Myyty G.Skill Trident Z RGB 16Gt 3200MHz (Vantaa)

Liittynyt
21.07.2019
Viestejä
92
Myytävä tuote: G.Skill Trident Z RGB 16Gt 3200MHz
Hinta: 80€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa, 06/2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, takuu 06/2022 saakka
Muuta huomioitavaa: -


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Vantaa
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Tilisiirto / MobilePay / Käteinen


Kuva:
Kuva.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.12.2021
Viestejä
8
Myytkö emolevyn erikseen? Jos myyt ja ei oo menny nii tiukka hinta sille?
 
Liittynyt
12.12.2021
Viestejä
13
Vielä on osat myynnissä, edellisestä tarjoajasta ei ole kuulunut. Kyllä tuo pelkän emolevynkin myynti onnistuu. Tiukka hinta 130€.
Olin ehtinyt lähtemään sieltä ennen vastausta jos ei mene niin katsotaan ensi viikolla
 
Liittynyt
21.07.2019
Viestejä
92
Olin ehtinyt lähtemään sieltä ennen vastausta jos ei mene niin katsotaan ensi viikolla
Selvä homma. En jostain syystä pystynyt laittaa sulle yksityisviestiä hinnan sopimisen merkeissä mutta ilmeisesti katse on jo toisissa tuotteissa. Mutta joo katsellaan ja ollaan yhteydessä mikäli vielä kiinnostaa ja osat on saatavilla.
 
Liittynyt
12.12.2021
Viestejä
13
Selvä homma. En jostain syystä pystynyt laittaa sulle yksityisviestiä hinnan sopimisen merkeissä mutta ilmeisesti katse on jo toisissa tuotteissa. Mutta joo katsellaan ja ollaan yhteydessä mikäli vielä kiinnostaa ja osat on saatavilla.
Jes tehdään näin.. toki jos sulla on jotain kulkua turkuun päin niin ilmoita.. itse töiden parissa pyörin helsingissä…
 
Liittynyt
21.07.2019
Viestejä
92
Jes tehdään näin.. toki jos sulla on jotain kulkua turkuun päin niin ilmoita.. itse töiden parissa pyörin helsingissä…
Aivan, no sehän selittääkin. Ikävä kyllä nyt ei ole menoa Turun suuntaan mutta katsellaan.
 
Liittynyt
21.07.2019
Viestejä
92
Eikun niin tässähän ei käynyt postitus. Muuten olisin ostanut.
Joo lähtökohtaisesti noudolla mutta postituskin onnistuu mikäli ostaja on valmis maksamaan tuotteen sekä postikulut ennen paketin lähettämistä. Ehdin kuitenkin sopia juuri kaupat toisen henkilön kanssa joten valitettavasti osat menee hänelle. Mikäli tulee muutoksia niin päivittelen siitä tänne.
 
Liittynyt
21.07.2019
Viestejä
92
Aikaisempi ostaja meni perumaan kaupat kun sai lähempää ja nopeammin vastaavat osat. Tuotteet siis saatavilla ja myynnissä jälleen.
 
Liittynyt
21.07.2019
Viestejä
92
Alkuperäistä postausta päivitetty prosessorin ja emolevyn myynnin osalta. Nosto tässä samalla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
92
Tarjoan 75e postikuluineen (tai 70e noudettuna, mikäli mulla sattuu säkällä olemaan asiointia sinnepäin tässä lähiaikoina).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 691
Viestejä
4 293 370
Jäsenet
71 687
Uusin jäsen
Jortsa

Hinta.fi

Ylös Bottom