• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 14:30 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Fractalin North XL -kotelosta emolevyn takaliitäntöjä tukeva versio

NeliYgönen

Ylläpidon jäsen
fractal-northxlrc-lyhyt-210325.png

Fractalin vuoden ikäinen North XL -kotelo on päivittynyt emolevyn takaliitäntöjä tukevaan RC-versioon (reverse connector). Samalla emolevypaikan sisältävää väliseinää on siirretty hieman kohti kotelon vasenta kylkeä, jonka myötä prosessoricoolerin maksimikorkeus on pienentynyt 169 mm:iin ja takatuulettimen koko 120 mm:iin.

North XL RC:hen voi siis rakentaa kokoonpanon esimerkiksi Gigabyten Stealth-, Asuksen BTF- tai MSI:n Project Zero -emolevyn päälle. Fractal ei vielä paljastanut RC-version tarkkaa hintaa, mutta se lienee samaa luokkaa perusversion kanssa.

Lähde: Fractal

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Koittaisivat nyt vaan saada Northista compactin tai minin tehtyä.
Perus North taitaa olla aika lähellä Fractalin muun malliston Compact versioiden kanssa et en tiedä onko siinä miten paljon järkeä lähtee tekään kokonaan uutta Compact versiota Northista

Perus North taitaa olla aika lähellä Fractalin muun malliston Compact versioiden kanssa et en tiedä onko siinä miten paljon järkeä lähtee tekään kokonaan uutta Compact versiota Northista
Kaikki pienentyminen on aina plussaa. Suorastaan ikävä on minikokoisia matx koteloita, joita nykyään ei tahdo löytyä mistään.

Koittaisivat nyt vaan saada Northista compactin tai minin tehtyä.

Lian-li A3 matx wood käytännössä on jo tämä. Vähän sillä minä kyseiseen koteloon itse päädyin, kun normaalikokoisista olisin ostanut juurikin Northin.

Toki vähän hassua, ettei Fractal itse moista kyennyt tekemään.

Statistiikka

Viestiketjuista
272 038
Jäsenet
76 852
Uusin jäsen
Laripes

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom