• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Glorious GMP 2 Edgeless -kangaspelihiirimatto - 3XL 9,90€ / Power

Tuote: Glorious GMP 2 Edgeless -kangaspelihiirimatto - 3XL
Tarjoushinta: 9.90 €
Normaalihinta: ~49 €
Kauppa: Power
Voimassa: 02.06. - 22.06. LOPPU?
Linkki
: Glorious GMP 2 Edgeless -kangaspelihiirimatto - 3XL - Power.fi

Kommentti tarjouksesta:
Laitoin pari tilaukseen koska isompaa hiirimattoa haussa. Tässä koko on (1220 x 610 mm) mikä kattaa enemmän pöydästä. Kangaiset ovat omaan heiluteluun toimineet.

Viimeksi muokattu:
Kiitos! Juuri tällaista olen metsästänyt jo parisen viikkoa. Entinen on jo aivan mutkalla. Laitoin kolme tilaukseen, niin onpahan vuosiksi mattoja.

Kiitoksia bongauksesta! Edellinenkin on tarjousmatto on vielä paketissaan, kun ei ole löytänyt tietään pöydälle asti. Onpahan jälkikasvun koneelle omansa ja itelle spare.

Yksi oli liian lyhyt peitoksi. Piti ostaa kaksi tai varpaat paleltuu.

Olisiko ollut hintavirhe joka korjattiin poistamalla tuote? 82% alennus oli aika kova.
En tiedä. Itse ostin muinoin gigantista/powerista 2 hiirimattoa. Semmonen pitkulainen ja toinen oli neliönmallinen ja ne oli kans silloin jollain 5e hinnalla.
Mutta olisihan tuollainen 1 kokonainen ollut kivempi kuin 2 erillistä, toisen päällä pidän käsiä kun kirjoitan näppiksellä ja toinen sitte hiirelle ja kahvikupille.

/Piranha merkkinen hiirimattoja oli toki silloin ne alennuksessa olevat.

1748891159959.png

En tiedä. Itse ostin muinoin gigantista/powerista 2 hiirimattoa. Semmonen pitkulainen ja toinen oli neliönmallinen ja ne oli kans silloin jollain 5e hinnalla.
Mutta olisihan tuollainen 1 kokonainen ollut kivempi kuin 2 erillistä, toisen päällä pidän käsiä kun kirjoitan näppiksellä ja toinen sitte hiirelle ja kahvikupille.

/Piranha merkkinen hiirimattoja oli toki silloin ne alennuksessa olevat.

1748891159959.png
Tämä tarjouksen matto oli suunnilleen 4 kertaa leveämpi ja 2 kertaa korkeampi. Vastaa suunnilleen 8 noita Piranha mattoja.

Tämä olisi ollut just passelin kokoinen itselle, pystysuunnassa nykyinen 40cm sheath jää vähän lyhyeksi välillä ja olisi ollut arvokkaat parikytä senttiä.
No onneksi riittää sitten osalle spareja jemmailtavaksi...

Mulle kanssa tuli viesti, että ovat matkalla paikalliseen liikkeeseen. Edellisessä viestissä kertoivat, että olivat tilanneet tuotteita keskusvarastoon tjsp.

Minä tilasin näitä kaksi ja molemmat tuli omina lähetyksinään. En tosiaa tilatessa tajunnut, että nämä on 3XL:n mattoja. Isot on siis. Nätisti sai hyvillä saksilla hieman lyhennettyä

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
279 040
Jäsenet
77 888
Uusin jäsen
Alepa_X

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom