gojirra
Tukijäsen
Terve !
Ensialkuun: Omat koneeni aina kasannut ja kasaan tulevaisuudessa.
Tehtäväkseni on annettu hommata tutulle tietokone fiksuun hintaan jolla pyörii fortnitet sunmuut nykyajan pelit.
Tarkoitus oli odotella blackfriday diilejä ja toivoa että joulupukin konttiin saataisiin kone kasailtua.
Silmääni osui gigantin sivuja päivitellessäni tälläinen paketti:
Eikös tossa paketissa ole aika pirun hyvä hintalaatusuhde ? Vai olisiko vielä huomattava etu kasata kone itse ?
Minun mielestä vähän haiskahtaa siltä että tässä gigantti yrittää myydä todella pienellä katteella "vanhat" paketit pois.
Ensialkuun: Omat koneeni aina kasannut ja kasaan tulevaisuudessa.
Tehtäväkseni on annettu hommata tutulle tietokone fiksuun hintaan jolla pyörii fortnitet sunmuut nykyajan pelit.
Tarkoitus oli odotella blackfriday diilejä ja toivoa että joulupukin konttiin saataisiin kone kasailtua.
Silmääni osui gigantin sivuja päivitellessäni tälläinen paketti:
Acer Predator Orion 3000-620 pelitietokone - Gigantti verkkokauppa
Acer Predator Orion -pelitietokone tarjoaa käyttöösi järisyttävää suorituskykyä. Se on varustettu 10. sukupolven Intel-prosessoril
www.gigantti.fi
Eikös tossa paketissa ole aika pirun hyvä hintalaatusuhde ? Vai olisiko vielä huomattava etu kasata kone itse ?
Minun mielestä vähän haiskahtaa siltä että tässä gigantti yrittää myydä todella pienellä katteella "vanhat" paketit pois.
Viimeksi muokattu: