• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Glorious Model O 2 Wireless & Model I 2 Wireless 69,90€

-is2-

╭∩╮ʕ•ᴥ•ʔ╭∩╮
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
349
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
1 095
Itsellä ollut ykkösversiosta parikin näitä Gloriouksia, langattomana ja langallisena. Helppo suositella kyllä. Nyt vaan alkanut iltojen hämärtyessä hieman häiritsemään tuo kliksutteluääni, otetaankin vastaan suosituksia hiljaisemmista vastaanvantyylisistä hiirulaisista :rolleyes:
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
84
Itsellä ollut ykkösversiosta parikin näitä Gloriouksia, langattomana ja langallisena. Helppo suositella kyllä. Nyt vaan alkanut iltojen hämärtyessä hieman häiritsemään tuo kliksutteluääni, otetaankin vastaan suosituksia hiljaisemmista vastaanvantyylisistä hiirulaisista :rolleyes:
Samaa itsekin etsin. Kumma ettei ole hiirtä jossa olisi lähes äänetön klikkaus ja 4 näppäintä peukalolle. Neljä siksi että saisi helposti selattua tabeja vasemmalle/oikealle ja niiden historiassa vielä eteen/taakseppäin. Tämä kaikki vielä sellaisessa hiiressä joka antaa käden olla pystymmässä asennossa, että luut yläraajassa saisi olla rennommassa asennossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 401
Samaa itsekin etsin. Kumma ettei ole hiirtä jossa olisi lähes äänetön klikkaus ja 4 näppäintä peukalolle. Neljä siksi että saisi helposti selattua tabeja vasemmalle/oikealle ja niiden historiassa vielä eteen/taakseppäin. Tämä kaikki vielä sellaisessa hiiressä joka antaa käden olla pystymmässä asennossa, että luut yläraajassa saisi olla rennommassa asennossa.
Menee hieman toki ohi aiheen, mutta itse olen ratkaissut tuon bindaamalla edellinen/seuraava välilehden hiiren rullan sivuttaispainikkeisiin.
Tämä tosin ei tietenkään onnistu ellei hiirestä kyseisiä painikkeita löydy, mutta ainakin G900/G903/G502X toimii (eli kaikki infinite scroll mallit).

Pelihiirissä hiljainen klikkaus taitaa olla harvinaisuus, klikkaus kun antaa ns. enemmän palautetta.
MX Master 3S ainakin erikseen mainostetaan hiljaisilla kytkimillä.
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
460
Samaa itsekin etsin. Kumma ettei ole hiirtä jossa olisi lähes äänetön klikkaus ja 4 näppäintä peukalolle. Neljä siksi että saisi helposti selattua tabeja vasemmalle/oikealle ja niiden historiassa vielä eteen/taakseppäin. Tämä kaikki vielä sellaisessa hiiressä joka antaa käden olla pystymmässä asennossa, että luut yläraajassa saisi olla rennommassa asennossa.
OT: Et ehkä hyväksy tätä ratkaisuksi, mutta itse käytän StrokesPlus nimistä sovellusta winukalla noihin toimintoihin. Oikea hiirennappi pohjassa hiiren rullaa pyörittämällä liikun välilehdissä. Oikea hiiren nappi pohjassa hiiren liikuttaminen vasemmalle tai oikealle etenee selainikkunan historiassa (kuvittele kosketuseleet).

Samat eleet ja komennot saa toimimaan file managerissa ja kaikissa koneelle asennetuissa selaimissa. StrokesPlussalla vain mielikuvitus on rajana ja itselläni on käytössä lukuisia muitakin järjestelmän käyttöä tehostavia toimintoja. Macilla sitten MacGestures hoitaa saman mutta ei aivan yhtä hyvin.

EDIT: muita conffaamiani eleitä on esimerkiksi välilehden sulkeminen oikea hiiren nappi pohjassa ja hiiren liikutus alaspäin, ja suljetun välilehden avaaminen oikea nappi pohjassa hiiren liikutus ylöspäin.
 
Liittynyt
25.03.2018
Viestejä
56
Itsellä ollut I2 malli puolen vuoden ajan ja olen ollut ihan tyytyväinen. Itse valitsin kyseisen hiiren lähinnä ergonomian takia, esim. tuntuu paremmalta omaan käteen kuin Logitech G502. Lisäksi radio ja Bluetooth välinen valinta plussaa, jos käyttää useammalla laitteella.
 

-is2-

╭∩╮ʕ•ᴥ•ʔ╭∩╮
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
349
Samaa itsekin etsin. Kumma ettei ole hiirtä jossa olisi lähes äänetön klikkaus ja 4 näppäintä peukalolle. Neljä siksi että saisi helposti selattua tabeja vasemmalle/oikealle ja niiden historiassa vielä eteen/taakseppäin. Tämä kaikki vielä sellaisessa hiiressä joka antaa käden olla pystymmässä asennossa, että luut yläraajassa saisi olla rennommassa asennossa.
Olen ollut kahden hiiren loukussa jo pidempään, pöydällä istuu G604 jos tarvii nappeja ja loputonta skrollausta ja sitten joku kevyempi nopeita pelihetkiä varten.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 548
Viestejä
4 203 682
Jäsenet
70 917
Uusin jäsen
Zlama

Hinta.fi

Ylös Bottom