Kävin katsomassa tämän ja tykkäsin. Ei tietenkään ykkösen veroinen mutta todella viihdyttävä silti. Hyvä että kohta 87-vuotias Ridley Scott vielä ohjaa näin isoja elokuvia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin katsomassa tämän ja tykkäsin. Ei tietenkään ykkösen veroinen mutta todella viihdyttävä silti. Hyvä että kohta 87-vuotias Ridley Scott vielä ohjaa näin isoja elokuvia.
Itse tykkään ykkösestä. Se voitti myös aikanaan parhaan elokuvan Oscarin joten ei tuntunut todennäköiseltä että tämä uusi yltää samalle tasolle. Tämä on aika samanlainen kuin eka osa.Miksi "ei tietenkään"? Miksi ei voisi olla ykkösen veroinen? Itse en ole katsonut kakkosta mutta ykkösestä en erityisemmin piitannut. Ajattelin että jos tämä ei liikaa muistuta ykköstä, voisi kokeilla...
Trailerin tietokonetehosteet on hirveetä kuraaMiksi "ei tietenkään"? Miksi ei voisi olla ykkösen veroinen? Itse en ole katsonut kakkosta mutta ykkösestä en erityisemmin piitannut. Ajattelin että jos tämä ei liikaa muistuta ykköstä, voisi kokeilla...