Myydään GL.iNet Slate AX matkareititin (Espoo)

Tuote: GL.iNet Slate AX Slate AX (GL-AXT1800) Wi-Fi 6 Gigabit Wireless Travel Router
Hinta: 95e / tarjoa
Tuote ostettu (mistä ja milloin): GL.iNet verkkokauppa joulukuu 2024
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä
Muuta huomioitavaa: Täysin uusi ja avaamaton paketti. Myydään tarpeettomana. Palautusrumbasta joutuisi maksamaan itse postitukset joten mieluummin myyn tätä kautta.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo. Kulkeutuu mahdollisesti Rovaniemelle jos aikataulut natsaa.
Toimitustapa: Posti/Nouto
Maksutapa: mobilepay

Viimeksi muokattu:
Satuin törmäämään näihin tuotteisiin just nyt joulun alla - reissussa ainaisten yhteyshaasteiden kanssa. En ole vielä varma, hankinko, mutta tämä sun myynnissä oleva näyttäisi yhdeltä vaihtoehdolta, jos päädyn näihin.

Kiinnostaa tietää, miksi päädyit tuohon Slateen tämän vastaavan sijaan:
Beryl AX (GL-MT3000)

Niissä on joitain ominaisuuseroja, mutta en itse huomannut mitään kovin merkittävää omien tarpeiden osalta. Paitsi, että tuo Slate on sen pari kymppiä kalliimpi.

Satuin törmäämään näihin tuotteisiin just nyt joulun alla - reissussa ainaisten yhteyshaasteiden kanssa. En ole vielä varma, hankinko, mutta tämä sun myynnissä oleva näyttäisi yhdeltä vaihtoehdolta, jos päädyn näihin.

Kiinnostaa tietää, miksi päädyit tuohon Slateen tämän vastaavan sijaan:
Beryl AX (GL-MT3000)

Niissä on joitain ominaisuuseroja, mutta en itse huomannut mitään kovin merkittävää omien tarpeiden osalta. Paitsi, että tuo Slate on sen pari kymppiä kalliimpi.
Joo eli nimenomaan myyn tämän koska hankin sittenkin Beryl AX:n koska se on hieman pienempi ja mun käyttötarkoitukseen (bändin digimikseriin) parempi sen takia. Sikahyvä laite sekin ja tämä varmaan aivan yhtä paitsi että hitusen isompi.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
262 650
Jäsenet
75 005
Uusin jäsen
laaseri-erkki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom