Myyty G29+shifteri+ajopenkki+käsijarru+näyttö eli täydellinen ajopelipenkki

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
253
Tässä jonkin aikaa ollut projektina rakentaa simupenkki, mutta aika ei vaan tunnu riittävän ihan kaikkeen. Myytävänä siis täydellinen "hytti".

Paketissa siis seuraavaa:

- Runko neliöputkesta, jossa ratin tuki kulkee oikean jalan sivusta eikä mistään jalkojen välistä. Renkaat keulassa helpottamassa liikuttamista. Pituussäätöä en ole tehnyt. Sopii tällaisenaan 150-180cm kuskille.

- Bimarco Dakar KUNNON kuppipenkki. Mukaan saa halutessaan OMP:n punaiset nelipistevyöt, jos tykkää realistisemmasta tunteesta.

- G29+shifteri ostettu helmikuussa 2017. Jarru pedaalissa 3drap:in wrc-jäykennysmodi.

- Diy-käsijarru. Toimii siis Ä-kirjaimena eli on on/off-mallinen. Toimii varsin hyvin esim. Assetto corsassa ja dirtissä.

- 24" ASUS näyttö. Tämä ollut liitettynä suoraan läppäriin tai pleukkariin niin äänet ja kuva tulee tuon kautta. Näyttötelineen saa toki irti, jolloin pelata voi vaikka tykiltä/telkusta.

- "Pöytätaso" jolla tästä saa tehtyä esim. läppärillä pelailuun hauskan "työpisteen".

Halukkaalle pelle pelottomalle mukaan myös alusta, jonka päälle tuon saa keikkumaan jos haluaa 2-dof simulaattorin vaikka rakentaa. Tuohon löytyy myös arduinot ja moto Monsterit ym. Jos jollakulla on intoa jatkaa.

Jotain varmasti vielä unohtunut, mutta täydennetään jahka muistuu mieleen.

Hinta koko kasalla arttuineen ja hilppeineen 450€. Koska tuote on melko iso niin postittaminen EI ole vaihtoehto. Nouto tai toimitus kuluja vastaan ainoastaan.

Tällä on kyllä tullut tahkottua Dirttiä, AC ja Project Carsia aika reippaasti. Ja noita saa toki ostajakin kokeilla.

Sijaitsee Kuopion kupeessa Vuorelassa. Myytävänä myös muualla.


Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.08.2017
Viestejä
1
Hei! Laittaisitko yhteystietoja, niin voisin kysellä lisää ja tulla kokeilemaan, jos vielä myynnissä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
253
Pistin YV:llä tietoja

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
253
Pistellääs taas hintaa polkien.

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 380
Viestejä
4 196 642
Jäsenet
70 899
Uusin jäsen
kss247

Hinta.fi

Ylös Bottom