulle tuotteelle?
Kyllä mä tuohon hintaan ostaisin mielummin Oneplussan verkkokaupasta 8/256GB mallin normi OP7, samaan hintaan kuitenkin puhelimetNyt on luuri myynnissä verkkokauppa.comissa!
Kyllä mä tuohon hintaan ostaisin mielummin Oneplussan verkkokaupasta 8/256GB mallin normi OP7, samaan hintaan kuitenkin puhelimet![]()
Harmi vain kuin omat saksan amazonista niin huonot aikaisemmat hiustenrepimiskokemukset, että semmosta.Luuria saa myös Saksan Amazonista 400-500e. Piti laittaa yksi tulemaan.![]()