Generation Zero (PC, PS4, XOne) julkaisu 2019

Viestiketju alueella 'Pelit, PC-pelaaminen ja pelikonsolit' , aloittaja vma, 10.06.2018.

1. vma

vma Tukijäsen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016

Generation Zero | Our End Is Their Beginning
    Avalanche Studios - News - ANNOUNCING GENERATION ZERO

Avalanche Studiolta (Just Cause-pelisarja, Mad Max) uutta peliä tulossa. Peli sijoittuu kuvitteelliseen Ruotsiin 1980-luvulla. Vihollisina on mechejä ja pelissä on 4 pelaajan co-op.
    Pääseeköhän pelissä ajamaan aidoilla Saabeilla ja Volvoilla? :joy:
    Tämä julkistus tuli itselle yllätyksenä. Itse olen pelannut tähän mennessä kaikki Just Causet ja Mad Maxin läpi ja tykännyt peleistä paljon, joten tämä menee todennäköisesti ostoon. Hyvä lisä tuo co-op moninpeli.

2. Rane

Rane

Rekisteröitynyt:
    01.11.2016
    Jännä konsepti. Toivottavasti ei petä, sillä hyvin cooppipelejä ei ole liikaa. :)

3. nopeahuoli

nopeahuoli

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    80-luvun ympäristöstä ja roboteista tulee mieleen Simon Stålenhagin piirustelut. Liekö mies itse pelin kehityksessä mukana vai onko vaan otettu vaikutteita? Co-opista plussaa kanssa. Vaikuttaa mielenkiintoiselta jo pelimaailman perusteella, menee seurantalistalle.

4. vma

vma Tukijäsen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kolme eri sandboxia näyttäisi Avalanche Studiosilta tulevan. Olisiko Just Cause 4 yksinpeli, Generation Zero co-op ja Rage 2 sitten isompi moninpeli, jää nähtäväksi. Vaihtoehtoja ainakin on tarjolla.

5. P c L A Y E R

P c L A Y E R

Rekisteröitynyt:
    13.12.2016
    Tänään alko closed beta ja tässä muutaman tunnin nyt tyyppaillu. Peli on kyllä pirun nätti ja tunnelmallinen noin niin kun graffojen puolesta, mutta sisältö on kyllä aika köyhää ainakin tässä vaiheessa. Lootataan taloja ja autoja jotka on kaikki melkin samanlaisia. Välillä ammutaan robottikoiria, jotka on melko tyhmiä tekoälyltään ja haastetta niistä ei hirvesäti ole.

"Pääjuoni" eetenee siinä sivussa aina silloin tällöin, kun jaksaa mennä niihin paikkoihin, mihin peli aika suoraviivaisesti ohjaa. Jotenkin tämmöseen peliin itse kaipaisi enemmän semmosta itse löytämisen ja etsimisen tuomaa fiilistä ja haastetta. Ammuksia lojuu joka nurkassa kasapäin joten mitään haastetta ei tulke siltäkään suunnalta. Saisi nuo robotit olla tappavampia tai sitten ammuksia vähemmän, niin olisi jotain syytä vähän niitä vältellä. Lisäksi peli ilmoittaa aina, kun robotti spottaa sinut, mikä on kyllä myös ihan pirun tyhmää. Toisaalta nuo tuntuu spottaavan tällä hetkellä välillä seiniekin läpi, niin sinänsä ihan reilua ehkä kertoa. Toivottavasti noiden tekoäly paranee vielä.

Pelissä on puitteet kunnossa, mutta sisältöä kyllä kaipaisi reilusti lisää ja robotteja pitäisi saada vaarallisemmaksi ja harvalukuisemmaksi, joka taas nostaisi tunnelman heti paljon jännemmäski/pelottavammaksi. Nyt tuo on tommosta aika lepposaa robojen ampuilua.

Pistän screenshot ketjuun vähän kuvia.

bulgur tykkää tästä.
  6. bulgur

bulgur

Rekisteröitynyt:
    16.04.2017
    Jep, eipä lisättävää ylempään viestiin. Vähän köyhältä tuntui parin tunnin mätkimisen jälkeen. Puitteet olis kunnossa mut saas nähä. Täytyy tänään vielä töiden jälkeen vähän testailla mut robottikoirien mätkiminen ja kaman kerääminen ei pitemmän päälle innosta, etenki ku sitä kamaa lojuu joka puolella aivan hemmetisti. Ei oo semmosta selviytymistuntua kyllä sitten yhtään toistaseks ollu.

7. Teemuki

Teemuki

Rekisteröitynyt:
    07.01.2017
    Mulla 2x Beta-avainta jemmassa, yv:llä saa.

Edit: Nämä menivät.

Viimeksi muokattu: 19.10.2018 klo 10:08
  8. IcyT

IcyT

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Täälläkin parí ylimääräistä avainta. Yv:tä ken tahtoo.

9. Phixion

Phixion

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    @IcyT yv laitettu mutta yhteensä tsrttisin 4 beta avainta (muutama kaverikin on kiinnostunut). Löytyykö keltään?