Myydään Gigabyte z87x-d3h, i7-4770k, 4x4gb hyperx 1600mhz ddr3 ram (Raahe)

Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
152
Tuote: otsikko
Hinta: 80€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2020 facebook
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei, ei
Muuta huomioitavaa: Pelikäytöstä poistettu näytönohjaimen hajottua. Toimiva setti.

Prossu varattu
emo ja muistit kaupan vielä. jäähyn pidänkin itselläni...


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Raahe
Toimitustapa: Nouto, posti
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto


Kuva:
 

Liitteet

  • IMG_20240713_134740.jpg
    IMG_20240713_134740.jpg
    283,6 KB · Luettu: 29
  • IMG_20240713_134743.jpg
    IMG_20240713_134743.jpg
    299,3 KB · Luettu: 30
  • IMG_20240713_134747.jpg
    IMG_20240713_134747.jpg
    254 KB · Luettu: 28
Viimeksi muokattu:
jos et saa kokonaisena kaupaksi niin harkitsetko pelkän emolevyn myyntiä? (mulla on tän kannan prossuja ja DDR3 muisteja riittävästi)
 

oliko vielä haussa m-atx tai atx koppaa muuten? tonne ei voi vastailla kun se on foorumin vanhalla ostetaan palstalla jota ei enää ole
 

oliko vielä haussa m-atx tai atx koppaa muuten? tonne ei voi vastailla kun se on foorumin vanhalla ostetaan palstalla jota ei enää ole
näköjään on unohtunut poistaa tuo mutta nyt kyllä taas hakusessa
 
mä voin maksaa 50 plus postit, loput setit
jos tossa siis oli kaikki paitsi prossu tallessa edelleen?

tai vaihtoehtoisesti 50 euroo sis posti ja jätetään jäähdytin pois, tää voittaa edellisen tarjoaman 50e sis posti olettaen että siihen kuului myös jäähdytin

mä en siis pakosti sitä jäähyä tarvi koska löytyy jo parikin isoa jäähyä

mulla on myös yksi turha ATX kotelo mutta ei se ole super erikoinen ominaisuuksiltaan vaan aika perus kamaa, ja toki vuoden 2012 standardeilla oleva koppa eikä "moderni"
 
Ilmoitukseen päivitetty myyntitilanne. prossusta sovittu kaupat mutta ei myyty vielä. loput osat myynnissä, paitsi jäähyn pidänkin itselläni... pahoittelut olen lomaa viettämässä :)
 
joo mua ei toi jäähyn puuttuminen sinänsä haittaa ja saa paremmin pahvilaatikonkin lähetettyä turvallisesti jos siinä ei oo jäähyä särkemässä emolevyä
 
mä voin maksaa 50 plus postit, loput setit
jos tossa siis oli kaikki paitsi prossu tallessa edelleen?

tai vaihtoehtoisesti 50 euroo sis posti ja jätetään jäähdytin pois, tää voittaa edellisen tarjoaman 50e sis posti olettaen että siihen kuului myös jäähdytin

mä en siis pakosti sitä jäähyä tarvi koska löytyy jo parikin isoa jäähyä

mulla on myös yksi turha ATX kotelo mutta ei se ole super erikoinen ominaisuuksiltaan vaan aika perus kamaa, ja toki vuoden 2012 standardeilla oleva koppa eikä "moderni"
55 sis posti voin myydä jos passaa?
 
55 sis posti voin myydä jos passaa?
katotaan huomenna kun lasken paremmin että mihin loppukuun budjetti riittää, mulla on paljon muutakin SER tietokonesälää mitä vielä pitäis hankkia korvaamaan vielä näitäkin vanhemmat (täs on siis oikeesti core2 duo settejä vielä ollut käytössä, ne pitää korvata "modernilla" vaikka siis onha nää sun kamat nekin jo 10 vuotta vanhoja että voiko sanoo oikeesti moderniksi :) )
mut joo, serriä pitää kaikki olla joka tapauksessa
 

Statistiikka

Viestiketjuista
254 824
Viestejä
4 426 529
Jäsenet
73 441
Uusin jäsen
rupsub

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom