Ginit

En löytänyt gineille omaa ketjua, joten loinpa sellaisen.

Löytyykö tältä foorumilta muita ginin ystäviä, suosituksia gineille ja/tai giniä sisältäville drinkeille?

Olen yrittänyt metsästää täydellistä gin&tonicia ja tähän mennessä lähimmäksi olen päässyt japanilaisella 135 East Hyogo Dry Ginillä, Fever-Tree Mediterranean Tonicilla ja sitruunanviipaleilla.

Itselläni parhaiten on toiminut Hendrick's Gin ja Fever-Tree Indian Tonic + Limen mehu ja viipaleet.

Meillä G&T: Bombay Sapphire (47%) + jääpalat, Fentimans (Premium Indian Tonic sekä Rose Lemonade vaimolla) ja sitruunan viipale (valmiina pakkasessa).

Negroni :love:

Meillä G&T: Bombay Sapphire (47%) + jääpalat, Fentimans (Premium Indian Tonic sekä Rose Lemonade vaimolla) ja sitruunan viipale (valmiina pakkasessa).

Negroni :love:

Fentimansia löytyy kaapista, mutta Bombay Sapphire puuttuu. :D

Aika ujolta oma viinakaappi näyttää vielä ginien osalta:

IMG_7796.jpeg

Olin jossain vaiheessa (tai olen varmaan vieläkin) jossain brittiläisessä Gin-ryhmässä facebookissa. Muistan useamman henkilön kehuneen eri ginejä sellaisenaan, mutta menee ihan samaan kategoriaan kuin jos joku väittää tykkäävänsä jallusta. Ei sellaisen ihmisen mielipidettä makuasioissa voi enää ottaa tosissaan.

G&T on omia lempparidrinkkejä, mutta aika vähän niitä tulee kokeiltua erilaisina versioina kotikeittiössä. @HK_Blues hyllyssäkin näkyvä Gunpowder Irish Gin + Fentimans (koska tottumus, eikä empiirisen testauksen tulos) + mustapippuri + appelsiini (ihan pieni pala ja niin että siinä on maksimissaan vain aavistus hedelmälihaa) on kuitenkin se oman maltillisen kokeilun huipentuma.

Toimii myös niin päin, että makeampi gini ja enemmän maustetta, esim rosmariinia pink giniin.

Monkey 47 tuli muuten usein vastaan suosituksissa tuossa ryhmässä. Ehkä ostan sitä seuraavaksi.

Statistiikka

Viestiketjuista
290 359
Jäsenet
79 754
Uusin jäsen
roopelylyoja

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom