Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On, mutta normiversio jossa metallinvärinen siili on 11€ halvempiOnks toi cooleri ok
Riippuu mallista, joka valmistajalla on huonoja ja hyviä. Kannattaa vähän googlailla arvosteluja niin selviää helposti, paitsi jos ei löydy arvosteluja. Tässä tapauksessa löytyymistä noi gigabyten PSU:t ovat kotoisin![]()
En kyllä oikein ymmärrä miksi kaikki pitää tilata kaupasta jossa on kalliimpaa, jos voi tilata kaupasta jossa on halvempaa.
Jimmsillä on tarjolla myös 7600X3D mikäli ei tarvi 8 ydintä.
Koska yritän varoa sitä, että jos kone ei sitten postaa ja joku komponentti on viallinen, niin en halua sitä stressiä ja paniikkia että mun pitäisi itse selvittää, mistä se johtuu. Voin vaan lähettää ja toimittaa koko koneen sinne yhteen liikkeeseen.En kyllä oikein ymmärrä miksi kaikki pitää tilata kaupasta jossa on kalliimpaa, jos voi tilata kaupasta jossa on halvempaa.
Ainakin kaksi muuta liikettä tarjoaa tälläistä, ainoastaan että jos on mun oma moka niin sitten maksan lisää.Voiko koneen vain lähettää Jimmsille ihmeteltäväksi takuun alaisena jos kyseessä ei ole Jimmsin kasaama kone?
Mulle tuli tuo 7600x3D vastaan ja se on 33% heikompi kuin 7800x3D
20€ väliä ja ei 7600x3d:ssä ole mitään järkeä. Saisi olla 230-250€ prossu noin muutenkin.![]()
AMD's Silent Launch: Ryzen 5 7600X3D CPU Review & Benchmarks vs. 7800X3D, 5700X3D, 9800X3D | GamersNexus
CPUs AMD's Silent Launch: Ryzen 5 7600X3D CPU Review & Benchmarks vs. 7800X3D, 5700X3D, 9800X3D November 19, 2024 Last Updated: 2024-11-19 We analyze the 7600X3D’s all-core/single-core frequency, efficiency, gaming benchmarks, and productivity performance The Highlights The 7600X3D is a 6-core...gamersnexus.net
GN:n mukaan ei ollut yhdessäkään pelissä noin suuria eroja. En tiedä onko noi pelit sulle mitenkään relevantteja.
33% ero 9800X3D:hen on todennäköisempi.
60€ siinä oli hinnan eroa Jimmsissä. 20€ olis ihan no-brainer 7800X3D:n suuntaan.20€ väliä ja ei 7600x3d:ssä ole mitään järkeä. Saisi olla 230-250€ prossu noin muutenkin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.