Vaihdettu Gigabyte Aorus GTX 1080 TI & Morpheus II --> RTX 2070 Super (2-slot)

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
481
Jostain syystä ei 4-slotin jäähy mahdu mihinkään itx koppaat, siitä syystä nyt vaihtoa tekisin. Eli jos nyt jotakuta kiinnostaa vaihtaa tehokkaampaan näytönohjaimeen, niin pistä viestiä. Mieluiten f2f kaupat, olen valmis ajelemaankin kohtuullisen matkan.

Gigabyte ostettu 4.9.2017 Amazonista. Jäähynä Raijintek Morpheus II + 2 x Corsair 120 ML ropellit. Tuulettimien ohjaus oli minulla emolevyn kautta, enkä tiedä miten näytönohjain itse noita jaksaisi ruokkia. Jäähdytyksen ohjaus näytönohjaimen kautta ja toimii. Surkean ilmakierron kotelossa rasituslämmöt peleissä ~60C ohjaus ~40%/1100rpm. Alkuperäinen jäähy löytyy myös. Käytetty 1,0V jännitteellä 1950MHz, sillä tavoitteena oli hiljainen ratkaisu (ja mielestäni onkin).

Vihreän leirin tuotteessa pitäisi pysyä, koska näyttö g-sync, ja vaihdossa kelpaisikin 2-slotin (max 45mm) RTX 2070 Super. Näitä on hyvin tarjolla esim PNY:llä, EVGA:lla sekä tietenkin NVIDIA:n FE:t. Myös blower mallia voisin harkita (esim ASUS turbo).



Jos tarvetta voin ottaa parempia kuvia, pitää vaan purkaa kone.

E: Voin harkita myös maksaa välirahaa, ehdotuksia otetaan vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
481
Löytyi oikeat pinnit mistä virta ropelleille, eli toimii kuten alkup. jäähyllä = näytönohjain säätää kierrokset.
Laitan tämän myös myyntipuolelle.
 
Liittynyt
26.01.2022
Viestejä
3
Löytyi oikeat pinnit mistä virta ropelleille, eli toimii kuten alkup. jäähyllä = näytönohjain säätää kierrokset.
Laitan tämän myös myyntipuolelle.
Muistatko yhtään miten kytkentä meni? Yhdestä portista haarottimella kahdelle tuulettimelle? Meikäläisellä vastaavanlainen prokkis tulossa mutta mietityttää riittääkö virransyöttö.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
481
Muistatko yhtään miten kytkentä meni? Yhdestä portista haarottimella kahdelle tuulettimelle? Meikäläisellä vastaavanlainen prokkis tulossa mutta mietityttää riittääkö virransyöttö.
En kyllä muista tarkkaan mikä portti oli. Mutta kyllä, yhdestä haaroitus kahdelle tuulettimelle. Yritys ja erehdys -menetelmä auttoi tuolloin ;) taisi olla kolme identtistä liitintä, ja yksi toimi oikein.


Nämä hoiti asian:

 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 100
Viestejä
4 208 387
Jäsenet
71 019
Uusin jäsen
maraman

Hinta.fi

Ylös Bottom