Myyty Gainward GTX 1080 Ti Phoenix Golden Sample (Lohja)

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 263
Myytävä tuote: Gainward GTX 1080 Ti Phoenix Golden Sample 11Gb
Hinta: 340e
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
tori.fi (kevät 2020, ostettu silloin 1.omistajaltaan)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
Vaihdettu uudet tuulettimet toukokuussa 2020. Lämmöt ollut pelatessa maksimissaan 75c. Pelattu miedoilla kelloilla.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Lohja
Toimitustapa: Nouto, Posti, Toimitus Lohjan/Vihdin alueelle ilmaiseksi.
Maksutapa: Käteinen, mobilepay

Muuta: Hakusessa 2080ti korvaamaan tätä, joten vaihtokauppa ensisijaisena vaihtoehtona (+käteistä täältä sinnepäin). Jos tulee kaupat hyvinkin nopeasti, pyrin löytämään korvaavan näyttiksen itselleni 48h kuluessa, jonka jälkeen viimeistään postitan tämän uudelle omistajalle.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 263
Tarjoan 350 ja nouto.
No tällä tää lähtisi, mutta ongelma on siinä että mä tarviin sen 2080ti:n kyllä jostain itselleni. En pysty kyllä millään olla joulua ilman näyttistä. Varataan kortti Tiipsterille ja yritän kuumeisesti jostain saada nyt lähipäivinä 2080ti:n jostain itselleni.
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 263
Nyt alkaa tapahtumaan näyttismarkkinoilla, 3080:siä ilmestyy sinne tänne ja sekin kelpaa mulle. Eli yritän saada hankittua itselle uuden kortin ennen kun tämä myyntiin. Muistakaa ilmoitaa, jos haluatte perua huudon. Tiipsterille tämä on menossa tuolla 350 hinnalla tällä hetkellä, mutta en lukota kauppaa vielä edellä mainitusta syystä.
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 263
Nyt tulee uusi kortti taloon. Tämä 1080ti lähtee 340 eurolla nopeimmalle (olen tarjonnut korttia jo yksäreillä kahdelle kovimmalle huutajalle mutta ei ollut enää tarvetta). Pystyn toimittaa Espoon Ikealle lauantaina, muuten noutona tai postina.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 667
Viestejä
4 292 315
Jäsenet
71 686
Uusin jäsen
Bliblop

Hinta.fi

Ylös Bottom