Myyty Gainward GeForce RTX 3060 Pegasus/ tku turku

Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Myytävä tuote: Gainward RTX 3060 Pegasus

Hinta: 575

Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 3v takuu, julkaisussa ostettu eli koska se olikaan, helmikuu tai maaliskuu.

Muuta huomioitavaa:


Se mitä netistä ei luultavasti helpolla löydy, tuo on kuten esim. Ventuksetkin, rajattu 170W. Tää on siis kuvan mukaisesti tuollainen pieni söpö kortti, mahtuu melkein mihin vaan, mulla on tuossa ylimääräisiä tuulettimia tiellä mutta kortti on noin 17 senttiä pitkä. Mulla on myös toinen hieman parempi 3060 jota voit kysyä YV.

Gainward GeForce RTX 3060 Pegasus -näytönohjain, 12GB GDDR6 - Jimms.fi

^^^^Siinä näkyy millainen tämä on.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Turku

Toimitustapa: Nouto tai postitus
Maksutapa: Mobilepay noutaessa, muutoin tilisiirto.

Tää mainaa n. 50 MH/s, kortti vaatii ainakin x8 slotin pcie3, kortti vie jotain (ulkomuistista) 115W ja lämmöt ehkä 65 astetta. Mulla on ollut tuota avittamassa pari kotelotuuletinta.

Periaatteessa löytyisi myös 2X Ventus mutta se on huomenna (keskiviikkona) lähdössä takaisin Multitronicille, sen saisi pikainen noutaja ostohintaan 529, viimeistään alkuillasta vien sen Postiin.
Aiemmin myyty tällä ilmoituksella 2X Ventus ostohinnalla.

Hintaa just korjasin kun näköjään datatronic on myynyt parempia 600 eurolla hiljattain.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Ventuksen postitus onnistuisi vain jos on S-Pankin tili, ja tuossa tuli jo potentiaaliselta noutajalta viestiä muutamaa minuuttia aiemmin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 170
Viestejä
4 282 920
Jäsenet
71 605
Uusin jäsen
wert

Hinta.fi

Ylös Bottom