Ei löytynyt pelillä ketjua vielä. Kyseessä kiinalainen 5v5, f2p peli aika raskailla ostomahdollisuuksilla. Joku peliä ehti jo sanomaan valorantin ja apexin risteytykseksi. Hahmoja saa muutaman aika helpolla auki ja muutenkin noista on 5 kaikille auki.Stremereiltä on jo koodeja on jaossa pelin sisäisiin perusvaluuttoihin, joita voi lunastaa (kuten normaalistikin gacha peleissä yms.).
Jos joku peliä haluaa kokeilla, niin multa löytyy "SuomiFinland" clubi siellä, mutta noihin ei hirveästi porukkaa mahdu, eli pienien klaanien kokoisia (10) ja referal koodilla saa liittyvä ilmaisen skinin, mutta itse hyödyn vasta, kun pelaan samaan aikaan näiden kanssa. Voin silti laittaa koodin tähän, jos joku peliä kokeilee ja jos ei ole sallittu, niin saa moderoida pois: eli, MUN KAVERIKOODI: B9CpXOLzI9
loppuun noita pelin sisäisiä ilmaiskoodeja, jotka lunastetaan ESC -> redeem (tuo expired ei ole täysin varmaa, koska kyllä ne vielä eilen toimi)
Expired Fragpunk codes
Jos joku peliä haluaa kokeilla, niin multa löytyy "SuomiFinland" clubi siellä, mutta noihin ei hirveästi porukkaa mahdu, eli pienien klaanien kokoisia (10) ja referal koodilla saa liittyvä ilmaisen skinin, mutta itse hyödyn vasta, kun pelaan samaan aikaan näiden kanssa. Voin silti laittaa koodin tähän, jos joku peliä kokeilee ja jos ei ole sallittu, niin saa moderoida pois: eli, MUN KAVERIKOODI: B9CpXOLzI9
loppuun noita pelin sisäisiä ilmaiskoodeja, jotka lunastetaan ESC -> redeem (tuo expired ei ole täysin varmaa, koska kyllä ne vielä eilen toimi)
- NIJIFRAGPUNK – 1,500 Gold, 10x Original Pop Cans, 1x Basic Sticker Pack
- BTRAFP2025 – 1,500 Gold, 10x Original Pop Cans, 1x Basic Sticker Pack
- GOTAGAFP2025 – 1,500 Gold, 10x Original Pop Cans, 1x Basic Sticker Pack
- LOCKLEARFP2025 – 1,500 Gold, 10x Original Pop Cans, 1x Basic Sticker Pack
- FRAGPUNK2025 – 300 Gold, 168x Fragpunk Coins, 1x Wild Dawn Sticker Pack
- FRAGPUNKFPS – 1,500 Gold, 100x Lander Skin Keys
Expired Fragpunk codes
- BTRAFP2025
- TENZFP2025
- SHROUDFP2025
- RECRENTFP2025