Ghostbusters: Frozen Empire (3.4.2024)

Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
358
Uuden Ghostbusters leffan Suomen ensi-ilta on ensi kuun alussa. Vanha jengi sekä edellisen leffan uudet hahmot palaavat. Trailerit näyttävät todella hyvältä. Hyvä että ollaan taas New Yorkissa.



 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
358
Kävin äsken katsomassa ja oli todella hyvä. Pidin Afterlifestä mutta tämä oli parempi ja tuntui enemmän Ghostbusters-leffalta. Vanhat hahmot olivat hyvin mukana. Etenkin Ray oli loistava.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 726
Kävin äsken katsomassa ja oli todella hyvä. Pidin Afterlifestä mutta tämä oli parempi ja tuntui enemmän Ghostbusters-leffalta. Vanhat hahmot olivat hyvin mukana. Etenkin Ray oli loistava.
Kiva kuulla jotain positiivistakin.

Tähän mennessä en ole lukenut ainuttakaan edes etäisesti kehuvaa avostelua tästä uusimmasta versiosta. Myös IMDB:ssä arvosana 6,5, eli alle keskitason.

 
Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
200
Kävin katsomassa ja ikävä kyllä tää ei ollut mikään hyvä tekele. Liikaa hahmoja, joista kukaan ei sitten saanut kunnolla ruutuaikaa ja hahmoista sen verran, että yhdessä vaiheessa aloin miettiä, että mihin yksi päähenkilöistä on unohtunut?

Lisäksi se teinihahmo oli ärsyttävä. Mulle ainakin heräs kysymys, että olisko tää pitänyt kuitenkin tehdä sille porukalle, joka on nähnyt ekat Ghostbusterssit? Ehkä tää ei ollut mun elokuva. Parasta leffassa tais olla ne Michelin ukkoa muistuttavat pikkuolennot.
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
342
Itse kävin ensi-illassa viime viikolla tämän katsomassa, odotukset oli toki kovat Afterlifen jälkeen josta tykkäsin kovasti, pentuna kasarin lopussa ja ysärin alussa Ghostbusters oli se toinen kova Paluu Tulevaisuuteen elokuvien kanssa.

Kuten edelläkin jo mainittu niin elokuva tuntui sekavalta, paljon hahmoja - vähän ruutuaikaa kullakin. Vaikutti kovasti että leikkauspöydälle on jäänyt _paljon_ materiaalia, liekö yritetty saada alle kahteen tuntiin väkisin editointivaiheessa. Elokuvan lopussa tämä oikeastaan kertaantui kun huipennusta kohti rakennettiin hyvän matkaa mutta sitten se paketoitiin kiireellä nippuun. Silti suuhun jäi pääasiassa positiivinen maku vaikka enemmän olisi voinut nähtävää olla.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
219
Kiva kuulla jotain positiivistakin.

Tähän mennessä en ole lukenut ainuttakaan edes etäisesti kehuvaa avostelua tästä uusimmasta versiosta. Myös IMDB:ssä arvosana 6,5, eli alle keskitason.

Eikös 6.5 ole ihan hyvä arvosanan? Ainakin ite pidän sitä ihan hyvänä ja 5 alkavia keskinkertaisena. Mutta kuitenkin tämä uusin leffa ollaan rankattu aina huonoimmaksi Ghostbusters leffaksi, mitä en tahdo vielä uskoa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 726
Eikös 6.5 ole ihan hyvä arvosanan? Ainakin ite pidän sitä ihan hyvänä ja 5 alkavia keskinkertaisena.
No ei kyllä ole. Se on juuri sellaista 2,5/5 luokkaa. Itse en pääsääntöisesti viitsi tuhlata aikaa alle seiskan arviolla oleviin tekeleisiin. Vitosella alkavat ovat sitten jo sellaisia, että niitä ei oikeasti pidä kukaan katsottavina.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
No ei kyllä ole. Se on juuri sellaista 2,5/5 luokkaa. Itse en pääsääntöisesti viitsi tuhlata aikaa alle seiskan arviolla oleviin tekeleisiin. Vitosella alkavat ovat sitten jo sellaisia, että niitä ei oikeasti pidä kukaan katsottavina.
Höpsis. Itse useinkin tykkään jopa alle vitosen leffoista. Itsehän minä niistä muodostan näkemykseni.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
365
Itse en pääsääntöisesti viitsi tuhlata aikaa alle seiskan arviolla oleviin tekeleisiin. Vitosella alkavat ovat sitten jo sellaisia, että niitä ei oikeasti pidä kukaan katsottavina.
Ihan viihdyttäviä pätkiä löytyy vitosella alkavina vaikka kuinka, Cobwebia pidin jopa ihan hyvänä.


Näiden lisäksi viihdyttävää höttöä löytyy ihan reippaasti. Alle seiskan leffat jos jättäisi imdb:n perusteella katsomatta, niin olisi itseltä jäänyt näkemättä hyvistä leffoista (omasta mielestä) mm. Top Gun (1986), Con Air, Sisu, Nope, Hellboy, The Last Jedi..

Afterlife tuli äskettäin katsottua ja oli ihan viihdyttävä. Frozen empire tulee varmasti myös katsottua jossain vaiheessa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 726
Höpsis. Itse useinkin tykkään jopa alle vitosen leffoista. Itsehän minä niistä muodostan näkemykseni.
Ihan viihdyttäviä pätkiä löytyy vitosella alkavina vaikka kuinka, Cobwebia pidin jopa ihan hyvänä.
Arvasin, että olisi pitänyt kirjoittaa että "vitosella alkavat ovat sitten jo sellaisia, että niitä ei oikeasti pidä juuri kukaan katsottavina", niin olisi vältytty parilta poikkeuksen vahvistavalta säännöltä. :D

Tottakai nämä ovat makuasioita, eikä imdb:n arvosana ole mikään faktatieto mihinkään suuntaan, mutta antaa se silti ihan hyvää osviittaa laajempien massojen mieltymyksistä ja sitä kautta mahdollisuuden säästää omaa aikaa ja hermoja melko varmojen kökkötuotantojen kohdalla.

/Offtopic
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 306
Katsoin eilen Afterlifen ja tänään kävin katsomassa tämän Frozen Empiren. Kannatti kyllä katsoa tuo edellinen osa uusiksi, koska en muistanut kovin hyvin elokuvan hahmoja ja samat henkilöt olivat kuitenkin tässä uusimmassakin osassa. Eli auttoi paljon tuohon ongelmaan mistä täälläkin mainittu, että on paljon eri hahmoja ja kaikilla vähän ruutuaikaa. Kokonaan uusia hahmoja ei onneksi montaa tullut ja OG porukka sai edellistä osaa enemmän ruutuaikaa tässä, mikä on fanien kannalta hyvä juttu. New York maisemana myös maistui paremmin kuin Oklaholman maalaiskylä ja tunnelma oli lähempänä vanhoja elokuvia. Elokuva tuntui aika turvalliselta koko perheen elokuvalta, joten mitään kovin vakavaa tai pelottavaa tässäkään ei edellenkään ollut. Elokuvasarjan ystäville mielestäni oikein hyvä elokuva ja jatko-osa, mutta uusille katsojille voi tuntua vähän sekavalta elokuvalta.
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
358
Kiva kuulla jotain positiivistakin.

Tähän mennessä en ole lukenut ainuttakaan edes etäisesti kehuvaa avostelua tästä uusimmasta versiosta. Myös IMDB:ssä arvosana 6,5, eli alle keskitason.

Rotten Tomatoesissa audience score on 83% joten kyllä tästä myös tykätäänkin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 304
Viestejä
4 219 463
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom