Myyty Gigabyte Aorus Elite RTX 3060Ti *Viallinen* (Vaasa)

Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
79
Myytävä tuote: Gigabyte Aorus Elite RTX 3060Ti
Hinta: 250 + mahdolliset postit
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tori.fi 1/23
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Toimivuustakuu, takuu mennyt kun avattu
Muuta huomioitavaa: Ostin kortin käytettynä ja huomasin että kärsii pahoista lämpötilaongelmista. Avasin kortin ja vaihdoin lämpötahnat ja -tyynyt, täten takuu mennyt. Lämpötilat ovat nyt ok, mutta muisteissa jotain vikaa. Joutuu alikellottamaan vakioasetuksista noin -500 MHz jottei tule punaisia artefakteja raskaassa pelikäytössä. Työpöytäkäytössä ja kevyessä rasituksessa vakioasetuksilla toimii ok. Ja itse GPU core toimii hyvin 2 GHz tuntumassa.

I scored 11 336 in Time Spy tässä kyseisellä kortilla ajettu Time Spy -tulos.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Vaasa
Toimitustapa: Nouto / posti
Maksutapa: Käteinen / tilisiirto / Mobilepay


Kuva:20230116_123213.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
157
En ole ostamassa, mutta mainittakoon, että se tarra siellä ruuvin päällä ei ole mitenkään pätevä Suomessa. Eli kortilla on kyllä takuuta ja kannattaisi vaan palauttaa. Varsinkin kun vika ei liity mitenkään tahnoihin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
79
En ole ostamassa, mutta mainittakoon, että se tarra siellä ruuvin päällä ei ole mitenkään pätevä Suomessa. Eli kortilla on kyllä takuuta ja kannattaisi vaan palauttaa. Varsinkin kun vika ei liity mitenkään tahnoihin.
Okei, kiitos tiedosta! Kortin palauttaminen on vähän hankalaa, kun en ole vielä tähänkään päivään saakka saanut alkuperäiseltä myyjältä mitään kuittia pyytelyistä huolimatta, ja nyt tämä ei enää vastaa viesteihin.
 
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
1 053
En ole ostamassa, mutta voin 99% varmuudella kertoa, että kortin oireet pahenee tulevisuudessa ja sitten kortti lakkaa toimimasta.
Siinä vaiheessa kun ajurit asentuu, lyö mustan ruudun eteen.

Kannattaa yrittää saada kortti takuuseen ja/tai vedota virhevastuuseen.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
79
En ole ostamassa, mutta voin 99% varmuudella kertoa, että kortin oireet pahenee tulevisuudessa ja sitten kortti lakkaa toimimasta.
Siinä vaiheessa kun ajurit asentuu, lyö mustan ruudun eteen.

Kannattaa yrittää saada kortti takuuseen ja/tai vedota virhevastuuseen.
Joo, voihan se olla niin. En oikein tiedä miten saisin kortin takuuseen, kun Gigabyten takuupuolelta käsketään ottaa yhteyttä alkuperäiseen ostopaikkaan eikä minulla ole kuittia siitä mistä tämä kortti on ostettu. Noh kävi miten kävi, takkiin tulee joka tapauksessa.
 
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
1 053
Joo, voihan se olla niin. En oikein tiedä miten saisin kortin takuuseen, kun Gigabyten takuupuolelta käsketään ottaa yhteyttä alkuperäiseen ostopaikkaan eikä minulla ole kuittia siitä mistä tämä kortti on ostettu. Noh kävi miten kävi, takkiin tulee joka tapauksessa.
Kokeile jos saisit jollain tavalla edellisen omistajan kiinni.
Sillä kortissa ei ole pikkuvika (kyllä, olen perehtynyt asiaan ja tiedän tasan tarkkaan mistä puhun).
Korjaaminen ei ole mahdotonta , mutta ei onnistu ihan kotikonstein ilman tiettyjä työkaluja ja kokemusta.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
79
Kokeile jos saisit jollain tavalla edellisen omistajan kiinni.
Sillä kortissa ei ole pikkuvika (kyllä, olen perehtynyt asiaan ja tiedän tasan tarkkaan mistä puhun).
Korjaaminen ei ole mahdotonta , mutta ei onnistu ihan kotikonstein ilman tiettyjä työkaluja ja kokemusta.
Heppu ei ole pian viikkoon vastannut viesteihini, joten pahalta näyttää sen puolesta. Uskon kyllä sinua, itselläni ei ole osaamista eikä työkaluja lähteä korttia korjaamaan. Korjaan otsikon.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 323
Viestejä
4 334 990
Jäsenet
72 169
Uusin jäsen
Samuli06

Hinta.fi

Ylös Bottom