• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Gigantti Redi (Helsinki) avajaiset

Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
408
Tuote: Monenlaisia tekniikan tuotteita avajaishintaan ja vain myymälässä.
Kauppa: Gigantti Redi
Voimassa: 29.9. - 2.10.
Linkki: Gigantti kuvasto

Kommentti tarjouksesta:
Rajattu erä tarjouksia esim. iPhonet -15% alella, Macbookit -20%, gaming tuotteet (koneet, näytöt) -25% jne.
Alessa myös rajattu erä telkkareita mm. OLED (LG C1 55" 799e ja 65" 1111e) tai budjettimalleja Samsung 75" Q60A 799e.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
184
Minua hämää nuo jokaisen "kaikki"-maininnan kohdalla olevat pikkupräntit.

Kaikki Macbookit -xx % *
Kaikki Windows kannettavat -xx % *
Kaikki Chromebookit -xx % *

* Tarjous koskee valikoimaa normaalihintaisia tuotteita
Eli onkohan tuo "kaikki" nyt sitten kuitenkin vain joku pari yksittäistä kamppista varten valittua mallia?
 
Liittynyt
09.07.2022
Viestejä
43
Onko tuo airfryer mitenkä laadukas? Onko 1,5l tilavuus tarpeeksi 1-2 henkilölle?
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
47
LG 48" C2 4K OLED 999e mistä 100e cashback 2.10 saakka. Tosi kova tarjous.
 

ZKT

Liittynyt
23.01.2020
Viestejä
33
Tuon Samsung Galaxy S22 tarjouksen kohdalla mainittu vain että "rajoitettu erä". Suurimmassa osassa muista tarjouksista mainittu kumminkin tarkka erä 2-300kpl väliltä joten minkäköhän kokoista erää tuo maininta tarkoittaa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
326
Onko tuo airfryer mitenkä laadukas? Onko 1,5l tilavuus tarpeeksi 1-2 henkilölle?
Yhdelle menee.. Kahdelle alkaa olee nafti. Parempi lopputulos tulee myös kun ei ole ihan täyteen ahdettu. Vaimo oli ostanut hyviin samanlaisen Rustasta 20e:llä.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 669
Onko tuo 66€ pois Dyson V8 Absolutesta ihan varteenotettava vai pitäiskö katsella muuta? Uutta (varsi-)imuria metsästämässä ja jäi nyt tuoreen "Dyson Days" -kampanjan osalta hankkimatta V8 Motorhead hintaan 279€, mutta tuossa tuleekin sen verran sälää mukana, että olisi sen n. 50€ arvokkaampi.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
56
Onko tuo 66€ pois Dyson V8 Absolutesta ihan varteenotettava vai pitäiskö katsella muuta? Uutta (varsi-)imuria metsästämässä ja jäi nyt tuoreen "Dyson Days" -kampanjan osalta hankkimatta V8 Motorhead hintaan 279€, mutta tuossa tuleekin sen verran sälää mukana, että olisi sen n. 50€ arvokkaampi.
Nämä oli juuri Kuluttaja-lehdessä testissä. Voit tästä tutkailla Varsi-imurit - Kuluttaja.fi
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
493
Onko tuo 66€ pois Dyson V8 Absolutesta ihan varteenotettava vai pitäiskö katsella muuta? Uutta (varsi-)imuria metsästämässä ja jäi nyt tuoreen "Dyson Days" -kampanjan osalta hankkimatta V8 Motorhead hintaan 279€, mutta tuossa tuleekin sen verran sälää mukana, että olisi sen n. 50€ arvokkaampi.
Mulla on toi Absolute V8 ja hyvin on pelitellyt pari vuotta. Ainakin tälläiseen kaksioon ihan kelpo, mutta hirveä suuressa asunnossa akunkesto voisi olla vähän turhan heikko. Tota myydään Gigantin verkkokaupassakin 359€ hintaan, jos ei halua lähteä jonottelemaan.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
959
Itsellä kuoli Dysonista akku parissa vuodessa, ei ota virtaa vastaan pätkääkään...jos vaikka Electroluxia seuraavalla kerralla sitten.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
259
Minua hämää nuo jokaisen "kaikki"-maininnan kohdalla olevat pikkupräntit.



