• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Galaxy Z Flip5 tai z fold5 -700€ + tablet/puhelin

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
939
Eilisiltana näpsähti Samsungilta takuutodistus mailiin. Kahteen kertaan kyselinki heidän tuesta sitä.
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
925
Kylkiäisenä tullut A8 tabletti löysi uuden omistajan joululahjana - odotin WIFI-versiota, mutta tästä löytyikin SIM-valmius. Noh, ei voi valittaa, parempi yllättyä positiivisesti :D
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 293
Pikkusen perseestä myydä näitä kaupanpäällisiä kun kuitissa lukee että pitää samalla esittää kuitti myös siitä tuotteesta minkä kaupanpäällisenä on tullut...
Mahtaako tossa sit myös tulla ongelmia kun on eri nimi?

Edit: Jaahas, huomasin just että yksi kolmesta noista tuotteista ei sitten tullutkaan takuukuitin kanssa, tai siis ei tullut lainkaan sitä sähköpostia missä kerrotaan että on lähetetty ja pdf:änä takuutodistus...
Edit2: Huom, ei ole koskaan tullut mitään muuta viestiä kuin toi samsungin että on hyväksytty tähän kolmanteen sähköpostiin, ei yhtäkään viestiä tullut veddestagrubbilta, ihmeteltiinkin kun ei edes postin sovelluksessa näkynyt lähetystä, ainoastaan tekstari tuli...
Eli milläs pirulla mä nyt sen takuukuitin saan?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
88
Pikkusen perseestä myydä näitä kaupanpäällisiä kun kuitissa lukee että pitää samalla esittää kuitti myös siitä tuotteesta minkä kaupanpäällisenä on tullut...
Mahtaako tossa sit myös tulla ongelmia kun on eri nimi?

Edit: Jaahas, huomasin just että yksi kolmesta noista tuotteista ei sitten tullutkaan takuukuitin kanssa, tai siis ei tullut lainkaan sitä sähköpostia missä kerrotaan että on lähetetty ja pdf:änä takuutodistus...
Edit2: Huom, ei ole koskaan tullut mitään muuta viestiä kuin toi samsungin että on hyväksytty tähän kolmanteen sähköpostiin, ei yhtäkään viestiä tullut veddestagrubbilta, ihmeteltiinkin kun ei edes postin sovelluksessa näkynyt lähetystä, ainoastaan tekstari tuli...
Eli milläs pirulla mä nyt sen takuukuitin saan?
Melko usein näistä kaupanpäällisistä puuttuu takuu kokonaan. DOA vaihtotakuu toki on.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 105
Ei ole tullut kuittia useammasta kyselystä huolimatta. Ei edes vastausta.

Olkoon sitten.
 
Liittynyt
21.02.2021
Viestejä
231
samsungin asiakaspalvelun kautta sain takuutodistuksen puhelimeen. aditro logistics ei paljoa vastaillut mulle..
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 293
Melko usein näistä kaupanpäällisistä puuttuu takuu kokonaan. DOA vaihtotakuu toki on.
No ei kyllä ihan lain mukaankaan puutu, sekä kun minulle tuli kaikkia kolmea kaupanpäällistä yksi ja niistä muista kyllä takuukuitti tuli, tässä nyt ilmeisesti samsung toimittanut väärät yhteystiedot eteenpäin kun mitään sähköpostia sieltä ei ole tullut…
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 603
Viestejä
4 253 170
Jäsenet
71 345
Uusin jäsen
Eero.hk

Hinta.fi

Ylös Bottom