Myyty Gigabyte M32U 4k IPS KVM 144Hz [Lieto]

pjl

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
124
Tuote: Gigabyte M32U 4k IPS KVM 144Hz
Hinta: 450 EUR + toimituskulut
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 10.1.2022 Jimms
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä/takuu 3v, voimassa
Muuta huomioitavaa:
Pari vuotta käytetty 4k monitori. Moitteeton kunto, ei kuolleita pikseleitä. Alkuperäinen laatikko tallella, jalka käyttämätön. Hankin näytön KVM kytkimen vuoksi ja olen käyttänyt näyttöä Applen Macbookin (thunderbolt, OWC telakka välissä) ja Windows11 pöytäkoneen kanssa. KVM ei nyt ihan parasta A ryhmää ole, mutta kun tavat oppii, niin kahden koneen kanssa on pärjäää mainiosti. Vaihdoin kahden monitorin setupin ultrawideen, joten 4k joutaisi kiertoon.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Lieto
Toimitustapa: Nouto mieluummin, matkahuoltokin käy ja kulut luonnollisesti ostajalle.
Maksutapa: mobilepay


Kuva:
m32.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.10.2020
Viestejä
305
Oletko tarkkaan tutkinut, ettei ole lainkaan pimeitä/virheellisiä pikseleitä? Olen näistä tarkka ja tämän vuoksi useamman kerran näyttöä palauttanut kauppaan. Ajattelin, josko näin käytettynä onnistuisi paremmin ja löytyisi ruutu, jonka joku toinen on valmiiksi tarkkaan katsonut läpi :D
 

pjl

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
124
Pari vuotta olen tuijottanut näyttöä lähes päivittäin ja usean kerran myös testikuvia ml. perusvärit fullscreenina. Viallisia pikseleitä en ole nähnyt. Mainittakoon tosin, etten ole nenä ruudussa kiinni kammannut jokaista neliömilliä.
 
Liittynyt
07.10.2020
Viestejä
305
Pari vuotta olen tuijottanut näyttöä lähes päivittäin ja usean kerran myös testikuvia ml. perusvärit fullscreenina. Viallisia pikseleitä en ole nähnyt. Mainittakoon tosin, etten ole nenä ruudussa kiinni kammannut jokaista neliömilliä.
Kiitos tiedoista. Ite olen vähän semmonen kampaaja just :D Jään nyt vielä jatkamaan etsintöjä. Tavoitteena on löytää mieluisilla specseillä "pixel perfect"-paneeli jonain päivänä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 030
Kiitos tiedoista. Ite olen vähän semmonen kampaaja just :D Jään nyt vielä jatkamaan etsintöjä. Tavoitteena on löytää mieluisilla specseillä "pixel perfect"-paneeli jonain päivänä.
siitä "kampaamaan", jos myyjälle ok? toki niitä viallisia voi ilmaantua vielä tulevaisuudessa, gigabyten takuu ei korjaa/vaihda jos max 3 kirkasta tai 5 pimeetä pikseliä.
 
Liittynyt
07.10.2020
Viestejä
305
siitä "kampaamaan", jos myyjälle ok? toki niitä viallisia voi ilmaantua vielä tulevaisuudessa, gigabyten takuu ei korjaa/vaihda jos max 3 kirkasta tai 5 pimeetä pikseliä.
Joo se sama pirun typerä ISO-jotain standardi pätee muillakin valmistajilla. Siks tuo 14 pv palautusoikeus on onni uusien kohdalla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 242
Viestejä
4 212 241
Jäsenet
71 029
Uusin jäsen
jepppisss

Hinta.fi

Ylös Bottom