Myyty *** Gigabyte RTX 2070S Gaming Oc 3x 8gb *** Eurajoki

Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 049
Tuote: Gigabyte RTX 2070S Gaming Oc 3x 8gb
Hinta: 220e +noudolla myyty tekstarin kautta yhdelle tyypille
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms & 9/2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa): On & Ei
Muuta huomioitavaa:
Suoraan pelikäytöstä, pölyt putsattu eikä ole mainailtu. Mukaan pelkkä kortti, antistaattisessa pussissa.

Näytönohjain:
GeForce® RTX 2070 SUPER™ GAMING OC 3X 8G (rev. 1.0/1.1) Key Features | Graphics Card - GIGABYTE Finland

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Eurajoki
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
964
Käytännössä sama tarjous kuin aikaisempi ellet sitten korota hieman :thumbsup: :)
No tässä on rahat tarjolla heti eikä ensi viikolla ja itse ainakin koen lähettämisen lisävaivaksi. En nyt tällä kertaa korottele enempää. Kiitos kuitenkin vastauksesta.
 

Pelaaja90s

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.07.2023
Viestejä
57
Silti tarjosin ensin saman hinnan + postit eli minulle tuossa tapauksessa ainakin tällä hetkellä vielä olisi menossa.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
964
Silti tarjosin ensin saman hinnan + postit eli minulle tuossa tapauksessa ainakin tällä hetkellä vielä olisi menossa.
Näkisin että tässä tapauksessa on ihan myyjän päätös kenelle tahtoisi myydä, kun ei HP:ta ole tarjottu ja muutenkin joutuisi varailemaan tavaran ilman maksua. Mutta tosiaan saatte ihan vapaasti tehdä nuo postikauppanne, en aio korottaa :)

- Myyjä saa vapaasti päättää kenelle myy, millä hintaa ja miten, jos hintapyyntöä ei ole tarjottu
 
Viimeksi muokattu:

Pelaaja90s

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.07.2023
Viestejä
57
Näkisin että tässä tapauksessa on ihan myyjän päätös kenelle tahtoisi myydä, kun ei HP:ta ole tarjottu ja muutenkin joutuisi varailemaan tavaran ilman maksua. Mutta tosiaan saatte ihan vapaasti tehdä nuo postikauppanne, en aio korottaa :)

- Myyjä saa vapaasti päättää kenelle myy, millä hintaa ja miten, jos hintapyyntöä ei ole tarjottu
Jos tarjoaa saman hinnan, niin ei ihan noin :)
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 049
Älkääs kinastelko. Tässä tapauksessa tosiaan kun en ole priorisoinut lähetystapaa ni ei se nouto mene postituksen edelle. Nyt kun nouto tarjous on sama niin mulle käy ihan hyvin postitus :thumbsup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 970
Viestejä
4 215 832
Jäsenet
70 985
Uusin jäsen
retuilyllairmoraa

Hinta.fi

Ylös Bottom