Eli onkohan tuo "kaikki" nyt sitten kuitenkin vain joku pari yksittäistä kamppista varten valittua mallia?
Soitin asiakaspalveluun koskien macbookkeja, vastaus oli että kaikki normaalihintaiset macbookit -20%
 
Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
1 900
Soitin asiakaspalveluun koskien macbookkeja, vastaus oli että kaikki normaalihintaiset macbookit -20%
No sehän siinä on, voivat laittaa minkä vain haluamansa mallin 5% alennukseen ja sen jälkeen se ei sisälly tuohon.

Lisäksi se todennäköisesti koskee vain malleja joita heillä on varastossa, eli ei voi tietää onko esim. MBP koneita 1TB levyllä (joita kyllä löytyy monista Giganteista).

Mut kai sitä pitää mennä yrittämään, kuinkahan paljon noihin muodostuu aamusta jonoa?
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 669
Ketään TechBBS:stä jonossa? Aivan helvetillisesti sakkia. Kestäny jo 30min ihan vain, että siirtyi 30 henkeä myymälään asti ja ennen mua taitaa omien laskujen mukaan olla 150kpl.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
326
Itse mielellään kuulen jos S22 ei ole rajoitettu erä, jolloin kerkeisi hakea myös töiden jälkeen.
 
Liittynyt
26.08.2020
Viestejä
55
Kävin myös itse pyörähtämässä paikan päällä ja totesin että ei riitä oma aika jonottamiseen. Jono jatkui pitkälle metroa päin. (Mitenhän tuotteitakaan on jäljellä häntäpäähän):hmm:
 

ZKT

Liittynyt
23.01.2020
Viestejä
33
Oliko tuosta s22 tietoa että oliko pieni erä vai enemmänkin?
Pitäisi olla iso erä mikä mitoitettu kestämään koko avajaiset. Ainakin sen mukaan mitä KKV:n sivuillla lukee.

Kun mainos on julkaistu, sinulla on oikeus odottaa, että tarjoustuotetta on saatavilla. Mainostajan on etukäteen varmistettava, että tuotteita riittää koko tarjousajan.

Jos tarjoustuote loppuu kesken eikä markkinoinnissa ole kerrottu tarjouksen koskevan vain tiettyä kappalemäärää

  • voit esittää mahdollisuutta saada tuote myöhemmin tarjoushintaan tai annettava vastaava tuote tilalle
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2020
Viestejä
1
Kävin ostamassa tuon S22, voi olla myyntipuhetta mutta myyjä sanoi että on 7 vihreätä S22 puhelinta enää jäljellä kun lukitsi sen minulle. Itse menin jonoon 7.45, pääsin myymälään joskus vähän ennen kymmentä ja sitten pitkä jono kännykkätiskille (100 tyyppiä) joten koko hommaan meni melkein 4 tuntia. Jonoa oli myös tuolloin ulko-ovella ihan riittämiin. Onneksi ei sentään kassajonoon tarvinnut erikseen mennä, kun puhelimen sai maksaa kortilla suoraan kännytiskille.

Oli myös lisävalue, kun heidän lahjakorteissaan oli jotain bugia niin sen 200€ sai alennuksena, eli 399€ noista raudoista (tosin kello ja kuulokkeet tulevat myymälään noudettavaksi myöhemmin). Kiitokset vinkkaajalle!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
193
Kävin ostamassa tuon S22, voi olla myyntipuhetta mutta myyjä sanoi että on 7 vihreätä S22 puhelinta enää jäljellä kun lukitsi sen minulle. Itse menin jonoon 7.45, pääsin myymälään joskus vähän ennen kymmentä ja sitten pitkä jono kännykkätiskille (100 tyyppiä) joten koko hommaan meni melkein 4 tuntia. Jonoa oli myös tuolloin ulko-ovella ihan riittämiin. Onneksi ei sentään kassajonoon tarvinnut erikseen mennä, kun puhelimen sai maksaa kortilla suoraan kännytiskille.

Oli myös lisävalue, kun heidän lahjakorteissaan oli jotain bugia niin sen 200€ sai alennuksena, eli 399€ noista raudoista (tosin kello ja kuulokkeet tulevat myymälään noudettavaksi myöhemmin). Kiitokset vinkkaajalle!
Onko tietoa milloin ekat jonottajat menneet tai kui pitkä jono oli 7:45? Ois vähän kiinnostellut A95K mut ois varmaan aika aikasin pitäny mennä et ekana jonossa. Näitäkin oli vain 2 tarjolla.
 
Liittynyt
12.07.2021
Viestejä
17
Menin aamulla 6.50 jonoon ja jo silloin edellä oli ainakin 50 henkeä. Kun pääsin sisälle kännykkätiskille oli alle 30 henkeä jonossa ennen minua. Silloin ei oltu myyty vielä yhtään kännykkää järjestelmien ongelmien takia ja jono etenikin aluksi todella hitaasti. Siitä sitten kassalle uuteen jonoon ja ulkona olin joskus 9.15. Mukaan tarttui S22, iPhone 14 pro, Acer nitro 27", eli ihan tyytyväinen voi olla reissuun.
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
416
Onkohan noita S22 luuri settejä enää tuola hinnalla?
Kiinnostaisi kyllä ja ei ollut erän kokoa tuossa mainittu niin saakohan tilattua varastosta vaikkei heti kouraan saisikaan.
 
Liittynyt
28.04.2019
Viestejä
5
Olin jonossa vähän ennen kasia ja pitkä monen tunnin jonotus oli. Kun pääsin palvelupisteelle, S22-puhelimia oli varastossa enää vihreitä. Myyjät kuitenkin saivat vielä myydä ainakin silloin muitakin värejä myöhemmin noudettavaksi. En tiedä kuinka kauan jatkuu. Kuulemma tosi suosittu tarjous oli, ja vaikutti ettei siellä oltu varauduttu noin suuriin jonoihin. Pullonkaulana oli juuri puhelimien palvelupiste.
 
Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
1 900
Mitenkäs tämä toimiikaan?
Kysyin onko heillä kyseistä mallia, vastasi että ei, mutta voi tilata. Ihmettelin, mutta sanoin että tilataan sitten.

Maksoin koneen, ja kuitti tuli sähköpostiin. Arviolta viikko menee, enkä tajunnut kysyä miten toimitus… tod näk nouto joka sopii mulle ihan hyvin.
 
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
268
Kysyin onko heillä kyseistä mallia, vastasi että ei, mutta voi tilata. Ihmettelin, mutta sanoin että tilataan sitten.

Maksoin koneen, ja kuitti tuli sähköpostiin. Arviolta viikko menee, enkä tajunnut kysyä miten toimitus… tod näk nouto joka sopii mulle ihan hyvin.
Varmaan lisälaitteet tulee kans myöhemmin ja lahjakortti heti vai miten?
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
416
Päivitys.
Klo 15:45 olin Gigantissa ja tunnin joutui jonottamaan. Eli luurin sai tilattua missä värissä tahansa ja 200€ lahjakortin pystyi käyttämään puhelimeen. Eli Samsung Watch 4 44mm(musta)+ Galaxy buds live(musta) + s22 yht 399€ vaikka menin näin ”myöhään”.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.04.2018
Viestejä
510
Tietoa saako noita -25 % "Gaming" kategorian tuotteita tilauksella vai ainoastaan hyllyssä olevia?
 
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
15
Mites onko kukaan käynyt näin iltasella ja onko vielä mahdollisuus ostaa toi Samsung luuri?
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
416
Mites onko kukaan käynyt näin iltasella ja onko vielä mahdollisuus ostaa toi Samsung luuri?
Puhelinta varmaankin saa koko kampanjan ajan sunnuntaihin asti tuohon 600€ hintaan, mutta nuo lisähärpäkkeet oli epämääräisesti merkattu vain että Rajoitettu erä eli niistä on vaikeampi sanoa. Oma spekulaatio on että koska Gigantti tarjoaa Watch 4 + buds tarjousta myös muissa Giganteissaan tämän viikon niin se tuskin myöskään loppuu. Tuo 200€ lahjakortti tarjous on oikeastaan ainut mikä voi loppua.
 
Liittynyt
13.02.2018
Viestejä
129
15 min sitten sai vielä S22 diilin. Lahjakortti tuli erikseen eli bugi oli ilmeisesti korjattu
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 228
Viestejä
4 195 133
Jäsenet
70 876
Uusin jäsen
flegmatik

Hinta.fi

Ylös Bottom